Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Edullisimmat hinnat valitsemillesi päiville
368 $
View deal
Maksuton peruutus 25/4/21 saakka
Varaa nyt, maksa yöpymisen yhteydessä
Expedia.com
eDreams
368 $
View deal
Maksuton peruutus 24/4/21 saakka
Varaa nyt, maksa yöpymisen yhteydessä
Hotels.com368 $
Booking.com368 $
Trip.com367 $
Katso kaikki 14 diiliä
Hinnat ovat kumppaneidemme toimittamia hintoja yhdelle huoneelle yrityksen määrittelemän henkilömäärän mukaisesti. Ne ovat yökohtaisia huonehintoja ja sisältävät kumppaneiden tiedossa olevat kiinteät verot ja lisämaksut. Katso lisätiedot kumppaneidemme sivustoilta.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (358)
Suodata arvosteluja
358 tulosta
Matkailijoiden arvio
148
92
67
30
21
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
148
92
67
30
21
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
49/358 arvostelua
Arvosteltu 3 viikkoa sitten matkapuhelimen kautta

Olimme varanneet maisemasviitin 550e/2vrk joka oli todella iso pettymys. Huone oli aivan muuta kuin varauksessa annettiin ymmärtää.

-Sälekaihtimet hajalla
-keittiön valot rikki, toimi vain yksi ruokapöydän päällä, ledi ja kattolamppu eivät.
-lattiassa oleva tunnelmavalaistus vilkkui sitä mukaan kun käveli ohitse, lopulta sammui kokonaan
-ilmalämpöpumppua ei voinut respan mukaan säätää itse ja palelilme molempina yöinä nin että piti takkaa lämmittää keskellä yötä (klo 05)
-lattialista irti ja siinä oli ruuvit pystyssä
-90 euron illallinen oli todella iso pettymys ja se tuotiin huoneeseen kylmänä ja vanilja-kastike salkkuun kaatuneena
-palvelu oli töykeää ja pahoitteluita sai oikein pyytää, respassa myös eri asiakaspalvelijat antoivat ihan eri ohjeita esim koskien ilmalämpöpumppua
-uima-osasto todella pieni ja isoja altaita vain yksi, pukutilat olivat pienet ja suihkuja oli vain muutama.
Vesi oli myös viileää verrattuna siihen mitä se yleensä on kylpylöissä
-ainoa positiivinen kokemus oli spa-hetki ja fatbike ajelu jäällä
-lämmintä vettä tuli vain n.7minuutin ajan ja jouduin pesemään itseni jääkylmällä vedellä loppuun, meitä oli kaksi suihkutteliaa. Tähän respassa vastattiin vain että meidän mökissä oli sitten joku vika jossakin (??)
-emme saaneet mitään korvauksia lähtiessämme vaan piti tehdä reklamaatio sähköpostitse. En ole vieläkään 4 päivän jälkeen saanut vastausta.
-vaadimme tästä korvausta takaisin koska tuote oli todellakin harhaanjohtava ja viallinen eikä sellainen kuin piti, viemme asian kuluttaja-asiamiehelle jossei Järvisydän korvaa maksettua summaa takaisin tiettyyn päivään mennessä.

Tämä ei todellakaan ollut tuon hinnan arvoinen, tulimme 4,5h matkan päästä vain toteamaan miten huonoa palvelua voi Järvisydämmessä saada.
Oli siis ensimmäinen ja viimeinen kerta. Jatkossa luen tarkkaan ihmisten kommentit hotellista, koska tämänkin kohdalla SoMe oli luonut illuusion tästä paikasta.

Kuvat puhukoon puolestaan!

Vierailupäivä: maaliskuu 2021
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
1  Kiitä käyttäjää Kotimaanmatkailija99
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 3 viikkoa sitten

Hei Kotimaanmatkailija99! Kiitoksia palautteestanne, ja nöyrimmät pahoittelumme tätäkin kautta vierailunne epäkohdista. Palvelupäällikkömme on ollut Teihin yhteydessä asian selvittämiseksi, ja pyrimme parhaamme mukaan korjaamaan tilanteen.
Keväänodotusterveisin, Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 11. maaliskuuta 2021

Pakettiin kuului siis kaksi yötä maisemasviitissä, välinevuokrat kahdelle päivälle, aamupalat molemmille päiville ja kynttiläillallinen yhdelle illalle. Otimme paketin lisäksi myös kylpylän yhdelle päivälle.

Kävimme ensimmäistä kertaa hieman reilu vuosi sitten Järvisydämmessä ja tuolloin saimme maisemasviitin aivan alueen perältä, eikä maisemaa voinut kunnolliseksi kutsua. Tämän vuoksi mietimme tarkkaan, että kannattaako edes tulla uudelleen. Kun varasimme uuden reissun, laitoin kommentin lisäkohtaan, että toive olisi nyt oikeasti kunnon maisemallisesta sviitistä ja sen saimme! Siitä suuri plussa.

Rajoitusten tiukentumisen vuoksi aamupalat toimitettiin huoneisiin. Annokset olivat ihan ok, mutta jos on ns. maksanut buffetaamupalasta, oli tarjonta siihen nähden valjua. Aamiaista sai myös odotella aika kauan, mutta ymmärsimme sen, että majoittujia on paljon ja erikoisjärjestelyt ovat aina alkuun hankalia toteuttaa sujuvasti.

Bistrossa toimi take away, pitsat olivat todella maittavia.

Aktiviteetteina kävimme ensimmäisenä päivänä hiihtämässä järven jäällä. Latu oli perinteisen osalta kunnossa, mutta luisteluhiihto ei kyllä onnistunut oikein ollenkaan, kun sen osalta latu oli kapea eikä kunnolla tampattu.
Toisena päivänä kävimme retkiluistelemassa järven jäällä ja piipahdimme myös Saarikahvilassa kaakaolla.
Viime visiittiin verrattuna sää suosi meitä oikein kunnolla, saimme nauttia kaksi päivää pilvettömästä, aurinkoisesta taivaasta.

Kylpylä oli yhtä viihtyisä kuin edelliselläkin vierailulla eikä kyllästyttänyt. Altaiden veden tosin toivoisi olevan lämpimämpää ja perinteisen porealtaan puuttuminen harmittaa.

Sitten surkuhupaisaan illalliskokemukseen. Varasimme illallisen jo tullessamme respasta toiselle illalle klo 20:30 toimitettavaksi. Rajoitusten vuoksi illallisetkin toimitettaisiin siis huoneisiin. Aamupalan toimitusajan venähtämiseen tottuneena emme hätiköineet, kun illallista ei heti kuulunut, mutta lopulta soitimme respaan ja kävi ilmi, että jostakin syystä olimme tipahtaneet listalta pois eikä keittiöllä ollut enää väkeä, eli emme saaneet ruokaa. Meille ehdotettiin omatoimista kuutamoajelua 40km päähän ABC:lle, joka oli siis lähin paikka josta enää tuohon aikaan olisi ruokaa saanut, ei todellakaan tuossa vaiheessa iltaa haluttu enää lähteä ajelemaan minnekkään. Lisäksi tuli lupa tyhjentää baarikaappi talon laskuun, mutta eihän siellä ollut mitään oikeaa syötävää (vain pieni pussi sipsejä ja pähkinöitä) ja loput juomapuolta. Aamulla soitimme uudelleen respaan selvittääksemme, kuinka tämä meille kompensoidaan ja pyysimme aamupalaan pientä ekstraa. Aamupala saapui ehkä hieman aiemmin edelliseen aamuun verrattuna, mutta aivan yhtä valjuna kuin aikaisemminkin eli ei ekstraa herunut. Illallinen ilmeisesti hyvitetään koko rahallisena summanaan takaisin tilille lähitulevaisuudessa. Pois lähtiessämme yritimme respasta kysäistä olisiko huonelaskuun laitetut Bistron pitsat voineet olla lisänä hyvityksenä tästä mokasta, mutta vastaanottovirkailijan kanssa asiointi tuntui vähän hankalalta, joten päädyimme vaan maksamaan pitsat ja lähtemään kotia kohti. Pahoitteluja toki tuli joka suunnasta, mutta eivät ne vatsaa täytä.

Muutoin loma suorastaan ylitti odotuksemme, kunnes viimeisen illan kruunaava ja paljon odotettu kolmen ruokalajin illallinen ei koskaan saapunut ja näin ollen latisti koko loman tunnelmaa melko lailla.

Mahtaisiko sanonta "kolmas kerta toden sanoo" pitää paikkaansa Järvisydämen kohdalla vai tulisiko jatkossa vain suunnata katseensa muihin lomakohteisiin, sitä jäämme pohtimaan.

Vierailupäivä: maaliskuu 2021
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää kissakala666
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 12. maaliskuuta 2021

Tervehdys, kissakala666! Kiitokset kattavasta palautteesta, ja tätäkin kautta vielä pahoittelut, että vierailunne ei kokonaisuudessaan sujunut mallikkaasti.
Jouduimme tosiaan vallitsevan tilanteen takia nopealla aikataululla siirtymään aterioiden huoneeseentoimituksiin, ja jostain syystä tilauksenne oli tässä tohinassa ehtinyt hukkua johonkin inhimillisen virheen takia. Olemme nyt saaneet huoneisiintoimitukset toimimaan paremmin, mutta toki ymmärrämme, että se ei teidän vierailunne epäkohtia enää korvaa.
Olettehan meihin päin yhteydessä, mikäli palautus illallisista ei tule perille, niin korjaamme asian.
Toivottavasti vierailustanne jäi myös mukavia muistoja, ja saamme teidät vieraiksemme vielä kolmannekin kerran!
Keväänodotusterveisin, Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. maaliskuuta 2021

Lomamme Järvisydämessä ei mennyt oikein putkeen. Majoituimme kotasviitissä ja heti ensimmäisenä iltana molempien huoneiden kattolasit olivat lumen peitossa. Soitin klo 17 vastaanottoon, jotta lumet puhdistettaisiin. Asia luvattiin selvittää. Soitin vielä klo 19 uudestaan ja sama lupaus. Iltaan mennessä lasia ei saatu puhdistettua. Toisessa huoneessa ei myöskään ollut lattialämmitystä kylpyhuoneessa ja toisessa se oli niin kovalla, että vessassa ei pystynyt olla ovi suljettuna.

Tiistaina aamulla pyysin uudestaan puhdistusta ja lasi puhdistettiin. Illalla kun saavuimme huoneisiin, lasi oli uudestaan lumen peitossa. Keskiviikkona aamulla vastaanotossa sanottiin, että lasin lämmitys on todennäköisesti rikki. Jouduimme pyytämään itse uudet huoneet ja sellaiset onneksi saimme. Näissä kattolasit pysyivät sulana. Mitään pahoittelua emme saaneet asiasta. Sain sellaisen kuvan, että olemme vain vaivaksi.

Torstaina yhdessä huoneessa jonka saimme tuli jätevedet ylös suihkun kaivosta. Haju ja näky oli järkyttävä. Lisäksi huoneessa oli outoa hajua jo keskiviikkona ja torstaina vasta tajusimme, että se johtui viemäriputkista. Taas jouduimme vaihtamaan huonetta.

Missään huoneessa ei tullut hanasta kylmää vettä. Jouduimme ostamaan kaupasta pullovettä, jotta huoneessa olisi juomavettä.

Fatbiket olivat käyttökelvottomia ma-ke välisen ajan ilmeisesti pakkasen takia.

Kylpylän veden lämpötilan alhaisuus yllätti. Veden lämpötila oli epämukavan kylmä.

Myös palvelualttiudessa on parantamisen varaa. Saimme useasti nyrpeää palvelua eikä ongelmia pahoiteltu.

Saimme onneksi hyvitykseksi puolet maksamastamme hinnasta pienen väännön jälkeen, mutta tästä jäi kyllä kaiken kaikkiaan ikävä kokemus eikä hyvitys paljoa lämmitä mieltä.

Vierailupäivä: tammikuu 2021
    • Hinta-laatusuhde
    • Nukkuminen
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää ttoomas
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 9. maaliskuuta 2021

Hei ttoomas, ja kiitokset arvokkaasta palautteesta! Nöyrimmät pahoittelumme, että vierailunne ei sujunut kaikilta osin mallikkaasti. Kotasviiteissä oli valitettavasti teknisiä vikoja vierailunne aikana, eikä niitä kaikkia tosiaan saatu heti paikan päällä korjattua. Pahoittelumme, että asina hoitaminen ei mennyt meidän päässämme niinkuin piti. Vieraidemme viihtyvyys on meille ensiarvoisen tärkeää, joten palautteesi on otettu huomioon niin huollon kuin asiakaspalvelunkin puolella.
Toivottavasti vieralustanne jäi myös positiivisia muistoja, ja saamme teidät toisenkin kerran vieraiksemme!
Keväänodotusterveisin, Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 28. helmikuuta 2021

Olin täällä neljä päivää perheeni kanssa huvilassa lomalla. Loma oli enemmän kun mitä uskalsin odottaa. Meitä kohdeltiin erittäin hyvin, asiakaspalvelu oli huippua ja mitkä herkulliset ruuat sekä mieletön kylpylä puhumattakaan retkistä ja aktiviteeteista! Kylpylässä kaikki oli ihan viimeisen päälle laitettu, erittäin hieno paikka. Harmitti lähteä. Tälläinen paikka ja vielä Suomessa! En olisi ikinä uskonut. Oli kiva päästä moikkaamaan Rauhaa ja Riemua, (poroja), koko reissu oli kyllä lapsille hinta-laatusuhteeltaan erittäin hyvä.

Muutama juttu jäi harmittamaan ja jos nämä olisi toteutuneet olisi reissu ollut täydellinen:

- Huvilassa oli erittäin huonot sängyt parille (ainoastaan yhdessä huvilassa on parisänky ja se oli varattu). Hotellia mainostetaan todella romanttisena paikkana ja romantiikka oli kyllä kaukana kun sängyt valuivat erilleen, liian pieni peitto jopa yhdelle ja pehmeä patja. Kolmesta yöstä en nukkunut kuin kaksi.

- Kylpylän altaat olivat erittäin kylmiä, etenkin poreallas. Romantiikka oli kaukana porealtaassa, kun hampaat kalisivat.

Vierailupäivä: helmikuu 2021
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää lauraemilia1
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 2. maaliskuuta 2021

Hei lauraemilia1! Kiitokset palautteesta, on ilo kuulla, että lomanne Järvisydämessä ylitti odotukset! Kerromme terveisiä niin keittiöön kuin aktiviteettipuolellemmekin.
Laitamme palautteesi eteenpäin huvilan sängyistä, kuten myös kylpylän altaiden lämpötilasta. Toivottavasti hampaat eivät liimeälti kalisseet saunojen lämmössä!
Järvisydämellisesti tervetuloa toistekin vieraiksemme!
Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 26. helmikuuta 2021 matkapuhelimen kautta

Vietettiin vuodenvaihteessa pari yötä Järvisydämen kelohonkamökissä. Paikassa oli ihanaa talvisen taikamaailman tunnelmaa. Mökissä hyvä varustetaso poreammeesta lähtien. Hintaan kuului myös hyvä aamupala ravintolassa. Aktiviteetteja on kivasti tarjolla niitä kaipaavalle. Kylpylässä käytiin erilaisia saunoja kokeilemassa. Varsinainen allasalue on aika pieni, mutta aamupäivästä ei ollut ruuhkaa, mahduttiin hyvin polskuttelemaan. Ulkona olisi ollut myös allas, mutta koska siinä ei ollut lämmitystä, ei pakkaskelissä uskallettu kokeilla. Ravintolassa oli hyvä buffet lounas sekä illallinen. Itse olisi kaivattu kyllä ala carte ravintolaa, josta olisi saanut jotain pienempiä annoksia, tämän puuttumisesta miinusta. Miinusta myös ruuhkaisesta sisäänkirjautumisesta. Respaan syntyy pitkä jono ulos saakka neljän aikaan uusien asiakkaiden tullessa, korona-ajan turvavälejä vaikea jonossa noudattaa. Plussaa erittäin mukavasta, avuliaasta ja ammattitaitoisesta henkilökunnasta sekä heidän, paikan henkeen sopivasta pukeutumisesta. Taatusti tullaan toistekin.

Vierailupäivä: joulukuu 2020
Kiitä käyttäjää MariJ554
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 26. helmikuuta 2021

Tervehdys, MariJ554! Kiitokset palautteesta, mukava kuulla, että vuodenvaihteen vierailunne sujui leppoisissa merkeissä!
Nyt alkuvuodesta ravintolamme puolella avasimme Bistromme täydentämään ruokailuvalikoimaamme: sieltä josta saa iltapäpivästä iltaan asti pizzaa, burgeria ja salaatteja. Toistaiseksi muuta à la carte-listaa ei ole vielä tulossa.
Pahoittelemme sisäänkirjautumisen viivästymistä, pyrimme sujuvoittamaan sitä mahdollisuuksien mukaan, jotta ruuhkia ei syntyisi, ja turvavälit saisi pidettyä.
Toivotamme teidän lämpimästi tervetulleeksi toistekin luoksemme!
Talviterveisin, Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja