Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Kumppaneiden suorittamat maksut vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Kumppaneiden maksut voivat vaikuttaa myös majoituspaikkaprofiilien järjestykseen esiteltyjä ja sponsoroituja yrityksiä lajiteltaessa.
Arvostelut (817)
Suodata arvosteluja
817 tulosta
Matkailijoiden arvio
358
253
127
43
36
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
358
253
127
43
36
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/817 arvostelua
Arvosteltu 6. elokuuta 2019

Olimme tammikuun alussa 2019 viikon tässä hotellissa. Varasimme pool access huoneen, mutta meillä se oli rakennuksesta kaksi, eikä omalle terassille paistanut aurinko käytännössä oleenkaan. Aamupala oli thaimaalaiseen tapaan kattava ja vaihteluakin oli viikon aikana jonkin verran. Siistit huoneet ja palvelu pelaa, allas alueella ei paljon aikaa kannata viettää, sen verran vähän aikaa aurinko sinne päivässä osuu. Rannalta pitkähäntäveneellä vaan paremmille rannoille makoilemaan. Uuden vuoden päivällinen tarjoiluineen hyvä, mutta erikseen en siitä maksaisi.

Hotellin sijainti rantaan ja keskustaan nähden hyvä. Ehkä turhan länsimainen, jos hakee thaimaalaista kulttuuria lomaltaan myös majoituksen osalta.

Huonevinkki: Aurinko paistaa eniten rakennuksen 1 huoneisiin.
Vierailupäivä: tammikuu 2019
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää TomperinSami
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
ThanatW7, General Manager yrityksessä BlueSotel Krabi vastasi tähän arvosteluunVastattu 15. elokuuta 2019

Dear Tomperinsami,
Greetings from Bluesotel Krabi!

First of all, we appreciate that you spent your holidays with us even though there are issues you have come across. Despite the inconvenience, we thank you for recognizing our efforts in providing quality service and spotless cleanliness but for the room view, we wish you had notified us of this issue during your stay, as our staff would have done everything possible to have remedied this problem for you since we always strive to provide our best in order to satisfy our guests. We do appreciate your suggestions and we hope to welcome you back and please do see me, to ensure you and your family can have a perfect holiday with us.

Stay cool at Bluesotel Krabi!
Thanat W. (General Manager) & Bluesotel Team

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 12. huhtikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Hotelli oli siisti ja henkilökunta palvelualtista. Huoneesta oli suora pääsy altaaseen ja aurinko paistoi omalle terassille puolesta päivästä viiteen asti. Suosittelen varaamaan huoneen 1-rakennuksesta, mikäli haluaa nauttia auringosta omalla terassilla tai parvekkeella.

Vierailupäivä: maaliskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
1  Kiitä käyttäjää eIina
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
ThanatW7, General Manager yrityksessä BlueSotel Krabi vastasi tähän arvosteluunVastattu 26. huhtikuuta 2019

Hei Elina

Terveisiä Krabilta Bluesotelista!

Kiitos, että käytit aikaa palautteen kirjoittamiseen Tripadvisorissa. Mukava kuulla, että suoraan altaaseen pääsyn tarjoava Pool Access -huone oli mieleinen, ja kuten mainitsit, varauksen yhteydessä kannattaa kiinnittää huomiota huonetyypin valintaan: Pool Facing -huonetyyppi tarjoaa yksityisyyttä ja pääsyn pienempään altaaseemme. Pool Access -huoneesta pääsee suoraan pääaltaaseen ja allasalueelle. Kiitos vielä kerran ja välitämme ystävällisen palautteesi siisteydestä siivoustiimillemme.
Toivottavasti näemme taas pian Krabilla!

Stay cool at Bluesotel Krabi!
Ystävällisin terveisin,
Thanat W. (hotellinjohtaja) ja Bluesotel-tiimi

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 29. maaliskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Uudehko hotelli vilkkaan kadun varrella. Ihan siisti. Tällaisessa hotellissa jos majoittuu, niin Thaimaan upeus jää helposti kokematta. Kanarian saarilta saa vastaavan kokemuksen halvemmalla. Pieni allas kerrostalojen ympäröimänä. Rantatuoleja varaillaan ennen poolin aukeamista. Raivostuttavaa. Aamiainen on huono verrattuna oikeisiin Thaimaalaisiin hotelleihin. Kahvia varten on kaksi hidasta automaattia ja niihin on pitkä jono koko ajan. Jos ovat kunnossa. Kunnon rantaa ei ole lähistöllä. Lähimmän likaisen rannan ovat valloittaneet pitkähäntä veneet. Ao Nang oli suuri pettymys. Lähdimmekin 5 päiväksi Koh Lantalle parempaan hotelliin.

Vierailupäivä: maaliskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
1  Kiitä käyttäjää HannuA53
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
ThanatW7, General Manager yrityksessä BlueSotel Krabi vastasi tähän arvosteluunVastattu 6. huhtikuuta 2019

Dear HannuA53,

Greetings from Bluesotel Krabi.

At the outset, we would like to thank you for choosing to stay with us.
We highly appreciate your feedback, and we regret the inconvenience faced by you with regards to your overall stay experience.
I would like to assure you that the irregularities mentioned by you have been addressed individually with responsible team members to ensure an immediate improvement.
We would once again like to thank you for your trust and support, and we assure you that the team will strive to deliver an experience that matches our brand promise.

Stay cool at Bluesotel Krabi!
Thanat W. (General Manager) & Bluesotel Team

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. maaliskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Hyvä hotelli.
+ Allas oli loistava. Nautimme todella 1-rakennuksen ja 1.krs huoneesta, josta pääsi suoraan altaaseen. Maaliskuussa allas oli auringossa lähes kuuteen. Miinuksena altaan aukioloaika klo 10-20. Haaveet aamu-uinneista ja haaveiksi.

+ Aamupala oli monipuolinen ja laadukas, jolla pääsi maistelemaan myös thai-ruokia.

- Hotellin allasbaari ja ravintolat kalliita, oluet ja drinkit maksoivat yli puolet enemmän kuin muissa baareissa. Allasbaarin happyhour oli suoranaista kusetusta. Buy 2 get 1 free tarkoitti sitä, että ostit kaksi normihintaista (250 bahtia/kpl) sait kolmannen ilmaiseksi, kun erikseen pyysit sen kolmannen.

- Huoneen laskuun ilmestyi naapurihuoneen minibaari -ostos, ja hotellin vastaanoton työntekijä ei mitenkään ymmärtänyt, ettemme olleet juoneet naapurihuoneen minibaarista olutta. Selvittely piti jättää seuraavaan päivään toisen työntekijän kanssa.

Vierailupäivä: maaliskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
1  Kiitä käyttäjää SariM343
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
ThanatW7, General Manager yrityksessä BlueSotel Krabi vastasi tähän arvosteluunVastattu 28. maaliskuuta 2019

Hei SariM343,

Terveisiä Krabilta Bluesotelista!

Kiitos palautteestasi Tripadvisorissa ja mukava kuulla, että nautit Pool Access -huoneestamme ja monipuolisesta aamiaisestamme. Oma leipomomme valmistaa aamiaiselle herkulliset leivät ja croissantit länsimaiseen makuun, ja tarjolla on tietysti myös aasialainen aamiainen. Ikävä kuulla, että minibaarilaskun kanssa oli ongelmia, mutta hyvä, että asia selvisi.

Toivottavasti näemme taas pian Krabilla!

Ystävällisin terveisin,
Thanat W. (hotellinjohtaja) ja Bluesotel-tiimi

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 20. helmikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Perhehuone (vanhemmat + 13 ja 11 vuotiaat lapset) oli tilava ja hieno. Huonesiivous ala-arvoista. Huoneemme siivottiin viikon aikana kolmesti.... wc-paperia pyysimme kahdesti lisää (ja tämä siis silloin kun huone oli siivottu).

Allas-alue meni kokolailla klo 15-16 varjoon.

Hissi, peilit, ikkunat likaisia. Hieno hotelli, viides kerta Thaimaassa ja eka kerta kun siisteys ottaa päähän.

Vierailupäivä: helmikuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää NoraKW
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
ThanatW7, General Manager yrityksessä BlueSotel Krabi vastasi tähän arvosteluunVastattu 22. helmikuuta 2019

Hyvä Noora

Terveiset Bluesotel Krabilta! Mukava kuulla, että nautit perhehuoneen avarasta tilasta ja hotellimme ympäristöstä. Pahoittelemme, että huoneen siisteys ei vastannut odotuksiasi. Huoneemme siivotaan päivittäin, mutta siivousta voi pyytää erikseen tai sen voi jättää väliin painamalla sisällä oven vieressä olevaa katkaisijaa (valokatkaisijoiden vieressä), jolloin oven ulkopuolella syttyy valo, ja siivoojat saavat näin tiedon asiasta.

Toivottavasti näemme pian uudelleen Ao nangilla.

Ystävällisin terveisin
Thanat W.
Hotellinjohtaja, Bluesotel Krabi

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja