Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Erinomaista palvelua jälleen”
Arvostelu: Gusto Run In

Gusto Run In
Sijalla 36/118: Ravintolat Kuopiossa
Hintaluokka: 13 $ - 33 $
Arvosteltu 2 viikkoa sitten matkapuhelimen kautta

Erinomaista palvelua jälleen maukkaiden ruokien ja juomien kanssa! Kävin vaimoni kanssa töiden jälkeen nauttimassa myöhäiset italialaistyyppiset lounaat. Maut olivat jälleen kohdallaan ja oli pakko ottaa 3-kaadon viinimaistelu. Tarjoilija kertoi kaikkea mukavaa italialaisista viineistä ja muutenkin ravintolan tarjoiluista. Tulemme varmasti käymään toistekin viettämässä italialaistyyppistä ravintolakokemusta.

Käyntipäivä: kesäkuu 2020
Kiitä käyttäjää pekka502016

Arvosteltu 5. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Vaimoni syntymäpäivän illallisella tässä viehättävässä italiaistyyppisessä ravintolassa. Maukkaat, runsaat ruoat ja niihin sopivat viinit (3xwine tasting). Kiitos Tuomas erinomaisesta palvelusta, joka kruunasi romanttisen illallisemme.

Käyntipäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää pekka502016
Arvosteltu 11. tammikuuta 2020

Asuimme Scandicissa ja ainainen heidän ruokalista kyllästytti. Ihan naapurissa on tämä tosi viihtyisä ravintola, ruoka oli hyvää ja viinit yllättävän hyvät, tarjoilija oikeasti nautti kertoessaan viineistä! Suosittelemme!

Käyntipäivä: tammikuu 2020
    • Ruoka
1  Kiitä käyttäjää Satu H
Arvosteltu 1. elokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Kaunis, erikoinen miljöö vanhassa rakennuksessa. Ruoka oli hyvää ja annokset suuria! Liiankin suuria ainakin meille.. Palvelu oli todella erinomaista ja meitä palvellut tarjoilijatar oli erittäin ystävällinen ja iloinen, sekä meille että muille asiakkaille. Omistaja Paco ilahdutti meitä onnitteluilla, sillä olimme juhlimassa hääpäiväämme. Suosittelemme vahvasti!

Käyntipäivä: elokuu 2019
Kiitä käyttäjää Ryntti
Arvosteltu 15. joulukuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Olimme varanneet kämppisteni kanssa pöydän Gusto RunInista, mutta ajan lähestyessä tajusimme, että emme pääse paikalle, koska juuri polvileikattu ystävämme ei pääse ravintolaan ilman bussikuljetusta tai taksia. Taksi ei ollut vaihtoehto, koska olemme opiskelijoita opiskelijoiden budjetilla. Soitin ravintolaan peruakseni pöytämme ja pahoittelutulvan keskellä ravintolan omistaja Paco ilmoitti tulevansa hakemaan meidät kotoamme. Omistaja siis haki meidät ravintolaansa, jotta iltamme ei mene pilalle ja saisimme hyvää ruokaa. Tästä onnellisina, otettuina ja hämmentyneinä pääsimme _ilmaiseksi_ autokyydillä ravintolaan. Uskomatonta. Itse ravintolakokemus oli juurikin sitä, kokemus. Tapasbuffetti oli erinomainen (nutellaa.... ❤❤❤❤) ja viinit.... no. Ne kannattaa mennä itse kokemaan. Koko ravintola kannattaa mennä itse kokemaan. Henkilökunta ja omistaja, joka on nyt tietämämme mukaan adoptoinut meidät (❤) ovat ihania. Esimerkiksi juustojen laadusta kertoo jotain se, että olen maitoallergikko ja ollut syömättä maitotuotteita 6 vuotta, jotta en joudu kärsimään mahakivuista.... no..... minähän söin juustoa. Ja en kadu.

Ja saimme muuten myös kyydin takaisin kotiin. Kämppikseni polvi ja me kiitämme. Kiitos. Ihana ilta.

Käyntipäivä: joulukuu 2018
Kiitä käyttäjää BrendaN1402

Gusto Run In – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Kuopio, Pohjois-Savo

Oletko käynyt kohteessa Gusto Run In? Jaa kokemuksesi!