Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Klassikkotunnelmaa, Kunnon ravintola”
Arvostelu: Ravintola Majakka

Ravintola Majakka
Sijalla 1/44: Ravintolat Savonlinnassa
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Varaukset
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Varaukset
Arvosteltu 19. lokakuuta 2017

Suosittelemme lämpimästi tätä paikkaa, kaksi kertaa olen testannut ja kaksi kertaa lähtenyt tyytyväisenä ja kylläisenä pois. Majakan special on mainio valinta!

Kiitä käyttäjää Sanni S

Arvosteltu 16. syyskuuta 2017

Savonlinnassa on muutamia hyviä ravintoloita (joista tämä Majakka yksi) ja yksi erinomainen (Perhehotelli Hospiz.) Osuuskaupan omistamaksi paikaksi tämä on kuitenkin hyvä, samaa tasoa kuin Lahdessa El Toro ja Helsingissä Salve. Laaja ruokalista, hyvä viinivalikoima, toimiva keittiö, hyvä ruoka ja asiallinen palvelukin. Olen yli 30 v ollut tämän "korttelikapakan" asiakkaana ja kokemukset ovat hyvät, olipa kesä tai talvi. Siksi suosittelen tätäkin paikkaa !

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Arto M
Arvosteltu 9. elokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Luin netistä suositteluja Majakasta eikä tarvinnut pettyä. Tilasin kasvisruokaa "täytettyä portobelloa" ja annos oli kaunis, iso ja erittäin maukas. Suosittelen.

Kiitä käyttäjää Eija2015
Arvosteltu 7. elokuuta 2017

Olimme konserttimatkalla Savonlinnassa ja söimme myöhäisen lounaan sunnuntaina iltapäivällä ravintola Majakassa.
Paistettu lohi ja maksa-annos olivat erinomaisia. Viinilista on vähän kalliinpuoleinen 40...85 €.

• Ruoka
2  Kiitä käyttäjää TravelerMUPU
Arvosteltu 6. elokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Majakan ruoka ei vastannut luettujen arvosteluiden luomaa kuvaa. Maku oli hyvinkin arkinen, eikä hinta/laatu ollut kohdallaan. Palvelussa ei toki ollut moittimista. Yliarvostettu ravintola.

1  Kiitä käyttäjää timpe02

Ravintola Majakka – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Savonlinna, Etelä-Savo
Savonlinna, Etelä-Savo

Oletko käynyt kohteessa Ravintola Majakka? Jaa kokemuksesi!