Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Premium luokka”
Arvostelu: TUIfly (Germany)


Arvosteltu 15. helmikuuta 2020

Lähtöselvitys sujui joutuisasti, ja päästiin matkaan n.vartti myöhässä aikataulusta. Lentoaika perille Cancuniin n.11tuntia ja 30min. Alkajaisiksi oli kuohujuoma tarjoilu ja pientä naposteltavaa. Seuraavana tarjoiltiin halukkaille väkeviä juomia ja viiniä tai olutta, että pääsee mukavaan lomatunnelmaan. Lämminruoka vaihtoehtoja oli kaksi joko lohta tai ankanrintaa, lohiruoka jonka valitsin oli tosi maukasta. Lento kun oli pitkä, niin olihan siinä vielä myös toinen ruokailu joka oli vähän suppeampi. Henkilökohtainen viihdejärjestelmä kuului tähän lentoluokkaan ilmaiseksi myös. Ja ruumaan menevät matkatavarat yht.30kg/henk. sisältäen myös käsimatkatavarat. Muuten lento sujui hyvin lukuunottamatta loppupuolen ilmakuoppia, joka vähän tärisytteli konetta ja matkustajia, ja lento laskeutui sitten ihan ajallaan Cancuniin.

Matkustuspäivä: helmikuu 2020
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
Kiitä käyttäjää Lare53
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvosteluArvostelut (3 171)
Matkailijoiden arvio
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kieli

15/3 171 arvostelua

Arvosteltu 18. helmikuuta 2019

Lento lähti valitettavasti tunnin myöhässä, kun lunta jouduttiin poistamaan koneenrungosta. Lennolla oli hyvä tarjoilu, aluksi oli kuohuviiniä tarjolla pienten välipalojen kera. Kolmen ruokalajin areria oli myös hyvin maukas sai valita joko liha tai kala annoksen, ja ruokajuomaksi oli tarjolla viiniä, olutta, mehua tai vettä, ja kaiken kruunasi kahvi konjakin kera. Penkit olivat tilavia ja jalkatilaa oli hyvin, elokuvat olisivat voineet olla parempia kuin mitä nyt oli tarjolla. Ainakin yksi lentoemännistä puhui myös suomea, joka oli hyvä asia. Kun lento kesti n.10,5 tuntia, niin olihan toinenkin ruokailu paikallaan, tosin vähän kevyempi mutta muuten hyvä. Premium paikan hintaan sisältyi myös väkevät alkoholi juomat, joita voi tilata silloin kun siltä tuntui, se voi rentouttaa ja auttaa ehkä nukahtamisessa, niin lentokin menee silloin mukavan joutuisasti.

Matkustuspäivä: tammikuu 2019
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
Kiitä käyttäjää Lare53
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 25. joulukuuta 2018

Taso laskenut joka vuosi. Tällä kertaa ainoa positiivinen asia oli perille pääsy ja paluumatkalla jopa ajoissa. Lähtiessä kone 3h myöhässä, josta ilmoitus tuli puhelimeen tuntia ennen alkuperäistä lähtöaikaa. Toki tieto oli jo lentokentän taululla ollut pari tuntia. Miksei asiakkaille voida ilmoittaa myöhästymisistä, varsinkin kun tässä tapauksessa oli ollut jo edellisenä iltana tilanne tiedossa? Nyt turhaan heräsimme aamu 5, kun olisi voinut nukkua 8 asti. Ei pitäisi olla mikään ongelma nykyaikana informoida asiakkaitaan. Hyvitykseksi saimme 10e kupongit ravintoloihin...
Odotimme dreamlinerilla lentoa, pitihän sen olla hiljaisempi ja mukavampi kuin vanhat koneet. Ei huomattavaa parannusta vanhoihin. Todella riisuttu malli. Ei pistokkeita yms.
Pahinta kuitenkin palvelun taso. Varsinkin paluulennolla, kun tuoreessa muistissa hotelleissa saatu upea palvelu, oli aika karu paluu arkeen. Huokailua, ei hymyä eikä mitään palveluasennetta. Lisäksi hajuallergisena kärsin erään lentoemännän todella vahvasta hajuvedestä.
Ruoka on jotain syötävän/ syömäkelvottoman välistä. Ei mitään ilmaista juomaa. Joskus sentään sai mehua tai oli veden täyttöpiste. Nyt ei mitään.
Valitsimme Tuin taas halvan hinnan vuoksi, joten ei pitäisi olla yllättynyt tasosta. Mutta jotenkin onnistuivat alittamaan ennestäänkin vähät odotukset.

Matkustuspäivä: joulukuu 2018
1  Kiitä käyttäjää minna73
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 9. tammikuuta 2018

Tilavasti ei voi matkustaa tällä istuintiheydellä, ellei osta hätäuloskäynnin paikkaa. Onnekkaasti saimme kahdestaan käyttää kolmea istuinta meno- ja paluumatkoilla, koska kone ei ollut täynnä. Se helpotti matkustamista, kun pystyi oikaisemaan jalkansa ja juomaan&syömään mukavammin. Etukäteen ostamamme ruoat olivat kelvollisia; mauttomia ne kaikki ovat reilussa 10 km korkeudessa! Lentomatkan elokuvat eivät olleet kovin hyvin valittuja, saatikka viihdyttäviä. Viihdettä tarjottiin myös raaputusarpojen muodossa. En voittanut.
Henkilökunta oli ystävällistä ja palvelualtista. Paluumatkan suomalainen kapteeni omasi hyvän ulosannin, ja kertoi kiinnostavasti lentämisestä ja lentokoneista. Kone oli aikataulussa molempiin suuntiin.

Matkustuspäivä: joulukuu 2017
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
Kiitä käyttäjää hantsunen
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 29. elokuuta 2017

Kone oli myöhässä reippaasti johtuen siitä, että "henkilökunta toisessa päässä (Italiassa) ei ollut hoitanut tankkausta", ilmoitettiin happamasti matkustajille. "Sen lisäksi eräs henkilö jouduttiin nostamaan matkustamoon nosturilla." kailotti stuertti matkustajille. Tunsin katseet niskassani, sillä olin pyytänyt pöyrätuolin, vain ja ainoastaan pöyrätuolin, en mitään nosturia. Jostakin minulle käsittämättömästä syystä nosturi liitettiin pöyrätuolin tilaukseen. Pyörätuoli taas oli tarpeen korkean verenpaineen takia, joka oli noussut kovassa helteessä ja terminaalin tungoksessa. Sydän takoi kovaa, joten tuoli oli tarpeen lähinnä istuimena tiloissa, joissa olisi joutunut muutoin seisomaan ja odottamaan pitkään. Mutta siis palveluun: töykeää ja lyhytsanaista. Kiireistä ilman hymyä.
Ruoka TUI:n koneissa on ankeaa. Jollet tilaa juomaksi alkoholia, vaihtoehdot ovat vähissä.
Jos ajatellaan pelkästään hintaa, saat pakettimatkan usein lentolipun kylkiäisenä. Lento Sisiliaan oli suora, siitä plussaa.

Matkustuspäivä: elokuu 2017
Kiitä käyttäjää Mama-Hannele
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.