Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 2. elokuuta 2020

Yhden yön visiitti HavsViddenissä Ahvenmaan kiertomatkalla, aiemmin tullut käytt paikan päällä vain ravintolassa syömässä. Varatusta huoneesta piti olla osittainen merinäköala, tämä tarkoitti siis yhtä ikkunaa jos näki ulos vain jos seisoi ikkunan edessä, ei esim sängyssä ollessa. Maisema kuitenki aivan upea ja hotellin ympäristö viihtyisä ja suunniteltu luontoa kunnioittaen. Ihana istua terassilla viinilasin kanssa ja katsella maisemia. Kalliolla myös merkattu reitti jota pitkin pääsee kävelemään ja ihailemaan maisemia.

Huone pienen piristyksen tarpeessa, hintaan nähden olisi voinut olla hieman paremmassa kunnossa, erityisesti kylpyhuone jonka laatat olivat selkeästi alkuperäiset. Ravintola upealla paikalla isoine ikkunoineen, palvelu erittäin ystävällistä, ruoka hyvää mutta ei mitenkään poikkeuksellisen fantastista. Aamupala runsas, hieman sama fiilis kuin isoissa ketjuhotelleissea joissa ruokaa on isoja määriä tarjolla ja porukka vain mättää lautaset kukkuroilleen. Ei mitään erityistä pientä spesiaalia juttua josta aamupala olisi jäänyt erikseen mieleen. Allasosastolla ei tullut käytyä, meressä käytiin aamu-uinnilla kyllä; hyvät portaat alas laiturille mutta itse uimaportaat hyvinkin liukkaat.

Kokonaisuudessaan visiitti oli huoneen osalta pieni pettymys mutta onneksi ympäristö ja maisemat olivat erittäin upeat!

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää LauraA7689
Arvosteltu 12. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Otimme huoneen merinäköalalla, ikkuna pieni ja maiseman näki vain seisomalla ikkunan edessä.. siistiä, suht tilavaa, huono sänky. Alue kaikkiaan upea, maisemat kohdallaan. Ravintolaa ei voi suositella, palvelu huonoa, ruoka välttävää ja kallista.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Kumpmaa
Arvosteltu 20. heinäkuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Majoituimme kolme yötä Drama Suitessa, josta oli varmasti alueen paras merinäköala.
Huone oli siivottu korkeintaan välttävästi, mutta oli tilava ja valoisa. Säilytystilaa ei tavaroille ollut lukuunottamatta pientä naulakkoa.
Kylpyhuone oli suuri ja siellä oli poreamme sekä suihku. Myös kylpyhuoneen siivouksen taso oli heikohko.
Aamiainen oli runsas ja laadukas paikallisine herkkuineen, mutta joka aamu taso hieman vaihteli ja joka aamu oli eri henkilökunta(?)
Kaikenkaikkiaan paikka oli luonnonpuolesta upea, mutta täältä ei kannata varata muita kuin sviittiä. Perushuoneet ovat todella pieniä, ikkunat parkkipaikalle ja hinta-laatusuhde surkea.

Vierailupäivä: heinäkuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
2  Kiitä käyttäjää finguys
BitteIslander, Försäljningschef yrityksessä HavsVidden, BW Premier Collection vastasi tähän arvosteluunVastattu 30. heinäkuuta 2019

Hei ja kiitos arvostelusta.
Olemme pahoillamme jos siivous ei pitänyt hyvää tasoa teidän oleskelunne aikana. Olemme ottaneet tämän asian ylös meidän siivous osaston kanssa ja toivomme että tämä ei estä teitä tulemasta meille uudestaan. Meidän porrashuoneet ovat todella pieniä, mutta hienoa että piditte meidän minisviitistä.
Lämpimästi tervetuloa meille uudestaan!
Ystävällisin terveisin
Petra, Havsvidden

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 14. heinäkuuta 2019

Olimme 2 yötä hotellihuoneessa osittaisella merinäköalalla. Huone oli kiva, mutta pienehkö ja perustasoinen, joten hinta oli kova. Saunaosasto oli mukava, mutta välillä henkilökuntaa ei ollut paikalla ja tällöin ei ollut tarjolla edes vesipistettä asiakkaalle. Jos maksaa 200 euroa yöstä, niin nesteytykseen pitäisi olla muitakin vaihtoehtoja kuin juoda vettä suoraan pesualtaan hanasta. Muitakin puutteita löytyi palvelussa: sänkyjen alusta roskainen, aamiaisella loppui useampi ruokalaji kesken aamiaisajan yms. Oli kiva kerran kokea tämä, koska ympäristö on ainutlaatuinen, mutta hinta/laatusuhde ei ollut kunnossa. Illastimme molemmat illat hotellin ravintolassa, ja olimme hyvin tyytyväisiä siellä ruoan ja palvelun tasoon. Iltapäiväkahvi on myös mukava.

Vierailupäivä: heinäkuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Sijainti
    • Nukkuminen
Kiitä käyttäjää hannetuulia

Hei ja kiitos palautteestanne.
Olemme pahoillamme että siivous ei toiminut teidän kohdalla kunnolla. Olemme ottaneet asian eteenpäin ja toivomme että tämä ei estä teitä tulemasta meille toiste. Hienoa että maisemat sekä ravintola että ruoka palvelu miellytti.
Lämpimästi tervetuloa meille uudestaan!
Petra, Havsvidden

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Arvosteltu 11. marraskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Uusi, tyylikäs, hyvin varusteltu mökki loistavalla paikalla. Kaikki muu toimi hienosti, mutta takkapuita ei ollut kuin pari ja uudet piti ostaa. Normaalisti takkapuut kuuluvat automaattisesti hintaan.
Ravintolasta on upeat näköalat, mutta tarjottu illallinen ei ollut yhtä loistavaa tasoa. Ruoka ok, mutta mitäänsanomatonta.

Vierailupäivä: lokakuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa