Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Hyvää ruokaa, tunnelma eloisa”
Arvostelu: La Alternativa

La Alternativa
Erinomainen kohde
Arvosteltu 7. marraskuuta 2017

Valitsimme arvostelujen perusteella, ja ruoka ei tuottanut pettymystä vaan oli maukasta. Meille osunut tarjoilija ei ilmeisesti kuitenkaan ymmärtänyt englantia ihan nappiin. Erikseen pyysimme tuomaan kaikki ruoat kerralla pöytään, koska mieheni tilasi tonnikalapihvin ja minä tapaksia. Lopputulos oli se, että hän toi tapaksen kerrallaan, ja vasta niiden jälkeen miehen annoksen. Tämä luonnollisesti latisti meidän ruokailumme tunnelmaa. Paikan osalta fiilis oli rento, eloisa ja vilkas, ruokailemassa oli myös paljon paikallisia. Kannattaa kyllä poiketa!

Kiitä käyttäjää marim676

Arvosteltu 10. lokakuuta 2017

Paikallinen maamerkki, täällä ei voi pettyä ruokaan. Kävimme kaksi kertaa tällä reissulla, hyvää oli molemmilla kerroilla. Ei ole ehkä halvin lounaspaikka mutta ruoka on hyvää.

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Lomailija17
Arvosteltu 13. heinäkuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Ystävällinen palvelu, rento meininki ja tunnelma! Salaatit mahtavia ja muutkin ruoat ihan hyviä! Sisustus hyvin tunnelmallinen ja perinteinen! Loistava espanjalainen ruokapaikka! Suosittelen lämmöllä!

Kiitä käyttäjää 897samil
Arvosteltu 12. lokakuuta 2016 matkapuhelimen kautta

Menimme ensimmäisen kerran sattumalta lounastamaan. Ihastuimme todella ja tästä tuli meille ehdoton suosikkipaikka. Tonnikala erinomaista, viinisuositukset nappiin. Henkilökunta ystävällistä ja välitöntä. Suositukset *****

Kiitä käyttäjää LoveTravel674635
Arvosteltu 1. elokuuta 2016

Arroyo de la Mielin iltaelämän keskus. Aitoa Espanjaa paikallisten suosimassa ravintolassa hyvä ruoan ja juoman merkeissä. La Alternativa on enemmän kuin vaihtoehto. Vahva suositus!

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Donjtk

La Alternativa – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Arroyo de la Miel, Benalmádena

Arroyo de la Miel, Benalmádena

Benalmádena, Costa del Sol

Oletko käynyt kohteessa La Alternativa? Jaa kokemuksesi!