Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Lounaalla”

Viikinkiravintola Harald
Sijalla 9/119: Ravintolat Kuopiossa
Erinomainen kohde
Keittiöt: Skandinaavinen
Ruokailuvaihtoehdot: Varaukset
Ruokailuvaihtoehdot: Varaukset
Arvosteltu 31. elokuuta 2018

Maukasta ruokaa. Keskeinen sijainti torin kulmalla. Hyvä ja nopea palvelu. Hinta-laatu kohdallaan. Viikinki teema näkyy nimessä ja miljöössä.

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Riittamh

Arvosteltu 27. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Kävimme ystävien kanssa lounaalla. Itse otin a la carte-listalta ja ystäväni lounaan. Hänelle kuului salaattipöytä, mutta mulle ei tietenkään. En sitä sinänsä kaivannutkaan. Palvelu oli ystävällistä ja ruoka hyvää. Paikka oli sisustettu kivasti, mutta jäi kuitenkin vähän kolkko fiilis. Joku lämpö sisustuksesta puuttui. Ruoka oli tehty alusta asti itse, ei ollut pakaste-eineksiä.

Kiitä käyttäjää 188satuk
Arvosteltu 18. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Hieno sisustus, yksi Kuopion laajimmista ruokalistoista, loistavat pihvit. Yksi harvoista ravintoloista tällä kylällä joka tarjoaa vielä kunnon lihaa, oikeassa koossaSijainti haastava, jos et tiedä paikkaa. Suosittelen tutustumaan.

Kiitä käyttäjää MarkusP1638
Arvosteltu 15. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Loistava paikka käydä isommallakin porukalla syömässä.

Tarjolla on hiukan eksoottisempiakin ruokia ja kaikki maistuvat todella hyvältä. Plussaa paikan viikinki aiheesta. Sisustus ja tarjoilijoiden asut sopivat siihen täydellisesti.

Suosittelen maistamaan paikan omaa hunajalla maustettua olutta.

Käyntipäivä: toukokuu 2018
Kiitä käyttäjää jaqu827
Arvosteltu 6. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Todella viihtyisä paikka järjestää juhlat. Olimme parinkymmenen hengen porukalla viettämässä synttäreitä. Olimme etukäteen tilanneet sankaripaketti ruokailun. Tämä oli todella onnistunut, ruokaa tuotiin isoilla "kivillä" jossa oli lihaa, broileria ja riistamakkaraa. Sekä sankarille miekassa erilaisia lihaherkkuja. Alkuruoka ja jälkiruoka huippuhyvää . Palvelu oli aivan erinomaista! Ilta oli onnistunut ja voimme todellakin suositella Haraldia. Kaikki pelasi todella hienosti! Kiitoksia!

Kiitä käyttäjää Ptahti

Viikinkiravintola Harald – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Viikinkiravintola Harald? Jaa kokemuksesi!