Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Kumppaneiden suorittamat maksut vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Kumppaneiden maksut voivat vaikuttaa myös majoituspaikkaprofiilien järjestykseen esiteltyjä ja sponsoroituja yrityksiä lajiteltaessa.
Arvostelut (126)
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 9. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Meitä oli iso joukko juhlimassa syntymäpäiviä. Tarjolla oli erilaisia leipiä,salaatteja,lohta. Erikoisuutena oli kirnuvoita! Pääruokana loimulohta ja karitsapataa,lisänä paahdettuja juureksia ja perunoita. Ruoka oli taivaallisen hyvää. Erityisesti karitsa jäi mieleen. Suosittelen lämpimästi.

Vierailupäivä: tammikuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää arjatoropainen
Sales A, Receptionist yrityksessä Anttolanhovi vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. helmikuuta 2020

Hei Arja,

Kiitos palautteesa, arvostamme sitä kovasti!
Lämpimästi tervetuloa uudestaan!

Ystävällisin terveisin
Anttolanhovin henkilökunta

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 2. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Olimme sukulaisen hääpäivä juhlissa Anttolanhovissa.
Tilaisuus oli erittäin hieno ja oli ilo olla mukana juhlassa.
Anttolanhovin ruuat oli maukkaita, muikut ja vihreäsalaatti aluksi oli todella maukasta, keitetyt juurekset hiukan kovia.
Lihapaisti pääruokana ja jälkiruuat myös maukkaita.
Tarjoilu toimi hyvin ja kaikesta jäi hyvä mieli.

Vierailupäivä: syyskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää 899aripekkal
Arvosteltu 3. elokuuta 2019

Olen yöpynyt aikaisempina vuosinakin Anttolanhovissa ja tällä kertaa heinäkuussa olimme 2 yötä. Edellisestä vierailusta on ainakin 5 vuotta aikaa. Tällä välin kaikilla mittareilla Anttolanhovin taso on laskenut. Mitä ihmettä paikalle on tapahtunut?
Meillä oli päärakennuksessa ns parempitasoinen huone, joka sekin kaipaisi jo päivitystä niin sisustukseen kuin toimintoihin. Materiaalit ovat pinnoiltaan kuluneita ja suihkunreunus näyttää pidempään tiputtaneen vettä. Minulla meni huoneessa molempina öinä nenä tukkoon ja se ei ole minulle kovinkaan tavallista.
Heinäkuun helteillä huoneessa oli kuuma. Ilmoitettu "ilmastointi" olikin vain koneellinen ilmanvaihto joka todellakin on ihan eri asia. Tukala oli nukkua eikä ikkunaa / ovea terassille voinut pitää auki koska tuli hyttysiä.

Ravintolan palvelu molempina iltoina oli TODELLA hidasta, vaikka ravintolassa ei ollut väkeä kuin noin 10-15. Molempina iltoina odotimme pääruokia noin tunnin! Henkilökunta ei ollut lainkaan palvelualtis, jouduimme itse hakemaan listat (ja niin näytti tekevän muutkin), sai pyydellä tilausta ja lopuksi odottaa laskua. Toisena iltana huomautimme tarjoilijalle odottelusta ja hän kertoikin että keittiössä kestää.
Spa-osasto oli sotkuinen.
Ulkona rakennus näyttäisi kovin rapistuneen.
Henkilökunta niin ravintolassa kuin vastaanotossa oli tylyä ja työhönsä kyllästynyttä.

Vierailupäivä: heinäkuu 2019
Kiitä käyttäjää Sari_from_Finland
Arvosteltu 19. kesäkuuta 2019

Etsimme yöpaikkaa kauniilta paikalta ja sen saimme. Hotelli on hienolla paikalla rannalla ja upeilla lenkkeilymaastoilla mutta siihen se sitten jäikin. Huoneet olivat karuja, melkeinpä sairaalahuoneilta vaikuttavia, siitejä kylläkin. Aamiainen oli mielestäni normaali hotelliaamupala.

Vierailupäivä: kesäkuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Siisteys
Kiitä käyttäjää L0mailija
Arvosteltu 2. tammikuuta 2019

Olimme Anttolanhovissa joulun yli, ja pakko kyllä kehua paikkaa ja sen henkilökuntaa.

Meillä oli varattuna oma mökki, johon oli toimitettu pyynnöstämme joulukuusi jouluksi + siihen tarvittavat koristeet. Lisäksi kun seurueeseen kuului yksi 2 vuotias niin yksi huoneista haluttiin vähän muita lämpimämmäksi niin talon puolesta saatiin vielä erillinen patteri huoneeseen.

Itse alue oli täydellinen joulun viettoon. Siellä oli mahdollisuus mennä joulusaunaan, avantoon, laskea lasten kanssa pulkalla, käyttää potkukelkkaa + pulkkaa (jotka tulivat talon puolesta). Myös oli mahdollisuus jouluna mennä joulukirkkoon, tai päästä hevosajelulle Tapaninpäivänä.

Jouluruuat olivat todella maittavia ja huomasi, että kaikki oli tehty itse. Valikoimassa oli juuri ne joulun "perus" herkut mitä odottaa saattaa. Ensiksi ajatteli, että olisiko vielä jotain muuta kaivannut joulupöytään mutta kun maistoi itsetehtyjä ruokia + leipiä (näkkileivät + ruisleivät) niin ei kaivannut enään mitään.

Erikois kiitos vielä henkilökunnalle, jotka todella haluavat että asiakkaat viihtyivät. Kaikki olivat oikealla tavalla iloisia, auttavaisia ja huomaavaisia. Parasta palvelua mitä on pitkään pitkään aikaan nähnyt.

Kiitos Hoville, ja näillä näytöillä näemme varmasti vielä uudestaankin!

- Henri Laaksonen

Huonevinkki: Varata oma mökki