Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Järisyttävää historiaa”

Nähtävyyden tiedot
Maksu: Kyllä
Suositeltu käynnin pituus: 1–2 tuntia
Arvosteltu 11. marraskuuta 2017

Autenttisesti säilytetty Anne Frankin asuinsija pimennysverhouneen, sänkyineen nastioinee kaikkineen. Ahdistavaa mutta erittäin kokemusrikasta ja valaisevaa mitöä historia on ollut. Emme jonottaneet, koska olimme etukäteen ostaneet liput (aika pitää varata). SUOSITTELEN, jopa teinit kiinnostuvat historiatsa

Kiitä käyttäjää 02tiger22
Kirjoita arvosteluArvostelut (52 449)
  • Lisää kieliä
Suodatin

711/52 461 arvostelua

Arvosteltu 16. syyskuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Vaikka ihmisiä oli illansuussa noin kello 19 paljon, jonotimme noin 20 min ja pääsimme sisään. Kierros soljui kivasti ja kosketti kovasti joitain vierailijoita.

Kiitä käyttäjää 466emiliap
Arvosteltu 30. heinäkuuta 2017

Jos haluaa pysäyttää teini-ikäiset lapset pohtimaan maailmansotaan liittyviä asioita, tämä museo on siihen hyvä paikka.
Ahtaat portaat ja osassa kiertokävelyä puuttuva ilmastointi saattaa vaikuttaa ahdistavalta, mutta ahtaimmissa paikossa ei tarvitse olla pitkää aikaa.

Kiitä käyttäjää timos689
Arvosteltu 12. kesäkuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Oli maanantai, ja koska emme olleet varanneet ennen klo 15.30 ennakkoon, kokeilimme ensin n. klo 17. Silloin oli kamalat jonot. Klo 20.30 kokeilimme uudestaan ja jonotimme n. puoli tuntia. Oli 75-vuotispäivä siitä, kun Anne Frank aloitti päiväkirjan kirjoittamisen. Sisällä meni se tunti ennen sulkemista. Hyvin tehty kokonaisuus.

Kiitä käyttäjää Kaisa N
Lue lisää arvosteluja
Arvosteltu 2. huhtikuuta 2017

Anne Frankin talo on yksi Amsterdamin suosituimpia kohteita ja sen huomaa heti väkimäärästä. Jos ei jonotus kiinnosta, niin kannattaa ostaa liput netistä jo reilua 1,5 kuukautta aikaisemmin. Muuten voit joutua venaamaan pitkän aikaa päästäksesi sisälle. Ja vaikka ostat liput aikaisin, niin varaudu siihen, että kuljet museon lävitse lähinnä ihmisletkassa, varsinkin turistisesonkina. Jos haluat välttää ihmismassoja niin paras aika on ehkä arkipäivänä aikaisin aamulla. Spontaaneille ihmisille on edessä karvas jonotus.

Suosittelen myös lukemaan Anne Frankin päiväkirjan ennen visiittiä tänne. Itse tein sen virheen, että ostin vasta kyseisen tekeleen talon myymälästä. Itse kierros on tehty hyvin ja suosittelen mestaa lämpimästi.

2  Kiitä käyttäjää Kari V

Anne Frank House – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Amsterdam, Noord-Holland

Oletko käynyt kohteessa Anne Frank House? Jaa kokemuksesi!