Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Edullisimmat hinnat valitsemillesi päiville
Lukitse näiden sivustojen alhaisin hinta
Hotels.com422 $
Booking.com421 $
eDreams421 $
Priceline421 $
CheapTickets422 $
FindHotel422 $
Katso kaikki 14 diiliä
Hinnat ovat kumppaneidemme toimittamia hintoja yhdelle huoneelle yrityksen määrittelemän henkilömäärän mukaisesti. Ne ovat yökohtaisia huonehintoja ja sisältävät kumppaneiden tiedossa olevat kiinteät verot ja lisämaksut. Katso lisätiedot kumppaneidemme sivustoilta.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (363)
Suodata arvosteluja
363 tulosta
Matkailijoiden arvio
149
95
68
30
21
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
149
95
68
30
21
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
510/363 arvostelua
Arvosteltu 4 viikkoa sitten matkapuhelimen kautta

Järvisydän on puitteiltaan hieno ja maisemasviitissä viihdyimme hyvin kaksi yötä.

Resortilla olisi ollut potentiaalia 5/5 arvostelulle, mutta välivuodenajan ja koronan vuoksi laajoista aktiviteeista ja kylpylälomasta oli valittavana vain fatbike-pyöräily teitä pitkin autojen seassa sekä makkaran paistaminen hotellialueen pihassa. Lisäksi ensisilmäyksellä hienossa sviitissä huomasi pieniä epäkohtia kuten rikki menneet verhot, hana ja kylmä kylpyhuoneen lattia.

Kiitosta kuitenkin annamme sviittiin tuodusta aamupalasta ja sviitin tunnelmasta.

Vierailupäivä: huhtikuu 2021
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
1  Kiitä käyttäjää Olhe1
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 4 viikkoa sitten

Tervehdys, Olhe1! Kiitokset lähettämästäsi palautteesta, mukava kuulla, että puitteemme olivat mieluisat. Pahoittelumme myös, että huoneessa oli ollut korjattavaa, olisimme mielellämme käyneet nämä korjaamassa vierailunne aikana.
Talven ja kevään taitoskohta on ulkoilun kannalta haastavaa aikaa, mutta onneksi tosiaan fatbikeilla pääsee ajelemaan, ja metsään patikoimaan eväsreppujen kanssa. Kohta päästäänkin sitten vesille, kesää odotellessa!
Lämpimästi tervetuloa toisenkin kerran ja leppoisaa keväänjatkoa!
Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 4 viikkoa sitten matkapuhelimen kautta

Yövyttiin puolison kanssa kaksi yötä kotasviitissä ja nautittiin minilomastamme. Kylpylä oli upea, mutta ehkä hieman tylsä. Saunoista toki nautittiin, mutta allaspuolelle olisi kaivannut jotain lisää, ehkä pari paljua ulos tms. Koronatilanne oli huomioitu hyvin. Huoneeseen tuotu aamiainen ja illallinen olivat mielestämme mahtavat, syötävää oli todella runsaasti ja kaikki oli maukasta. Kotasviitti upeudellaan yllätti, vaikka oltiin toki kuvia etukäteen katsottu. Oli ihanaa nautiskella iltaisin maisemista ja takkatulesta. Miinuksena veden suurkuluttajalle, ettei hanoista saanut jääkylmää vettä vaikka sitä kuinka valutti ja valutti. Uutta matkaa katseltu jo toukokuulle.

Vierailupäivä: maaliskuu 2021
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Minnaco
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 4 viikkoa sitten

Hei Minnaco, ja suuret kiitokset palautteesta! Ilo kuulla, että minilomanne Järvisydämessä oli teille mieluinen ja viihdyitte tykönämme! Välitämme tiedon huollollemme Kotasviitin vesiasiasta, jotta voimme tarkistaa lämminvesivaraajien toimivuuden.
Aurinkoista keväänodotusta ja Järvisydämellisesti tervetuloa uudestaan!
Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 31. maaliskuuta 2021

Ensimmäistä mutta ei viimeistä kertaa Järvisydämessä. Yövyimme kotasviitissä mistä upea näky lasikatosta taivalle takkatulen loimutessa. Aamiainen supermaittava kaikkine tarpeineen. Ruokailu ei kuulunut hintaan joten söimme bistrossa maittavat pizzat ja burgerit. Porokylässä kvimme kävellen mutta porot olivat ruokailemassa toisella puolella aluetta. Kylpylä todella makee, mutta allas matala ja aika pieni. Kesällä uudestaan ehdottomasti...

Vierailupäivä: maaliskuu 2021
    • Sijainti
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Vekku68
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 1. huhtikuuta 2021

Tervehdys, Vekku68! Lämpimät kiitokset palautteesta, ilo kuulla, että uudet Kotasviittimme olivat teille mieluisat, ja että bistroannoksemme maittoivat. Harmillista, että poromme olivat ruokailemassa alueen toisella laidalla, mutta ehkäpä pääsette tervehtimaan Rauhaa ja Riemua toisella kertaa.
Oikein lämpimästi tervetuloa kesällä uudestaan, ja leppoisaa keväänodotusta!
Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 26. maaliskuuta 2021 matkapuhelimen kautta

Olimme varanneet maisemasviitin 550e/2vrk joka oli todella iso pettymys. Huone oli aivan muuta kuin varauksessa annettiin ymmärtää.

-Sälekaihtimet hajalla
-keittiön valot rikki, toimi vain yksi ruokapöydän päällä, ledi ja kattolamppu eivät.
-lattiassa oleva tunnelmavalaistus vilkkui sitä mukaan kun käveli ohitse, lopulta sammui kokonaan
-ilmalämpöpumppua ei voinut respan mukaan säätää itse ja palelilme molempina yöinä nin että piti takkaa lämmittää keskellä yötä (klo 05)
-lattialista irti ja siinä oli ruuvit pystyssä
-90 euron illallinen oli todella iso pettymys ja se tuotiin huoneeseen kylmänä ja vanilja-kastike salkkuun kaatuneena
-palvelu oli töykeää ja pahoitteluita sai oikein pyytää, respassa myös eri asiakaspalvelijat antoivat ihan eri ohjeita esim koskien ilmalämpöpumppua
-uima-osasto todella pieni ja isoja altaita vain yksi, pukutilat olivat pienet ja suihkuja oli vain muutama.
Vesi oli myös viileää verrattuna siihen mitä se yleensä on kylpylöissä
-ainoa positiivinen kokemus oli spa-hetki ja fatbike ajelu jäällä
-lämmintä vettä tuli vain n.7minuutin ajan ja jouduin pesemään itseni jääkylmällä vedellä loppuun, meitä oli kaksi suihkutteliaa. Tähän respassa vastattiin vain että meidän mökissä oli sitten joku vika jossakin (??)
-emme saaneet mitään korvauksia lähtiessämme vaan piti tehdä reklamaatio sähköpostitse. En ole vieläkään 4 päivän jälkeen saanut vastausta.
-vaadimme tästä korvausta takaisin koska tuote oli todellakin harhaanjohtava ja viallinen eikä sellainen kuin piti, viemme asian kuluttaja-asiamiehelle jossei Järvisydän korvaa maksettua summaa takaisin tiettyyn päivään mennessä.

Tämä ei todellakaan ollut tuon hinnan arvoinen, tulimme 4,5h matkan päästä vain toteamaan miten huonoa palvelua voi Järvisydämmessä saada.
Oli siis ensimmäinen ja viimeinen kerta. Jatkossa luen tarkkaan ihmisten kommentit hotellista, koska tämänkin kohdalla SoMe oli luonut illuusion tästä paikasta.

Kuvat puhukoon puolestaan!

Vierailupäivä: maaliskuu 2021
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
1  Kiitä käyttäjää Kotimaanmatkailija99
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 27. maaliskuuta 2021

Hei Kotimaanmatkailija99! Kiitoksia palautteestanne, ja nöyrimmät pahoittelumme tätäkin kautta vierailunne epäkohdista. Palvelupäällikkömme on ollut Teihin yhteydessä asian selvittämiseksi, ja pyrimme parhaamme mukaan korjaamaan tilanteen.
Keväänodotusterveisin, Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 11. maaliskuuta 2021

Pakettiin kuului siis kaksi yötä maisemasviitissä, välinevuokrat kahdelle päivälle, aamupalat molemmille päiville ja kynttiläillallinen yhdelle illalle. Otimme paketin lisäksi myös kylpylän yhdelle päivälle.

Kävimme ensimmäistä kertaa hieman reilu vuosi sitten Järvisydämmessä ja tuolloin saimme maisemasviitin aivan alueen perältä, eikä maisemaa voinut kunnolliseksi kutsua. Tämän vuoksi mietimme tarkkaan, että kannattaako edes tulla uudelleen. Kun varasimme uuden reissun, laitoin kommentin lisäkohtaan, että toive olisi nyt oikeasti kunnon maisemallisesta sviitistä ja sen saimme! Siitä suuri plussa.

Rajoitusten tiukentumisen vuoksi aamupalat toimitettiin huoneisiin. Annokset olivat ihan ok, mutta jos on ns. maksanut buffetaamupalasta, oli tarjonta siihen nähden valjua. Aamiaista sai myös odotella aika kauan, mutta ymmärsimme sen, että majoittujia on paljon ja erikoisjärjestelyt ovat aina alkuun hankalia toteuttaa sujuvasti.

Bistrossa toimi take away, pitsat olivat todella maittavia.

Aktiviteetteina kävimme ensimmäisenä päivänä hiihtämässä järven jäällä. Latu oli perinteisen osalta kunnossa, mutta luisteluhiihto ei kyllä onnistunut oikein ollenkaan, kun sen osalta latu oli kapea eikä kunnolla tampattu.
Toisena päivänä kävimme retkiluistelemassa järven jäällä ja piipahdimme myös Saarikahvilassa kaakaolla.
Viime visiittiin verrattuna sää suosi meitä oikein kunnolla, saimme nauttia kaksi päivää pilvettömästä, aurinkoisesta taivaasta.

Kylpylä oli yhtä viihtyisä kuin edelliselläkin vierailulla eikä kyllästyttänyt. Altaiden veden tosin toivoisi olevan lämpimämpää ja perinteisen porealtaan puuttuminen harmittaa.

Sitten surkuhupaisaan illalliskokemukseen. Varasimme illallisen jo tullessamme respasta toiselle illalle klo 20:30 toimitettavaksi. Rajoitusten vuoksi illallisetkin toimitettaisiin siis huoneisiin. Aamupalan toimitusajan venähtämiseen tottuneena emme hätiköineet, kun illallista ei heti kuulunut, mutta lopulta soitimme respaan ja kävi ilmi, että jostakin syystä olimme tipahtaneet listalta pois eikä keittiöllä ollut enää väkeä, eli emme saaneet ruokaa. Meille ehdotettiin omatoimista kuutamoajelua 40km päähän ABC:lle, joka oli siis lähin paikka josta enää tuohon aikaan olisi ruokaa saanut, ei todellakaan tuossa vaiheessa iltaa haluttu enää lähteä ajelemaan minnekkään. Lisäksi tuli lupa tyhjentää baarikaappi talon laskuun, mutta eihän siellä ollut mitään oikeaa syötävää (vain pieni pussi sipsejä ja pähkinöitä) ja loput juomapuolta. Aamulla soitimme uudelleen respaan selvittääksemme, kuinka tämä meille kompensoidaan ja pyysimme aamupalaan pientä ekstraa. Aamupala saapui ehkä hieman aiemmin edelliseen aamuun verrattuna, mutta aivan yhtä valjuna kuin aikaisemminkin eli ei ekstraa herunut. Illallinen ilmeisesti hyvitetään koko rahallisena summanaan takaisin tilille lähitulevaisuudessa. Pois lähtiessämme yritimme respasta kysäistä olisiko huonelaskuun laitetut Bistron pitsat voineet olla lisänä hyvityksenä tästä mokasta, mutta vastaanottovirkailijan kanssa asiointi tuntui vähän hankalalta, joten päädyimme vaan maksamaan pitsat ja lähtemään kotia kohti. Pahoitteluja toki tuli joka suunnasta, mutta eivät ne vatsaa täytä.

Muutoin loma suorastaan ylitti odotuksemme, kunnes viimeisen illan kruunaava ja paljon odotettu kolmen ruokalajin illallinen ei koskaan saapunut ja näin ollen latisti koko loman tunnelmaa melko lailla.

Mahtaisiko sanonta "kolmas kerta toden sanoo" pitää paikkaansa Järvisydämen kohdalla vai tulisiko jatkossa vain suunnata katseensa muihin lomakohteisiin, sitä jäämme pohtimaan.

Vierailupäivä: maaliskuu 2021
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää kissakala666
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Piikatyttö Järvisydän, Guest Services / Front Office yrityksessä Hotel & Spa Resort Järvisydän vastasi tähän arvosteluunVastattu 12. maaliskuuta 2021

Tervehdys, kissakala666! Kiitokset kattavasta palautteesta, ja tätäkin kautta vielä pahoittelut, että vierailunne ei kokonaisuudessaan sujunut mallikkaasti.
Jouduimme tosiaan vallitsevan tilanteen takia nopealla aikataululla siirtymään aterioiden huoneeseentoimituksiin, ja jostain syystä tilauksenne oli tässä tohinassa ehtinyt hukkua johonkin inhimillisen virheen takia. Olemme nyt saaneet huoneisiintoimitukset toimimaan paremmin, mutta toki ymmärrämme, että se ei teidän vierailunne epäkohtia enää korvaa.
Olettehan meihin päin yhteydessä, mikäli palautus illallisista ei tule perille, niin korjaamme asian.
Toivottavasti vierailustanne jäi myös mukavia muistoja, ja saamme teidät vieraiksemme vielä kolmannekin kerran!
Keväänodotusterveisin, Talonwäki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja