Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Kiva ”
Arvostelu: Fiskars Wardshus

Fiskars Wardshus
Sijalla 1/7: Ravintolat Fiskarsissa
Keittiöt: Eurooppalainen
Ruokailuvaihtoehdot: Varaukset
Ruokailuvaihtoehdot: Varaukset
Arvosteltu 23. heinäkuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Vanha rakennus tarvisi vähän taas päivitystä.... Mutta perusasiat toimii. Ruoka ja henkilökunta aivan super.

Kiitä käyttäjää JS123189934

Arvosteltu 8. heinäkuuta 2018

Fiskarsin Antiikkimarkkinat veivät meidät Fiskarsiin ja lounas nautittiin Fiskarsin terassilla. Nauttimamme Caesar-salaatti kera valkoviinin oli miellyttävä hetki. Salaatti oli "oikeaoppinen" ja raikas, freessi. Valkoviini istui hyvin salaattiin. Ruokalista oli suppeahko näin heinäkuussa mutta täysin riittävä! Palvelu erinomaista, asiallista, ystävällistä. Suosittelen!

• Ruoka
Kiitä käyttäjää annmarie12345
Arvosteltu 7. heinäkuuta 2018 matkapuhelimen kautta

2 h ruokien odottelu, väärät annokset ja lopulta viileät oikeat annokset ei paljon mieltä lämmittänyt näillä hinnoilla.

1  Kiitä käyttäjää PatrikK587
Arvosteltu 26. kesäkuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Kävimme kesäkuun puolivälissä syömässä iltapäivällä auringon paistaessa kauniisti terassille. Valitsimme pääruuat listalta, miehelleni härkää ja minulle kuhaa.
Ruoka oli herkullista. Maut veivät kielen mukanaan.
Kävimme nyt kahta viikkoa myöhemmin syömässä samat annokset käänteisesti niin että itse söin härkää ja tytär kuhaa. Ja ehkä kokki oli vaihtunut, mutta näillä annoksilla emme olisi tulleet uudelleen. Tällä kertaa maut hukkuivat varsinkin kala-annoksessa suolan peittävään makuun ja kala oli myös liian kypsäksi ja kuivaksi grillattu.
Suolaa on helppo lisätä, mutta pois sitä ei saa... valitettavasti.
Annokset olivat riittävän suuria varsinkin kun nälkä oli kova.

Käyntipäivä: kesäkuu 2018
1  Kiitä käyttäjää sipuli_11
Arvosteltu 7. syyskuuta 2017

Lähdimme extempore kauniina tiistai päivänä Turusta ajelemaan Fiskarsin Ruukin alueelle.

Nälkä yllätti ja saimme parkkipaikan Fiskars Wardhusiin pihalta. Meilla on pieni Bison Frice hauva. Ajattelimme että täytyy vrmaan syödä ulkona koiran takia. Ystävällinen emäntä tuli kuitenkin hakemaan meidät sisälle. Koiran sai ottaa mukaan. Olimme iloisesesti yllättyneitä Paivän lounaslistalla oli vihreä vuohenjuusto risotto joka tuotiin pöytään. Salaain sai hakea itse noutopöydästä. Salaatti oli aivan loistavaa, Risotto oli taivaallista ja palvelu mielyttävää. Suosittelen lämpimästi.

Käyntipäivä: syyskuu 2017
    • Ruoka
2  Kiitä käyttäjää Esamble

Fiskars Wardshus – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Karjaa, Raasepori

Oletko käynyt kohteessa Fiskars Wardshus? Jaa kokemuksesi!