Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Hyatt Regency Nice Palais de la Mediterranee
257 $
239 $
Travelocity
  • Uima-allas
Splendid Hotel & Spa(Nizza)
248 $
225 $
Agoda.com
153 $
149 $
Säästöä saatavana! 10 % alle keskimääräisen hinnan

Löytämäsi hinta on 10 % edullisempi kuin hotellin keskimääräinen hinta, joka on 166 $ yöltä.

Analysoimme hinnat 60 päivän ajalta ja vertaamme valintaasi vastaavien oleskelujen keskimääräiseen hintaan. Varmistamme näin, että saat parhaan mahdollisen diilin.

504 $
356 $
Agoda.com
164 $
149 $
  • Baari/cocktailbaari
Säästöä saatavana! 13 % alle keskimääräisen hinnan

Löytämäsi hinta on 13 % edullisempi kuin hotellin keskimääräinen hinta, joka on 172 $ yöltä.

482 $
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/3 274 arvostelua
Tämä arvostelu suomennettiin kielestä englanti. Näytä alkuperäinen
Arvosteltu 7. huhtikuuta 2014

Mieheni ja minä yövyimme tässä hotellissa 3 yötä häämatkallamme matkustaessamme läpi Ranskan. Tämä oli viimeinen pysäkkimme Ranskassa ennen lentoa takaisin. Tämä hotelli oli todella mukava mutta koska olimme häämatkallamme, mielestäni emme saaneet niin paljon romanttisia viboja kuin olisimme kaivanneet. Tiedän, että Hyatt Regency palvelee enemmänkin bisnes-tyyppistä asiakaskuntaa. Ennemminkin tämä Hyatt näytti olevan uudistusten keskellä. Luulen, että sen omisti aikaisemmin viereinen kasino ja se näkyy kaikkialla olevien kasinon logojen vuoksi. Pidin kuitenkin sijainnista, joka oli heti kauniin rannan vieressä. Huoneet olivat mahtavan kokoisia, puhtaita, ja sänky oli todella mukava. Meillä oli parveke mutta sieltä ei kuitenkaan ollut kovin hyvä näköala (emme olleet meren puolella). Tykkäsin kuitenkin automaattisista pimennyskaihtimista! Varo: minulle ei kerrottu tätä aluksi, mutta auton pysäköinti on 30 euroa per päivä. Emme tienneet tätä ennen kuin saimme laskun lähtiessämme.

Kokemuksemme hotellin ravintolassa ei ollut hyvä. Sisustus ja ruokalista olivat pettymys ja meidät unohdettiin heti, kun olimme istuneet alas. Meidän täytyi odottaa 20 minuuttia ennen kuin saimme edes tilata alkujuomame. Ruoka oli kohtalaista.

Hotellin paras puoli oli ehdottomasti vastaanotto. He olivat ihmeellisiä ja suosittelivat meille mahtavia ruokapaikkoja ja tekivät varaukset puolestamme. He saivat myös varattua meille hevosratsastusretken noin puolen tunnin päässä, joka oli kaunein ratsastusretki, jolla olen koskaan ollut.

1  Kiitä käyttäjää Danielle K
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.Lähetetty alunperin kielellä englanti sivulle www.tripadvisor.com. Näytä alkuperäinen
Ecommerce M, Marketing Communication Manager yrityksessä Hyatt Regency Nice Palais de la Mediterranee vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. huhtikuuta 2014

Dear Guest,

We thank for your review on TripAdvisor.

That was a real pleasure to welcome you at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your honeymoon. We are very pleased to hear that you enjoyed the comfort of your room and the professionalism and recommendations of our Concierges.
Nevertheless, we are absolutely sorry to hear about your disappointment concerning the romantic atmosphere of our property and your dining experience. Please be assured that I share your comment with our Food & Beverage Director: we pay all our attention to your feedback in order to improve your 5* experience.
Finally, concerning the Casino, it is not managed by Hyatt and it is only located on the ground floor of our property.

We sincerely thank you for your recommendation and will be very pleased to welcome you back very soon at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your future stay in France.

Best regards,

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu eilen

• Yöpyi: kesäkuu 2018, matkusti yksin
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
Arvostelun keräämisessä auttoi Hyatt Hotels
Socialmediapalais, Communications Coordinator yrityksessä Hyatt Regency Nice Palais de la Mediterranee vastasi tähän arvosteluunVastattu eilen

Arvosteltu eilen
Google-käännös

Huonevinkki: 507 - Sea View
  • Yöpyi: kesäkuu 2018, matkusti puolison kanssa
    • Huoneet

Arvosteltu 2 päivää sitten matkapuhelimen kautta

Yöpyi: kesäkuu 2018, matkusti puolison kanssa

Arvosteltu 1 viikko sitten matkapuhelimen kautta

Yöpyi: marraskuu 2017, matkusti kavereiden kanssa
Socialmediapalais, Communications Coordinator yrityksessä Hyatt Regency Nice Palais de la Mediterranee vastasi tähän arvosteluunVastattu 1 viikko sitten

Näytä lisää arvosteluja