Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Kumppaneiden suorittamat maksut vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Kumppaneiden maksut voivat vaikuttaa myös majoituspaikkaprofiilien järjestykseen esiteltyjä ja sponsoroituja yrityksiä lajiteltaessa.
Arvostelut (297)
Suodata arvosteluja
297 tulosta
Matkailijoiden arvio
138
77
45
23
14
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
138
77
45
23
14
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
2429/297 arvostelua
Arvosteltu 4. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Oltiin yhden yön reissulla, ja täytyy sanoa, että aika hurja hinta oli tasoon nähden.
Haju maisemasviitissä oli aivan hurja, viemärin, homeen ja kellarin sekoitus.
Kaikki tavarat haisivat voimakkaasti kotonakin vielä.
Takkaa ei saanut käyttää, joka oli iso miinus sviitille.
Kurjaa oli myös, että ei hääpäivää oltu huomioitu, jokin ihan pieni muistaminenkin olisi ollut mukav.

Vierailupäivä: tammikuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää SannaT246
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
LauraJS19, Piikatyttö yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. helmikuuta 2020

Kiitokset palautteestanne. Olisimme mielellämme yhteydessä Teihin henkilökohtaisesti palautettanne koskien. Voisitteko laittaa yhteystietonne sähköpostilla jarvisydan@saimaaholiday.net, niin otamme Teihin pikimmiten yhteyttä.
Järvisydämellisin terveisin, Piikatyttö Laura

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. tammikuuta 2020

Saavuttuamme hotellille.Luimme respassa lapun kylpyläepäkunnossa.Kysyin tältä respan neidiltä että millon tämä on tullut tietoo,hän kertoi että aamulla 11 aikaan on mennyt kylpyltästä sähköt.Ei oltu voitu meille vaikka soittaa ja kertoa asiata että ei olis tarvinnut ajella 500km turhaan. Hotelli huone ei ollut todellakaan sitä mitä oltiin varattu.Kävin respassa asiasta sanomassa ja todettiin että hotellissa ei semmosta huonetta ole olemassa kysyin että oletteko mohdollisesti tehnyt hotellissa remonttia koska kyseinen huone on ollut pari kk sitten.Yhtäkkiä kyseinen huone sitte löytyi mutta emme saaneet kyseistä huonetta, vaikka meidän varauksessa luki takka ja poreammeellinen huone.Loppujen lopuksi herra liittyi meidän keskusteluun ja kävin näyttämässä meille venemajoitusta mikä sitten oli sopiva, mutta käsittämätöntä että et saa sitä huonetta minkä olet varannut.Respan vaalea nais henkilö oli käsittämättömän törkeä ja epäammattimainen ja valehteli että tämmöstä huonetta ei olis olemassa.Ilta jatkui ja menimme käymään syömässä. Kysyessäni baarissa mitä drinkkejä teillä mahtaa olla. Nais henkilön vastatessa mulle että ei ole listaa mutta kelkkaa löytyis..Siis mitä helevettiä kelkkaa mietin vaan mielessäni kuinka epäammattimainen henkilö sielä baaritiskin takana on.. Noh kysyin sittä tältä kyseiseltä Baari henkilökunnalta olisko mahdollista ostaa viini pulloa huoneeseen. Mihin vastaus oli ei, mutta voit ostaa respan kaupasta kaljaa.. Kävin sitten kyseleen respasta viini pulloa mihin sanottiin että ravintolasta saa ostettua huoneeseen.Mitä ihmettä just hän sieltä sanottii että ei saa. No loru kumminkin loppu sain tilattua viini pullon mikä tuotiin huoneeseen ja oli sitten väärää viinä tilasin rislingiä eikä se ollut rislingiä nähnytkään ja vein viini pullon takasin respaan.Mie en voi käsittää miten epäammattinasita henkilökuntaa töissä koko hemmetin hotellissa.Voin luvata että en palaa enään ikinä kyseiseen hotelliin.Ainoa positiivinen asia oli herrasmies kuka liittyi keskusteluun ja näytti minulle venemajotuksen.

Vierailupäivä: tammikuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
2  Kiitä käyttäjää Mar7zu
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
LauraJS19, Piikatyttö yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 30. tammikuuta 2020

Kiitokset palautteestanne. Olemme teihin suoraan yhteydessä vierailunne yksityiskohdista.

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 19. tammikuuta 2020

Olimme naisytäväni kanssa viettämässä vuosipäiväämme vklp Järvisydämmessä.
Paikka oli todella lumoava ja ihana.
Yövyimme hotellissa joka oli tyylikäs ja siisti.
Henkilökunta oli ystävällinen ja avulias.
Ruoka oli mitä parhain.
Kylpylä oli molempien mieleen yksinkertainen kokonaisuus toimii myrskysuihku oli rakkaani suosikki.

Joittenki mielestä hinta voi kirpasta mutta kyllä omasta mielestäni se on sen arvoista.

Vierailupäivä: tammikuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Teemuaapro
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
LauraJS19, Piikatyttö yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 20. helmikuuta 2020

Järvisydämelliset kiitokset mukavasta palautteestanne ja oikein paljon tervetuloa uudelleen!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 6. tammikuuta 2020

Varasimme maisemasviittin vai mikä lie lasi-iglu olikaan, koska se oli ainoa koiran salliva, vapaana oleva majoitus vapaana. Sviitissä ei ollut mitään vikaa mutta maisemaa en menisi kehumaan ja olisin odottanut vähän enemmän järveä ikkunasta. Sen sijaan ikkunasta näkyi muita lasi-igluja.

Itse hotelli oli sekava ja eksyin 2 kertaa sisällä ollessani. Varaukseen kuului myös alkumalja tullessamme ja baaritiskin takana olevan neidin kanssa puhuessani kysyin ystävällisesti, saako yläkerran terassille tuoda hyvin käyttäytyvää kultaistanoutajaa ja hän oli oikein iloinen siitä ja kertoi että on täällä muitakin koiria käynyt. 2min päästä koiran ja puolisoni kanssa tullessani respan ohi, siellä oleva nainen hyvin kärkkäästi ja määrätietoisesti kielsi koiran kanssa kulkemisen minnekkään sisätiloissa. Ihmettelin hänelle ristiriitaisuutta työntekijöiden käytäntöjen suhteen ja sanoin että tämä on aika ikävää asiakkaiden suhteen eikä tee hyvää firman imagolle kun kaikilla näyttää olevan oma tapa toimia hotellissa.

Myös sviitin hintaan luulisi kuuluvan kylpyläoikeus mutta onhan se tämäkin tapa rahastaa ja pitää huoli ettei normaali kansa tänne palaa uudelleen.

Myös pienet pukutilat saa miinusta ja se että siellä (miesten pukkarissa) seikkailee venäläisiä vanhoja naisia, koska eivät kuulemma omalle puolellensa mahtuneet tilan puutteen takia.

Miljööstä ja ajatuksesta 5/5
Henkilökunnasta 2/5
Kylpylän lisämaksusta 0/5
Kylpylän tunnelmasta 4/5
Maisemasta sviitistä 0/5

En usko että ensi kerralla pysähdymme tänne. Kallis ja keskeneräinen rahastuspaikka.

Vierailupäivä: elokuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
1  Kiitä käyttäjää jarmot1
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
LauraJS19, Piikatyttö yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 30. tammikuuta 2020

Kiitokset palautteestanne. Olemme pahoillamme, että vierailunne Järvisydämeen ei vastannut kaikilta osin odotuksianne. Otamme opiksemme ja pyrimme parantamaan palveluamme jatkossa.
Ystävällisin terveisin, Piikatyttö Laura

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 5. tammikuuta 2020

Olimme häämatkalla elokuussa 2019

+ Tunnelmallinen paikka, yksityiskohtiin kiinnitetty huomiota
+ Yöpymiseemme kuului myös lounas, mikä oli kiva yllätys
+ Ihana kylpylä ja mukavaa oli, kun pääsimme mieheni kanssa yhdessä saunaan, koska saunoissa oltiin uikkarit päällä. Muutenkin kylpylässä oli monta ihanaa saunaa. Kylpylässä ystävällinen ja aurinkoinen asiakaspalvelu!

- Sviitissä sauna ei toiminut, led-valot välkkyivät ja saunan paneelit olivat irti seinästä
- Fatbikeissa ei toimineet akut ja jouduimme vaihtamaan pyöriä kaksi kertaa. Lisäksi emme löytäneet merkittyjä luontoreittejä
- Asiakaspalvelu oli erään naishenkilön osalta suorastaan töykeää
- Illalliset täysi pohjanoteeraus! Kävimme kahtena iltana mukamas "hienosti" syömässä. Ensimmäisellä kerralla perunat olivat raakoja ja ne piti jättää syömättä. Toisena iltana kokki oli unohtanut laittaa kastiketta mieheni ruoka-annokseen. Kun näistä huomautimme, emme saaneet mitään hyvitystä. Tarjoilijan reaktio "no voivoi.". Viiinejä ei saanut maistaa.

* Olisimme mieluummin käyneet ravintolassa itse haluamanamme aikana ja valinneet listalta mieluisat ruuat
* Olisi ollut mukavaa, jos matkamme laatu olisi hotellin puolesta jollain tapaa huomioitu. Olimme sentään häämatkalla, ja se oli hotellinväen tiedossa. Emme olisi kaivanneet näin monia epäkohtia tällaiseen matkaan. Luulimme tulevamme tasokkaaseen hotelliin, mutta paikka oli suuri pettymys, emmekä saaneet rahalle vastinetta.

Vierailupäivä: elokuu 2019
1  Kiitä käyttäjää lma999
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
LauraJS19, Piikatyttö yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 30. tammikuuta 2020

Kiitokset palautteestanne. Olemme pahoillamme, että vierailunne Järvisydämeen ei vastannut kaikilta osin odotuksianne. Otamme opiksemme ja pyrimme parantamaan palveluamme jatkossa.
Ystävällisin terveisin, piikatyttö Laura

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja