Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Mahtava sijainti ja vastaanottovirkailija”

Parhaat hinnat päivämäärille
Tulopäivä pp.kk.vvvv Lähtöpäivä pp.kk.vvvv
Hintaperuste: 1 huone, 2 aikuista
Näytä hinnat
Vertaile suosittujen matkailusivustojen parhaita hintoja
ja 9 toinen/muuta sivustoa!
Hyatt Regency Nice Palais de la Mediterranee
2. sijalla Nizza 204 hotellista
Erinomainen kohde
EkojohtajatHopeataso
Tämä arvostelu suomennettiin kielestä englanti. Näytä alkuperäinen
Arvosteltu 7. huhtikuuta 2014

Mieheni ja minä yövyimme tässä hotellissa 3 yötä häämatkallamme matkustaessamme läpi Ranskan. Tämä oli viimeinen pysäkkimme Ranskassa ennen lentoa takaisin. Tämä hotelli oli todella mukava mutta koska olimme häämatkallamme, mielestäni emme saaneet niin paljon romanttisia viboja kuin olisimme kaivanneet. Tiedän, että Hyatt Regency palvelee enemmänkin bisnes-tyyppistä asiakaskuntaa. Ennemminkin tämä Hyatt näytti olevan uudistusten keskellä. Luulen, että sen omisti aikaisemmin viereinen kasino ja se näkyy kaikkialla olevien kasinon logojen vuoksi. Pidin kuitenkin sijainnista, joka oli heti kauniin rannan vieressä. Huoneet olivat mahtavan kokoisia, puhtaita, ja sänky oli todella mukava. Meillä oli parveke mutta sieltä ei kuitenkaan ollut kovin hyvä näköala (emme olleet meren puolella). Tykkäsin kuitenkin automaattisista pimennyskaihtimista! Varo: minulle ei kerrottu tätä aluksi, mutta auton pysäköinti on 30 euroa per päivä. Emme tienneet tätä ennen kuin saimme laskun lähtiessämme.

Kokemuksemme hotellin ravintolassa ei ollut hyvä. Sisustus ja ruokalista olivat pettymys ja meidät unohdettiin heti, kun olimme istuneet alas. Meidän täytyi odottaa 20 minuuttia ennen kuin saimme edes tilata alkujuomame. Ruoka oli kohtalaista.

Hotellin paras puoli oli ehdottomasti vastaanotto. He olivat ihmeellisiä ja suosittelivat meille mahtavia ruokapaikkoja ja tekivät varaukset puolestamme. He saivat myös varattua meille hevosratsastusretken noin puolen tunnin päässä, joka oli kaunein ratsastusretki, jolla olen koskaan ollut.

1  Kiitä käyttäjää Danielle K
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.Lähetetty alunperin kielellä englanti sivulle www.tripadvisor.com. Näytä alkuperäinen
Ecommerce M, Marketing Communication Manager yrityksessä Hyatt Regency Nice Palais de la Mediterranee vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. huhtikuuta 2014

Dear Guest,

We thank for your review on TripAdvisor.

That was a real pleasure to welcome you at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your honeymoon. We are very pleased to hear that you enjoyed the comfort of your room and the professionalism and recommendations of our Concierges.
Nevertheless, we are absolutely sorry to hear about your disappointment concerning the romantic atmosphere of our property and your dining experience. Please be assured that I share your comment with our Food & Beverage Director: we pay all our attention to your feedback in order to improve your 5* experience.
Finally, concerning the Casino, it is not managed by Hyatt and it is only located on the ground floor of our property.

We sincerely thank you for your recommendation and will be very pleased to welcome you back very soon at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your future stay in France.

Best regards,

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvostelu

Arvostelun keräämisessä auttoi Hyatt Hotels
Kiitä käyttäjää Edward B
Arvosteltu 5 päivää sitten
Google-käännös

Huonevinkki: The sea side rooms are great but I prefer the city/mountain side since it's quieter when you sit...
Katso lisää huonevinkkejä

• Nukkuminen
    • Siisteys
Arvostelun keräämisessä auttoi Hyatt Hotels
Kiitä käyttäjää Y3717OMrafaelr
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Saatat pitää myös näistä hotelleista…
Matkailijat tarkastelivat myös näitä Nizzan hotelleja
Radisson Blu Hotel, Nice
Hotel Suisse
Sijalla 8/204 kohteessa Nizza
1 243 arvostelua
Näytä hinnat

Oletko käynyt kohteessa Hyatt Regency Nice Palais de la Mediterranee? Jaa kokemuksesi!

Lisätietoja hotellista Hyatt Regency Nice Palais de la Mediterranee

Osoite: 13 Promenade des Anglais, 06000 Nizza, Ranska
Puhelinnumero:
Sijainti: Ranska > Provence > Ranskan Riviera – Côte d’Azur > Nizza
Palvelut:
Baari/lounge Uimaranta Business Center, jossa Internet-yhteys Kasino ja uhkapelit Kuntokeskus, jossa kuntosali Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi) Ravintola Huonepalvelu Sviitit Uima-allas Pääsy pyörätuolilla
Hotellin tyyli:
1. rantahotelli Nizzassa
1. liikehotelli Nizzassa
1. perhehotelli Nizzassa
2. luksushotelli Nizzassa
2. ekohotelli Nizzassa
4. romanttinen hotelli Nizzassa
Hintaluokka: 154 € - 419 € (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
Hotelliluokitus:5 tähden — Hyatt Regency Nice Palais de la Mediterranee 5*
Huonemäärä: 187
Varausvaihtoehdot:
TripAdvisor ja Hotels.com, Expedia, Booking.com, Ebookers, Agoda ja 5viajes2012 S.L. toimivat yhteistyössä, joten voit tehdä varauksesi kohteessa Hyatt Regency Nice Palais de la Mediterranee luottavaisin mielin. Autamme kuukausittain miljoonia matkailijoita löytämään sopivan hotellin loma- tai liikematkalle, koskaan parhaita alennuksia ja erikoistarjouksia unohtamatta.
Tunnetaan myös nimellä:
Le Palais De La Mediterranee Hotel Nice
Palais De La Mediterranee Hotel
Palais De La Mediterranee Nice

Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?