Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (178)
Suodata arvosteluja
178 tulosta
Matkailijoiden arvio
57
74
36
5
6
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
57
74
36
5
6
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
1116/178 arvostelua
Arvosteltu 1. syyskuuta 2020

Vierailupäivä: elokuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Scandic Kuopio, General Manager yrityksessä Scandic Atlas vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. syyskuuta 2020

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 31. elokuuta 2020

Vierailupäivä: elokuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Scandic Kuopio, General Manager yrityksessä Scandic Atlas vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. syyskuuta 2020

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 29. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Hotelli oli siisti ja aamupala perinteinen hotelliaamiainen. Respa yötä päivää auki viidennestä kerroksesta siisti huone, mutta ikkuna oli ns. Sisälle päin eli näimme kauppakeskuksen sekä muiden hotellihuoneiden ikkunoihin

Vierailupäivä: elokuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää Mmmirkku
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Scandic Kuopio, General Manager yrityksessä Scandic Atlas vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. syyskuuta 2020

Hei,

Kiitos palautteestanne ja vierailustanne hotelliimme.
Hienoa kuulla, että majoittumisenne on sujunut hyvin, ja olette saaneet huoneen ylimmästä kerroksesta. Mukavaa, että aamiainenkin on maistunut.

Toivottavasti näemme jälleen pian!

Aurinkoista syksyä!

Ystävällisin terveisin
Anu
Duty manager Front office

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 24. elokuuta 2020

Saavuttiin hotelliin siellä otettiin hyvin vastaan ja kerrotiin et ammae toiveeni huoneen suhteen on otettu huomioon ja että huoneessa on ollut eläimiä, se käy kerroin. Huone oli viidennessä kerroksessa sijoitettu niin että nähtiin ainaostaan kattoa ja sen rakennelmia. Lisäksi shampoo ja suihkugeelit oli loppu;(' Kylpyhuoneessa ei myöskään ollut minkäänlaisia hygienia tarvikkeita pumpulipuikot ja hammastahna sekä hammasharjat jne uupui ei kuulema kuulu enää valikoimiin..Ostins itten 8 € maksava tahna ja harja sieltä infosta aikas kallis unohdus huoneen lisäksi..

Vierailupäivä: elokuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Kiitä käyttäjää Susanna6000
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Scandic Kuopio, General Manager yrityksessä Scandic Atlas vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. syyskuuta 2020

Hei,

Kiitos palautteestanne ja vierailustanne hotelliimme.

Mukavaa kuulla, että toiveenne oltiin huomioitu. Hotellimme standardhuoneissa on vain yksi ammeellinen huone, ja siinä ikkunat ovat tuonne katolle, ja osittain torille päin. Superior Family ja Superior Balcony- sekä Junior suiteissa meiltä löytyy myös ammeellisia vaihtoehtoja, ja toivottavasti pääsette joku kerta kokeilemaan näitä vaihtoehtoja. Junior sviitin ikkunat ovat mukavasti torille päin.
Olen erittäin pahoillani shampoon ja suihkugeelin loppumisesta. Tällä hetkellä Scandicin huonevalikoimaan eivät kuulu pumpulipuikot tai muut pikkutuotteet. Säästämme näin omalta osaltamme luontoa, ja kylpyhuonetuotteet ovat käteviä täyttöpulloja.

Toivottavasti näemme teidät vielä vieraanamme uudelleen!

Aurinkoista syksyä!

Ystävällisin terveisin
Anu
Duty manager Front office

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 17. elokuuta 2020

Scandikin kanta-asiukkuus on huonontunut tuntuvasti: 5€:n "setelit" poistuivat, Superior-huoneista on poistettu aamutossut. Kun lähtee huonontamaan uskollisten asiakkaiden pieniä, ei juuri mitään maksavia etuuksia, niin käy kuin Stockan.

Vierailupäivä: elokuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti yksin
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Kiitä käyttäjää kaarina2088
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Scandic Kuopio, General Manager yrityksessä Scandic Atlas vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. syyskuuta 2020

Hei,

Kiitos palautteestanne ja vierailustanne hotelliimme.

Kiitos huomioistanne kanta-asiakasjärjestelmäämme kohtaan.
Olen välittänyt viestinne organisaatiossamme eteenpäin.

Lämpimästi Tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Anu
Duty manager Front office

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja