Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Edullisimmat hinnat valitsemillesi päiville
421 $
View deal
Maksuton peruutus 16/5/21 saakka
Varaa nyt, maksa yöpymisen yhteydessä
Hotels.com
Expedia.com
421 $
View deal
Maksuton peruutus 16/5/21 saakka
Varaa nyt, maksa yöpymisen yhteydessä
Booking.com422 $
eDreams422 $
Priceline
Katso kaikki 14 diiliä
Hinnat ovat kumppaneidemme toimittamia hintoja yhdelle huoneelle yrityksen määrittelemän henkilömäärän mukaisesti. Ne ovat yökohtaisia huonehintoja ja sisältävät kumppaneiden tiedossa olevat kiinteät verot ja lisämaksut. Katso lisätiedot kumppaneidemme sivustoilta.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (363)
Suodata arvosteluja
363 tulosta
Matkailijoiden arvio
149
95
68
30
21
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
149
95
68
30
21
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
4853/363 arvostelua
Arvosteltu 30. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Hinnakas paikka, mutta täytti kyllä odotukset. Mennään seuraavan kerran talvella, jolloin varmasti vielä sykähdyttävämpi kokemus.

Huone oli laadukas, vaikka olikin Standard.

Ajanpuutteen vuoksi syötiin bistrossa ja se oli kyllä ylihintainen laatuun nähden.

Kylpylä oli hieno ja sääkin suosi.

Osa henkilökunnasta oli vähän tympeää ja aamupala pieni pettymys.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Kiitä käyttäjää AnskuMatkustaa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 31. heinäkuuta 2020

Tervehdys AnskuMatkustaa, ja kiitoksia palautteesta! Mukava kuulla, että viihdyitte tykönämme, ja talvivisiitti on varmasti hyvin erilainen kesään verrattuna!

Välitämme eteenpäin kommenttisi bistron tarjonnasta sekä aamiaisesta, harmi kuulla, etteivät ne vastannu odotuksia.

Oikein leppoisaa kesänjatkoa toivottelevat Renkipoijjaat ja Piikatyttöset!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 29. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Paikka markkinoi varauksesta caravan mahdollisuutta. Käytännössä fasiliteetit tähän ovat olemattomat. Päälle päätteeksi haukut henkilökuntaan kuuluvalta, kun tilanpuutteen vuoksi parkkeerasimme toisen henkilökuntaan kuuluvan ohjeistuksen mukaisesti sähköttömälle paikalle. Jotwnkin toivoisi selkeyttä tähän, jos jotain karavaanareille halutaan tarjota. Kylpylä oli eilainen, menetteli, mutta ei mikään tajunnan räjäyttävä. Illallinen oli aika pettymys. Olisi hyvä, jos henkilökunta perehdytettäisiin etukäteen eaim viineihin. Ruoka oli keskinhertaista, turvallisella alueella mentiin. Haalea laiha korvasienikeirto, tavanomainen siika ja yllätyksetön jälkiruoka osoittivat hienoista kunnianhimoa, mutta mitään tajunnan räjäyttäviä elämyksiä ei ollut tarjolla. Kalan syöminen pihviveitsellä paistinpannulta oli kai tarkoitettu eksoottiseksi elämykseksi, mutta valitettavasti ei jaksanut sytyyttää. Musiikki oli paikkaan nähden todella mautonta. Yleisarvosana tavanomainen seiska miinus.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Sightsee718536
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 30. heinäkuuta 2020

Hei Sightsee718536! Kiitos palautteestasi, ja olemme pahoillamme, ettei vierailunne vastannut odotuksia. Caravan-alueemme on ollut useiden muutosten alla tämän kesän aikana, joka on johtanut caravan-palvelut eivät ole löytäneet vielä lopullista muotoaan.
Kiitos myös kommenteistai ravintolapalveluistamme, välitämme ne eteenpäin ravintolavastaavalle, jotta he voivat edelleen perehdyttää henkilökuntaamme paremmin.
Toivottavasti vierailunne sujui muilta osin mukavasti. Hyvää kesänjatkoa toivottelee Talonwäki!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. heinäkuuta 2020

4 yötä Suomen parhaimmistoon arvioidussa kylpylähotellissa. Olen matkustanut paljon ulkomailla ja enimmäkseen 4-5 tähden hotelleissa/resorteissa. Olin käynyt Järvisydämmessä isännöimässä asiakastilaisuuden syksyllä 2016 ja paikasta jäi hyvä kuva. Nyt korona-kesänä oli hyvä tulla testaamaan paikan lomatunnelmat.

Positiiviset:
-Kylpyläpalvelut ja hoidot laadukkaita, vahva suositus esim. klassiseen hierontaan ja turvehoitoon (yksi parhaimmista hieronnoista koskaan!)
-Kievarin tulimenun ruoka todella hyvää ja ravintola viihtyisä ja tunnelmallinen näyttävän takkatulen ääressä
-Ravintola Piikatytössä bistroruoka myös laadukasta ja todella maistuvaa
-Palvelu ystävällistä ja henkilökunta yrittää

Negatiiviset:
-Maisemasviitti maksaa noin 250 euroa yöltä ja hintaan ei kuulu päivittäinen siivous/huoneen siistiminen eikä kahvikoneen kapselit (näistä veloitetaan 1 eur/kpl)?? WOW, todella noloa ja muistutus siitä että Suomessa EI saa rahalle kummoista vastinetta...
-Vaikka palvelu on ystävällista ja heistä huomaa että yrittävät, palvelu on joka käänteessä todella hidasta ja sekavaa (kesätyöntekijöitä?). Henkilökunta kaipaa lisää koulutusta, miten palvella asiakkaat ystävällisesti sekä vaivattoman soljuvan nopeasti. Kun kysyn mitä valkoviinejä on tarjolla, luetellaan eri maat mutta ei muuta? Tai kun olemme jonottaneet Bistron tiskille tilataksemme ruokaa 10-15 minuuttia, kassa kertoo että kello on 21.03 ja keittiö on mennyt kiinni? Järjen käyttö on sallittua, saatiin lopuksi ruokaa kunhan keittiöön juostiin 2 kertaa juttelemaan kokin kanssa.
-Aamiainen on valitettavasti ala-arvoinen. Voisiko mallia ottaa jostain muualta kuin Sokos hotelleista (joissa on valitettavasti parempi aamianen kuin täällä), iänikuiset prinssinakit, vetinen mauton munakokkeli ja kahviautomaatin persoonaton kahvi antaa aika laimean alun päivälle. on aika nähty jo 20 vuotta sitten, heippa! Kannattaisi kokeilla jotain omaa ja paikallisia tuotteita ja panostaa enemmän esillelaittoon.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
    • Hinta-laatusuhde
    • Siisteys
    • Palvelu
1  Kiitä käyttäjää 461jussil
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 27. heinäkuuta 2020

Hei 461jussil ja kiitoksia paljon kattavasta palautteesta! Välitämme eteenpäin kiitoksesi kylpylään sekä ravintolamme puolelle, ja otamme tarkempaan käsittelyyn huomioimasi seikat, joissa voimme parantaa.

Maisemasviittien hintaan kuuluu muutamia kahvikapseleita, mutta Minibaarin lisäkapselit ovat maksullisia. Mikäli tästä ei ollut huoneessanne tietoa, kerrottehan siitä meille, jotta voimme parantaa huoneidemme ohjeistusta.

Kevät ja kesä ovat olleet meille paikoin haastellisia yleisen tilanteen takia, ja olemme parhaamme mukaan pyrkineet kouluttamaan henkilökuntaamme. Välitämme palveluvastaavalle kommenttisi, jotta saamme asiakapalvelumme laatua parannettua.

Aamiaisella, kuten muillakin ravintolamme aterioilla, pyrimme mahdollisuuksien mukaan käyttämään sesonginmukaisia, paikallisia tuotteita sekä luomutuotteita: Joutsenmerkkimme velvoittaa mm. tarjoilemaan tietyn määrän luomutuotteita. Aamiaisella tarjoilemme mm. itsetehtyä tomaatti-basilika-munakasta sekä kylmäsavuhaukea perinteisten ja toivottujen komponenttien, kuten juustojen, leikkeleiden, nakkien ja pekonin lisäksi.

Kiitoksia vielä paljon kommenteista, ne auttavat meitä parantamaan palvelumme tasoa. Oikein hyvää kesänjatkoa!
Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Mahdollisuudet ikimuistoiselle lomakokemukselle, mutta tällä kertaa pettymys.

Olimme neljä yötä maisemasviitissä (315€ / yö) ja tänä aikana henkilökunta ei käynyt siivoamassa tai vaihtamassa pyyhkeitä.
Meillä kävi hyvä tuuri, että saimme järven puoleisen jurtan, sillä näköala oli upea.
Jurtta on hiukan turhan ahdas kahdelle matkalaukkuineen.

Ruoka oli illallisella sekä bistrossa oikeen hyvää ja maukasta. Viimeinen illallis kattaus oli klo 20:30 ja bistrosta ei saanut ruokaa 21:00 jälkeen eli yhdeksän jälkeen koko resortilta ei saanut enään ruokaa.
Aamiainen oli heikko. Tarjolla oli perus munakokkeli-nakki-pekoni setti. Odotin nykypäiväisempää aamiaista ja terveellisempiä vaihtoehtoja.

Palvelun laadussa ja henkilöstön ammattitaidossa on huomattavasti parannettavaa.
Palvelu oli välillä kaoottista ja sekavaa. Henkilökunnan toiminta epätehokasta ja asiakkaat odottivat ja ihmettelivät.

Jos tämä on tällä hetkellä suomen parasta antia hotelli ja kylpylä saralla, niin suomessa ollaan paljon jäljessä maailmalta.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
2  Kiitä käyttäjää SanttuB1
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 27. heinäkuuta 2020

Hei SanttuB1! Kiitoksia paljon palautteesta. Harmi kuulla, että vierailunne ei vastannut kaikilta osin odotuksia.

Olemme vähentäneet välisiivouksien määrää koronaepidemian takia välttääksemme turhia kontakteja asiakkaisiin. Pahoittelemme, ettei tieto tästä tavoittanut teitä! Välitämme eteenpäin kommenttisi henkilöstömme toiminnasta. Kevät ja kesä ovat olleet monin paikoin haasteellisia muuttuvien säännösten takia, ja pyrimme parhaamme mukaan perhedyttämään henkilöstömme uusiin tilanteisiin. Pahoittelumme siis myös palvelun tasosta, tavoitteemme on, että vieraamme viihtyisivät tykönämme!

Kiitoksia myös ravintolapalveluidemme kommenteista! Välitämme kiitoksenne keittiöön illallisista sekä Bistron tarjoiluista. Aamiaisella tarjoilemme tomaatti-basilika-munakasta, joka tehdään alusta asti itse. Nakit sekä pekonit ovat tulleet toiveina asiakkailtamme, ja siksi niitä tarjoilemme aamaisella. Muina aamiaisvaihtoehtoinamme ovat leikkeleiden ja juustojen lisäksi mm. itsetehtyä kylmäsavusitruunahaukea, marjoja sekä valikoima erilaisia leipiä.

Toivottavasti vieralustanne jäi mukavia muistoja kaikesta huolimatta, hyvää kesänjatkoa toivottelevat Renkipoijjaat ja Piikatyttöset

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 20. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Olimme kaksi yötä "maisemasviitissä". Ikkunasta ei näkynyt muuta kuin naapurijurtat. Järven saattoi nähdä, jos tarkasti katsoi. Kesähelteellä ei toimi ollenkaan, verhot pidettävä kiinni. Ilmalämpöpumppu toimi erittäin omalaatuisesti, joka oli sängyn päässä ja puhalsi suoraan niskaan. Sviitistä ei näkynyt merkkiäkään. Olen ollut paremmin varustellussa halvassa hotellihuoneessa. Huoneessa mainostettiin olevan Capsulo-keitin, mutta sitä ei ajateltu ettei kahvikapselit kuulu yli 300 euron/yö hintaan.

Mökissä haisi jokin epäterve tai ainakin hermostuttaa haju. Mainitsin tästä respaan ja luvattiin, että joku käy katsomassa. No, en tiedä kävikö lopulta kukaan... Vielä muutaman päivän perästä saa vaatteista tuuletella ja pestä sitä pistävää hajua pois.

En missään nimessä suosittele näitä jurttia!

Paikka muuten oli persoonallinen ja tunnelmallinen. Tuntui vain, että kiirellä tehdään uutta ja merkitykselliset ja mukavuutta luovat hienosäädöt jäävät tekemättä. Sellainen keskeneräinen fiilis jäi. Kylpylä oli tunnelmallinen, mutta kaivattiin mm. lämmitettyjä ulkoaltaita/paljuja.

Piikatytön Tulimenu oli loistava. Olen syönyt paljon huonompaa ruokaa Michelin-ravintolassakin. Ainut haitta oli pöytä valtavan takkatulen äärellä. Hiki valui ja savu kävi päähän, joten sieltäkin oli kiire pois, vaikka muuten olisi viihtynyt kauemminkin.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
1  Kiitä käyttäjää NikoP486
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 27. heinäkuuta 2020

Hei NikoP486! Kiitos paljon palautteesta. Ikävä kuulla, ettei vierailunne sujunut kaikilta osin odotustenne mukaan.

Pahoittelemme suuresti Maisemasviitin hajua! Olisimme hyvin kiitollisia, mikäli voisit lähettää meille huoneenne numeron osoitteeseen jarvisydan [at] saimaaholiday.net, jotta voimme varmistaa hajuhaitan korjaamisen, sekä ilmalämpöpumpun toimimisen. Huoneen hintaan kuuluu muutamia Capsulo-kapseleita, mutta Minibaarin tuotteet (lisäkapselit) ovat maksullisia.

Kiitoksia myös kommenteistasi ravintolapalveluistamme, välitämme kiitokset keittiöön! Pöytä takkatulen ääressä ei näin kesäaikaan varmastikaan ole kaikkein sopivin vaihtoehto, ja pöydän vaihtaminen olisi varmasti onnistunut, jotta illallinen olisi ollut viihtyisämpi.

Kiitoksia vielä ajastasi antaa meille palautetta, oikein mukavaa kesänjatkoa!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja