Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Pettymys”
Arvostelu: Ravintola Majakka

Ravintola Majakka
Sijalla 1/44: Ravintolat Savonlinnassa
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Varaukset
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Varaukset
Arvosteltu 7. marraskuuta 2017

Ruoka oli todellinen pettymys: lämmin ruoka viileää pöytään tuotaessa ja ruoka maistui pahasti vanhalle voille. Hinta-laatu ei ole kohdallaan.

3  Kiitä käyttäjää Annos2

Arvosteltu 19. lokakuuta 2017

Suosittelemme lämpimästi tätä paikkaa, kaksi kertaa olen testannut ja kaksi kertaa lähtenyt tyytyväisenä ja kylläisenä pois. Majakan special on mainio valinta!

Kiitä käyttäjää SanniS92
Arvosteltu 16. syyskuuta 2017

Savonlinnassa on muutamia hyviä ravintoloita (joista tämä Majakka yksi) ja yksi erinomainen (Perhehotelli Hospiz.) Osuuskaupan omistamaksi paikaksi tämä on kuitenkin hyvä, samaa tasoa kuin Lahdessa El Toro ja Helsingissä Salve. Laaja ruokalista, hyvä viinivalikoima, toimiva keittiö, hyvä ruoka ja asiallinen palvelukin. Olen yli 30 v ollut tämän "korttelikapakan" asiakkaana ja kokemukset ovat hyvät, olipa kesä tai talvi. Siksi suosittelen tätäkin paikkaa !

Kiitä käyttäjää ArtoM74
Arvosteltu 9. elokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Luin netistä suositteluja Majakasta eikä tarvinnut pettyä. Tilasin kasvisruokaa "täytettyä portobelloa" ja annos oli kaunis, iso ja erittäin maukas. Suosittelen.

Kiitä käyttäjää Eija M
Arvosteltu 7. elokuuta 2017

Olimme konserttimatkalla Savonlinnassa ja söimme myöhäisen lounaan sunnuntaina iltapäivällä ravintola Majakassa.
Paistettu lohi ja maksa-annos olivat erinomaisia. Viinilista on vähän kalliinpuoleinen 40...85 €.

2  Kiitä käyttäjää TravelerMUPU

Ravintola Majakka – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Savonlinna, Etelä-Savo

Oletko käynyt kohteessa Ravintola Majakka? Jaa kokemuksesi!