Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Ensikäynti oli paras”
Arvostelu: Fiskars Wardshus

Fiskars Wardshus
Sijalla 1/7: Ravintolat Fiskarsissa
Keittiöt: Eurooppalainen
Ruokailuvaihtoehdot: Varaukset
Ruokailuvaihtoehdot: Varaukset
Arvosteltu 26. kesäkuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Kävimme kesäkuun puolivälissä syömässä iltapäivällä auringon paistaessa kauniisti terassille. Valitsimme pääruuat listalta, miehelleni härkää ja minulle kuhaa.
Ruoka oli herkullista. Maut veivät kielen mukanaan.
Kävimme nyt kahta viikkoa myöhemmin syömässä samat annokset käänteisesti niin että itse söin härkää ja tytär kuhaa. Ja ehkä kokki oli vaihtunut, mutta näillä annoksilla emme olisi tulleet uudelleen. Tällä kertaa maut hukkuivat varsinkin kala-annoksessa suolan peittävään makuun ja kala oli myös liian kypsäksi ja kuivaksi grillattu.
Suolaa on helppo lisätä, mutta pois sitä ei saa... valitettavasti.
Annokset olivat riittävän suuria varsinkin kun nälkä oli kova.

Käyntipäivä: kesäkuu 2018
1  Kiitä käyttäjää sipuli_11

Arvosteltu 7. syyskuuta 2017

Lähdimme extempore kauniina tiistai päivänä Turusta ajelemaan Fiskarsin Ruukin alueelle.

Nälkä yllätti ja saimme parkkipaikan Fiskars Wardhusiin pihalta. Meilla on pieni Bison Frice hauva. Ajattelimme että täytyy vrmaan syödä ulkona koiran takia. Ystävällinen emäntä tuli kuitenkin hakemaan meidät sisälle. Koiran sai ottaa mukaan. Olimme iloisesesti yllättyneitä Paivän lounaslistalla oli vihreä vuohenjuusto risotto joka tuotiin pöytään. Salaain sai hakea itse noutopöydästä. Salaatti oli aivan loistavaa, Risotto oli taivaallista ja palvelu mielyttävää. Suosittelen lämpimästi.

Käyntipäivä: syyskuu 2017
    • Ruoka
2  Kiitä käyttäjää Esamble
Arvosteltu 21. elokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Silmän ja sielun ruokaa mainioilla makuyhdistelmillä, etenkin alkupaloissa! Kuuden ruokalajin illallinen maittava ja täyttävä! Leppoisan mukava ja aito palvelu! Lämmin suositus!

Käyntipäivä: elokuu 2017
1  Kiitä käyttäjää Tiinatar
Arvosteltu 9. elokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Edellisestä käynnistä oli yli 10 vuotta, mutta muistikuva paikasta pitää edelleen paikkansa; tilasin kuhaa rapukastikkeessa uusien perunoiden kera. Loistava valinta. Palvelu on edelleen erittäin huomaavaista sekä myös yksilöllistä huolimatta edelleen jatkuvasta kesäsesongista. Suosittelen kaikille paikkaa.

Käyntipäivä: elokuu 2017
1  Kiitä käyttäjää HarriT57
Arvosteltu 30. heinäkuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Ruoka pärjää Helsinginkin hienoille ravintoloille. Erinomaisesti esille asetteltu ruoka, suppea menu ja se mitä on listalla on taatusti hyvää. Viinit erinomaisia. Palvelu hyvää ja joustavaa. Pihalla erinomainen paikka illalliselle, jos kesäsää suosii. Vilttejä löytyy jos illan tullen tulee kylmempää. Rauhallinen miljöö.

Käyntipäivä: heinäkuu 2017
1  Kiitä käyttäjää Voutiai

Fiskars Wardshus – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Karjaa, Raasepori

Oletko käynyt kohteessa Fiskars Wardshus? Jaa kokemuksesi!