Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Lähistöllä olevia hotelleja
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 2. kesäkuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Huoneet ei nyt huuda uutuutta kun niihin astuu. Koko on ok. Vähän laitosmainen fiilis tulee huoneista. Iso plussa saunasta joita ymmärtääkseeni löytyy joka huoneesta. Palvelu on hyvää, brekkari suppea mutta toimiva.

Vierailupäivä: kesäkuu 2017
Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
Kiitä käyttäjää kirkkonummi
Arvosteltu 24. tammikuuta 2017

Olen käynyt paikassa jo muutavan vuoden useita kertoja kuukaudessa ja viime aikoina paikan taso on laskenut huolestuttavasti. Talvisin huoneen saa lämpimäksi laittamalla saunan päälle ja ovet auki. Tuuletusikkunat ovat olleet auki siivoojan jälkeen myös talvella!. Lattiat ovat kylmät eikä lämmityksen termostaatit toimi tarpeeksi hyvin. Joissain huoneissa tuuletuskone pitää niin kovaa ääntä, ettei nukkumisesta tule mitään. Positiivista on kuitenkin iso kylpyhuone ja oma sauna. Ruoka on kohtalaista, mutta hieman hintavaa laatuun nähden.

Vierailupäivä: marraskuu 2016
    • Huoneet
Kiitä käyttäjää Petteri K
Arvosteltu 18. lokakuuta 2016

Olen ollut täällä usein yötä. Positiivista on se, että kaikissa huoneissa on oma sauna. Huoneet on aina huolella siivottu ja petivaatteet ovat hyvässä kunnossa. Ainoa miinus on se, että verhot täytyy pitää kiinni aina kun olen huoneessa. Hotelli on tehty niin, että kulku huoneisiin tapahtuu ulko käytävällä. Tänne käytävälle avautuu huoneiden ikkunat. Minä en pidä siitä, että ohikulkijat näkevät sisään. Mutta ihan ok hotelli kun tulet illalla ja lähdet aamulla.

Huonevinkki: Ilmeisesti kaikki huoneet ovat samanlaisia.
Vierailupäivä: syyskuu 2016
    • Huoneet
Kiitä käyttäjää Matti H
Arvosteltu 15. lokakuuta 2016

Kiva rauhallinen hotelli keskellä kylää. Huoneessa oli sauna ja tilava kylpyhuone. Huone oli muuten perustasoinen. Ravintolan äänet ei kantautuneet huoneeseen, mutta ohi kulkevan liikenteen melua kuului hiukan. Aamupala oli ihan ok.
Hotellin yhteydessä oleva ravintola tarjosi positiivisen yllätyksen laadullaan. Jos liikkuu täällä päin, suosittelen tätä paikkaa kohtuuhintaisen perustasoisena majapaikkana.

Huonevinkki: Yläkerran huoneisiin joutuu nousemaan portaita, mutta vähemmän liikennettä ulkopuolella.
Vierailupäivä: lokakuu 2016
    • Nukkuminen
Kiitä käyttäjää Kari R
Arvosteltu 23. toukokuuta 2016

Yllättipä iloisesti tämä paikka! Huoneessa oli oma tilava kylpyhuone saunalla. Huoneet olivat erillään ravintolasta eli metelistä. Mutta kuitenkin samassa rakennuksessa. Ja ravintolan ruoka päihitti tasollaan monet isojen ketjuhotellien ravintolaruoat. Hinnatkin olivat kohtuulliset. Suosittelen lämpimästi omaa rauhaa ja hyvää ruokaa arvostavalle. Wifi oli vähän liian hidas, töitä sillä ei olisi tehnyt. Mutta riitti siihen vähään mitä itse lomalla tarvitsen, eli uutisten yms. lukemiseen.

Vierailupäivä: toukokuu 2016
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa