Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (325)
Suodata arvosteluja
325 tulosta
Matkailijoiden arvio
141
83
59
26
16
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
141
83
59
26
16
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
510/325 arvostelua
Arvosteltu 15. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Olimme puolisoni kanssa elokuun 8.-10.8.2020 2 yötä maisemasviitissä. Tähän ajankohtaan sattui juuri sopivasti hellepäivät. Hotellimiljöö on mykistävän upea, helteidenkin johdosta tuli tunne, kuin olisi jossain ulkomailla, vaikka todellisuudessa vain 2h ajomatkan päässä kotoa! Myös rakennukset ja kaikki puitteet ovat mielettömät ja hyvin rakennettu, katseltavaa riittäisi vaikka kuinka.

Yövyimme 2 yötä maisemasviitissä, jotka vaikuttivat olevan sviiteistä niitä uusimpia ja vasta vähän aika sitten rakennettuja. Sviitti oli hieno, joka koostui eteistila/keittiö osuudesta ja makuuhuoneesta. Sviitissä oma vessa+suihku, jääkaappi, minibaari, mikro ja astiastoa. Makuuhuoneen ja toisen puoliskon pystyi jakamaan liukuovella, jos toinen haluaisi vielä nukkua rauhassa tai jotta ilmastoinnin voi tehostaa pitämään makuuhuonepuoli kylmempänä, missä ilmastointilaite sijaitsi. Jotkut olivat arvostelleet ilmastointilaitteen puhalluksen suuntausta yms, mutta jos hetken käyttää ominaisuuksien etsimiseen/näppäilemiseen, niin laitteesta saa kyllä puhalluksen puhaltamaan suoraan eteenpäin eikä alaspäin suoraan sänkyä kohden, mistä jotkut olivat valittaneet.. Myös muita säätöjä löytyy paljon. Ei siis mitään valittamista siitä.

Pieniä huomautuksia/parannuksia sviittiin: olisimme toivoneet oviin paremmat magneetit, millä ovien pitäisi pysyä kiinni mutta, todellisuudessa rämpöttivät auki, kun magneetti ei jaksanut pitää ovia kiinni ja se oli aika raivostuttavaa välillä. Huoneessa ei ollut myöskään kuin ripustustanko henkariin laitettaville vaatteille, helposti saisi lisämukavuutta muutamilla koukuilla seinillä, sillä pyyhkeitä ei saanut kunnolla mihinkään kuivumaan tai laukkuja/reppuja siististi naulaan roikkumaan.

Meidän loman aikana hotellissa oli 2 häät lauantaina, jotka vaikuttivat illalla siihen, että ravintolasta ei saanut ruokaa enää klo 21 jälkeen, joten tämä asia täytyi ottaako lauantaina huomioon, ettei jäädä ilman ruokaa loppuillaksi.. Respasta saa pikkupurtavia ostettua, mutta respakaan ei ole 24/7 auki ja siitä miinusta.

Kylpylä oli upea, aikuisille suunnattu. Hienoja saunoja ja niitä oli loppupeleissä aika paljonkin. Alkoholia sai nauttia ennen kuutta vain baarissa, mutta klo 18 jälkeen koko alueella, myös ulkona, mistä pääsee uimaan suoraan Saimaaseen. Pikkupurtavaa ja vettä sai ilmaiseksi baarista, jos alkoi hiukomaan.

Ravintola/ruokatarjonnasta miinusta, sillä hotellissa oli vain Bar Lotja, josta sai myös syötävää, mutta menu todella suppea. Ne ruoat mitä tältä listalta tilasimme, oli kuitenkin maittavia. Olimme tehneet hotellivarauksen yhteydessä jo valmiiksi pöytävarauksen ravintola Vanha piikaan (näin suositeltiin) jossa oli muutamia erilaisia menukokonaisuuksia valittavana, joista meillä Tuli-menu. Ala cartea ei siis ollenkaan, joka meidän mielestä outoa ja harmillista. Menun ateriat on valmiiksi "päätettyjä", pääruoaksi sai valita liha-, kala- tai kasvisvaihtoehdon. Alkuruoaksi olisi ollut tattikeittoa, josta me kummatkaan emme pidä, joten kysyimme onko mitään mahdollisuutta toisenlaiseen alkuruokaan ja se oli porkkanakeittoa. Otimme kummatkin porkkanakeitot ja lihavaihtoehdon pääruoasta, ja ne kyllä meille maistuivat. Jälkiruoka oli jokseenkin pettymys, mistä muutkin olivat kirjoittaneet, vanukas vaikutti pakkauksesta vedetyltä eikä ollut kovin kummoista. Sorbetti sen kyljessä oli kuitenkin tosi hyvää. Kokonaisuutena menu ihan hyvä, mutta löytyy parantamisen varaa. Tarjoilijoista/palvelusta samaa mieltä muiden arvostelijoiden kanssa, että palvelutasossa on petrattavaa. Tarjoilija oli aika "mitäänsanomaton" puheissaan, tuntui kuin lauseet ja kommentit tulisi suoraan levyltä, eikä siinä ollut mitään spontaania. Palvelu ei ollut törkeää tai huonoa, mutta asiakaspalvelualttius puuttuu.

Sunnuntaina vuokrasimme kanootin itse, ja lähdimme melontaretkelle, kun oli upea helteinen päivä. Meidät opasti alkuun nainen, joka tuntui olevan konkari tällä saralla. Saimme matkaan mukaan kartan ja vedenkestävän puhelinpussukan. Saimme myös hyvät ohjeet mitä tehdä, jos alkaa esim. ukkostamaan tai tulee muu hätä ja muutenkin ohjeita melomistaktiikkaan yms. Teimme kartan mukaisen melontareitin retken ja se sujui hyvin ihastellessa upeita maisemia ja pysähdyimme kaunis luodolle syömään ja juomaan eväitä, jossa myös pulahdimme uimassa. Hieno kokemus!

Kokonaisuudessaan ihana loma, tulemme varmasti uudelleenkin ❤️

Vinkki muille maisemasviitissä yöpyville (tai muillekin) on ottaa myös omia eväitä/juomia huoneeseen, mitkä saa oman huoneen jääkaappiin tai lämmittää mikrossa, sillä ruokatarjonta tosiaan vähän suppea ja jos eväitä/juomia ostaa Respasta tai ottaa minibaarista, niin hintaa kertyy helposti paljon..

Vierailupäivä: elokuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää rattoraija
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 4 viikkoa sitten

Tervehdys, rattoraija, ja suuret kiitokset kirjoittamastasi kattavasta palautteesta!

Mitä ilmeisimmin majoituitte uusissa Maisemasviiteissämme, ja onkin mahdollista, että joitain yksityiskohtia on jäänyt vielä uupumaan. Laitamme eteenpäin ehdotuksesi lisäkoukuista sekä heikosta magneetista, jotta huoneessa olisi tosiaan mukavampi oleskella. Välitämme myös kommentit ravintolapalveluistamme ja otamme ne huomioon toimintaa kehittäessämme niin keittiön kuin salinkin puolella.

Kiitoksia vielä palautteesta, ja mukava kuulla, että vierailunne kokonaisuudessaan sujui mukavasti! Olette lämpimästi tervetulleita toistekin!

Kesänjatkoja toivotellen,
Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 12. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Olimme kaksi yötä maisemasviitissä. Koko paikka on tehty hämmästyttävällä puu- ja kivirakentamisella. Kaikki on sponttaanin näköisesti rakennettu ja silti fiksusti ja kestävästi. Mystinen ja hieno tunnelma. Kylpylä oli tyylikkään luonnonläheinen. Saunoja riitti ja hyvinvointihoitojakin olisi tarjolla. Terveelliset naposteltavat ja tee sisältyivät hintaan! Vietimme rentoutumisloman, aktiiviloma olisi myös onnistunut. Pubiravintolassa todella maukkaat pizzat ja burgeri. Tilasimme aamupalan huoneeseen (10e) ja se tuli doggybagissa josta saimme asetella sen lautasille sänkyyn. Meillä kävi hyvä tuuri sijainnin kanssa, osa mökeistä oli huonommalla näköalalla. Ehdottomasti suosittelen!

Vierailupäivä: elokuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää J_Sukula
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 14. elokuuta 2020

Hei J_Sukula, ja suuret kiitokset kommenteista! Mukava kuulla, että viihdyitte vierainamme Järvisydämessä. Olette lämpimästi tervetulleita toisekin kerran!
Kesäterveisin, Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 9. elokuuta 2020

Hieno paikka, harmi että pälvelussa parantamista.

Olimme järvisydämmessä häävieraina. Tarjoilijat eivät tienneet mitä viiniä tarjoilivat vaikka vaihtoehtoja oli vain kaksi ja he kaatoivat viinin suoraan pullosta. Olimme ilmoittaneet vegaanisesta ruokavaliosta ja mm kahvimaidot piti erikseen kysyä ja odotella, miksi kasvimaitoa ei voinut tuoda jo suoraan esille niinkuin normi maitoakin?

Ihmeteltiin kun respan ohi kävelessä kukaan ei tervehtinyt vaikka respa ihmiset vain seisoskelivat paikoillaan. Ei kysytty oliko kiva majoittautua järvisydämmessä ja muutenki vähä outo fiilis koko respan porukalla.

Hotellihuoneessa tippui ilmastointiritilä siskoni päälle ja kun mainittiin asiasta niin vastaus oli luokkaa "voi voi". Tilattiin synttärisankarille yllätyskakkupala aamupalalle ja saatiin useampi hinta kyseiselle kakulle eri asiakaspalvelijoilta. Aamupalalla oli paljon ihmisiä ja "kahvi" kyltti oli ihmisjoukon takana, tällöin kun kysyimme että missä kahvi on vastaus oli hiukan laimea. Tarjoilia pyöritteli silmiään, huokaisi ja käski seuraamaan kylttiä.

Tosi kaunis ja monipuoliselta vaikuttava paikka mutta asiakaspalvelu ei kyllä yllä millään vuoden lomakohteen tasolle. Keskinkertaista.

Vierailupäivä: elokuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää KirsikkaPEK
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 11. elokuuta 2020

Hei KirsikkaPEK! Kiitoksia palautteesta, ja suuret pahoittelut, ettei vierailunne sujunut kaikilta osin mallikkaasti.
Välitämme palautteesi ravintolaan sekä vastaanottoomme, jotta voimme kouluttaa henkilökuntaamme palvelemaan asiakkaitamme paremmin. Pahoittelumme vielä kerran!
Toivottavasti vierailunne sujui muilta osin mukavasti, ja saamme teidät toistekin vieraiksemme!
Kesänjatkoja toivottelee Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. elokuuta 2020

Hotellihuone oli oikein mukava, mutta palvelussa ja Tulimenu illallisessa parantamisen varaa. Aamiainen aika perus-settiä, verrattuna moneen ihan tavalliseen hotelliin, niin valikoima oli aika suppea.
Tulimenu illallinen ei ollut hintansa väärti, on tietysti makuasia mistä tykkää, mutta jos olisin tiennyt niin mieluummin olisin syönyt pizzan ja Burgerin, olisi päässyt puolta halvemmalla ja olivat muiden asiakkaiden mielestä myös hyviä.
Ja se asiakaspalvelu, osa hotellin henkilökunnasta oli ihan ystävällisiä, mutta se jäi esim. mieleen että kun kiitän aamupalasta tarjoilijaa, saan vain tympeän ynähdyksen vastaukseksi. Ei jäänyt oikein mukava tunne.
Kylpylää en käyttänyt, joten siitä en voi sanoa mitään.
Ehkä tämä kerta riitti, hinta-laatusuhde ei oikein kohtaa.

Vierailupäivä: elokuu 2020
    • Hinta-laatusuhde
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää AnneP3787
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 11. elokuuta 2020

Tervehdys AnneP3787! Kiitoksia palautteesta. Mukava kuulla, että viihdyitte Elämyshotellissamme! Pahoittelemme, ettei asiakaspalvelu ollut tasomme mukaista. Välitämme tästä viestiä eteenpäin, jotta voimme jatkossa palvella asiakkaitamme paremmin.
Toivottavasti visiittinne sujui muilta osin mukavasti, tervetuloa toistekin!
Kesäterveisin, Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 6. elokuuta 2020

Illallismenun tarjoilijoille voisi opastaa asiakaspalvelu alttiutta vaikka johtajapariskunta tuleekin viereiseen pöytään seurueineen illallistamaan. Palvelu loppui kuin seinään sen jälkeen ja kun ensimmäiset juomat oli juotu tunnin odottamisen jälkeen pääruoka meni veden kanssa. Saatikka menuun kuuluva kahvi unohdettiit tarjoilla. Tosin viereiseen pöytään se tuotiin johtajapariskunnan huomautuksesta. Tämän hintaluokan paikassa varmaan moni asiakas toivoo nimenomaan sitä palvelu mitä on luvattu... Lisäksi vielä haluan ottaa kantaa alueen yleis siisteyteen, rikkakasveja joka puolella yms. maisemasviitin ikkunat halki, kylpylässä tosi viihtyisää yleisesti ottaen mutta jos vähänkin tarkemmin altaissa katseli ympärille niin on tainnut kylpylän avaamisen jälkeen altaiden pesut jäädä melko vähälle tai ainakin laatoitukset altaissa sille näytti.

Vierailupäivä: elokuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Janne-nivalasta
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 11. elokuuta 2020

Hei Janne-nivalasta, ja kiitokset palautteesta! Suuret pahoittelumme, että ravintolakokemuksenne ei vastannut odotuksia. Palvelemme kaikkia asiakkaitamme tasapuoliseti, ja tulemme käymään kyseisen tapauksen läpi henkilökuntamme kanssa.
Kiitos myös huomioistasi alueen yleisestä siisteydestä, varmistamme, että viesti menee eteenpäin oikealle taholle asiasta.
Toivottavasti vierailunne sujui muilta osin mukavastai ja pistäydytte luonamme toistamiseen!
Kesänjatkoja toivotellen, Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja