Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Auki tänään: 9.00 - 19.00
Tallenna
Arvostelujen tärkeimmät
Tärkeä museo

Erittäin mielenkiintoinen museo Amsterdamin keskustassa. Sisäänkäynti on hieman hämäävästi nurkan... lue lisää

Arvosteltu 24. helmikuuta 2020

Suodatin
Päivitetään luetteloa...
38/62 190 arvostelua
Arvosteltu 6. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Itse otimme ryhmäliput, joihin sisältyi noin 30min luento aiheesta joka pohjusti hyvin itse vierailun taloon. Ääniohjattu kierros talossa oli hyvä, nauhat olivat sopivan pituisia ja informatiivisia. Oma vierailummi oli illan viimeinen eli klo 20:15 alkanut ja silti talo oli täydehkö, joten varaudu ruuhkiin. Kaiken kaikkiaan loistava kokemus!

Elämyspäivä: lokakuu 2019
Kiitä käyttäjää alasenjasse
Arvosteltu 29. toukokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Anne Frank on nimenä tuttu, mutta monelle ei varmaan tarinan yksityiskohdat ole tiedossa. Käynti oli vaivan arvoinen. Lippuja ei nimittäin ole helppo saada. Ovelta ei myydä - älä edes kuvittele, että juuri sinulle myydään... Kaikki liput myydään on-line ja vain on-line. Jos ostat 1-2 kk etukäteen, on valikoimaa. Joka päivä on on-line myynnissä 20% ko. päivän lipuista, saatiin 2 kpl näin. Talossa edetään ryhmittäin jonossa. AV-selostus on hyvä ja toimii. Ilman sitä ei saa mitään irti. Aika tarkkaan tunnin vierailu. Mitään raakuuksia ei ole esillä. Yhden tytön, yhden perheen ja yhden 8 hengen ryhmän tragedia. Päättyy minun mielestä yhteen haastatteluun, yhden henkilön viimeiseen kontaktiin Anne Frankin kanssa, kolmeen piikkilangan yli heitettyyn ruokapakettiin, holokaustista henkiin jääneen isän ajatuksiin lapsistaan.

Elämyspäivä: toukokuu 2019
2  Kiitä käyttäjää Waiski
Arvosteltu 20. helmikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Hyvin organisoitu kohde, jossa vieraat kulkevat huoneesta toiseen hiljaisena ketjuna. Audiolaitteet olivat hyvät ja niiden käyttö yksinkertaista. Suosittelen kohdetta kaikille, jotta emme unohtaisi Frankien ja muiden kohtaloa.

Elämyspäivä: helmikuu 2019
1  Kiitä käyttäjää PirkkoH50
Arvosteltu 12. joulukuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Täällä on pakko käydä. Julkisivu remontoitu nykyaikaiseksi mutta alkuperäistä löytyy sisältä.
Tänne on vain online palvelusta liput ja ne kannattaa ostaa etukäteen koska jonot voi muuten olla viikkojen pituisia. Paikan päältä ei lippuja saa.

Elämyspäivä: joulukuu 2018
1  Kiitä käyttäjää jemajumi
Arvosteltu 24. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Mielenkiintoinen ja hyvin tehty. Liput pitää varata etukäteen netistä ja kannattaa varata hyvissä ajoin, jos ajalla on merkitystä. Lipun hinta 11€.

Elämyspäivä: elokuu 2018
Kiitä käyttäjää Lalleriina