Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (843)
Suodata arvosteluja
843 tulosta
Matkailijoiden arvio
700
106
21
12
4
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
700
106
21
12
4
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/843 arvostelua
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Arvosteltu 6. elokuuta 2018

Vierailupäivä: toukokuu 2018
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Sensimar-Koh-Samui, Guest Relations Manager yrityksessä SENSIMAR Koh Samui Resort and Spa vastasi tähän arvosteluunVastattu 11. elokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 4. elokuuta 2018

Vierailupäivä: heinäkuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Sijainti
    • Huoneet
    • Palvelu
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Sensimar-Koh-Samui, Guest Relations Manager yrityksessä SENSIMAR Koh Samui Resort and Spa vastasi tähän arvosteluunVastattu 11. elokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 31. heinäkuuta 2018

Vierailupäivä: heinäkuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Sensimar-Koh-Samui, Public Relations Manager yrityksessä SENSIMAR Koh Samui Resort and Spa vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. elokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 31. heinäkuuta 2018

Vierailupäivä: heinäkuu 2018
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Sensimar-Koh-Samui, Guest Relations Manager yrityksessä SENSIMAR Koh Samui Resort and Spa vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. elokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 31. heinäkuuta 2018

Vierailupäivä: heinäkuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
    • Sijainti
    • Palvelu
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Sensimar-Koh-Samui, Guest Relations Manager yrityksessä SENSIMAR Koh Samui Resort and Spa vastasi tähän arvosteluunVastattu 1. elokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja