Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Pääsiäisateria lankalauantaina”

Ravintola Kummisetä
Sijalla 14/96: Ravintolat Kuopiossa
Erinomainen kohde
Hintaluokka: 11 $ - 38 $
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Varaukset
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Varaukset
Arvosteltu 19. huhtikuuta 2017

Herkullinen ruoka, ystävällinen henkilökunta, viihtyisä ympäristö, viinit kohtuuhintaisia, menu joustava, erityisruokavaliot otettiin hyvin huomioon, paljon vaihtoehtoja

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Riittamailis
RavintolaKummiseta, Ravintolapäällikkö yrityksessä Ravintola Kummisetä vastasi tähän arvosteluunVastattu 20. huhtikuuta 2017

Hei,

Kiitos, mukava kuulla, että iltanne Ravintola Kummisedässä oli onnistunut:)
Tervetuloa pian uudelleen ruokailemaan ja viihtymään meille, mukavaa kevään jatkoa!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvostelu
Arvostelut (73)

Arvosteltu 18. huhtikuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Itse Kummisetä paikkana kiva ja piharakennus "kumminkammari" aivan valloittava! Pidimme häitä kumminkammarissa ja oli todella onnistuneet häät. Ruoka todella hyvää ja palvelu myös, suosittelen!

Kiitä käyttäjää Marjo A
Arvosteltu 11. huhtikuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Maukasta purtavaa. Hyvä hampurilainen. Ystävällinen palvelu. Hinnaltaan siedettävä. Kohtuullinen odotusaika.

Kiitä käyttäjää Markus K
Arvosteltu 2. huhtikuuta 2017

Tuttu paikka, jossa olen käynnyt kymmeniä kertoja. Koskaan ei ole tarvinnut pettyä mutta aina on jäänyt jotain puuttumaan. Ruokalista on vuosien saatossa lyhentynyt ja parantunut. Legendaarista Pentin lämmintäleipääkin vielä saa(nee). Henkilökunta on poikkeuksetta ystävällistä ja auttavaa. Väkeä on lähes aina paljon. Tunnelma hyvä, mutta silti ruoka on silleen viittä vaille. Hyviä elementtejä mutta aina joku - mikä tää on - juttu laskee fiilistä.
Suosittelen arkevaan juhlaan mutta finediningiä ei kannata odottaa. Nälkä lähtee ja viinipullon jälkeen tulee myös sopuisa ja hyvä mieli.
Kummari on ravintola, missä voi aloittaa ruokailulla ja jatkaa baarin puolella vaikka tansahtaen (ahtaasti). Aikuisten seikkailumaailmakin löytyy.

• Ruoka
1  Kiitä käyttäjää HannuPekka53
Arvosteltu 1. huhtikuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Paikka on aika pelottava, mutta ei hätää. Kun oven avaa alkas vanhasn kellariin taidokkaasti tehty ravintola. Erittäin ammattitainen henkilöstö se tuoreet raaka-neet läheltä. Siellä on teema viikkoja ja mä luulin että parsa ei sovi jäätelöön??!! Kyllä sopii. Sinne syömään!!!

Kiitä käyttäjää 311jannem

Ravintola Kummisetä – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Kuopio, Pohjois-Savo

Oletko käynyt kohteessa Ravintola Kummisetä? Jaa kokemuksesi!