Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Santa Claus Village

Suodatin
Päivitetään luetteloa...
38/4 175 arvostelua
Arvosteltu 13. joulukuuta 2019

Olen käynyt 3 kertaa paikalla ja joka kerta ollut pettyneempi kuin edellisellä kerralla. Täyttä rahastusta ja soopaa. Pukin näkee jos näkee ja sekin on motivaation puutteesta kärsivä huono näyttelijä. Poistuessani näin ulkona Aasialaisia turisteja joilla oli todella pettynyt ilme naamalla. Häpesin ja minun teki mieli mennä halaamaan näitä ressukoita ja pyytää anteeksi heidän pettymystään ja kysyä saanko palauttaa heidän Suomen matkaan sijoittamat rahat, jotta voivat mennä vaikka Tampereelle Rovaniemen sijaan.
Minun kävi heitä todella sääliksi. Itse olin autolla ja ohikulkumatkalla, kuten joka kerta kun olen käynyt. Joten minulle on ihan sama kuinka kakkea tämä mesta on, mutta hävettää ja naisensukupuolielintyttää näiden Aasialaisten turistien puolesta niin lujaa, että olisi parempi jos menisi koko rektaalioksennus konkurssiin.

Elämyspäivä: elokuu 2019
Kiitä käyttäjää kunnonmies
Arvosteltu 13. marraskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Helppo mennä paikallisbussilla, noin puolituntia ja noin 4 € per suunta. Kaunis paikka, varsinkin illalla kun lunta. Erillisiä rakennuksia, jossa matkamuistoja ja suomalaisia tuotteita myynnissä. Suomalaisille riittää hyvin max 2 tuntia paikalla. Joka myymälässä ystävällinen henkilökunta. Marraskuisena arki-iltana todella rauhallista.

Elämyspäivä: marraskuu 2019
Kiitä käyttäjää Perhis77
Arvosteltu 23. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Ihana oli toteuttaa lapsen toive käydä katsomassa joulupukkia! Pukki osasi homman hienosti. Valokuva kauheaa rahastusta ja joka liikkeessä samat tavarat. Silti käymisen arvoinen paikka. :) huskytarhan olisi voinut jättää välistä, porojen katsominen oli ihan best!

Elämyspäivä: lokakuu 2019
3  Kiitä käyttäjää Sara M
Arvosteltu 16. lokakuuta 2019

Paikka ei ole hirvittävästi muuttunut sitten 1990-luvun. Mutta aina ohimennessä pitää pukkia käydä moikkaamassa. Paljon matkamuistomyymälöitä ja aasialaisia turisteja. Ruokaa ja kahvia saa useista paikoista.

Sopii kaikenikäisille lapsille.

Elämyspäivä: lokakuu 2019
Kiitä käyttäjää Juha R
Arvosteltu 22. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Noutopöytälounas oli odotetusti kallis, 14,90 €. Ruoka oli kohtuullisen maukasta (erityiskiitos vispipuurosta, joka oli mahtavan hyvää!) mutta ravintolamiljöö epäsiisti ja sisustus kitschiä/80-lukua. Lahjapuodissa kotimaiset laatutavarat olivat sekaisin Kiinassa valmistetun krääsän kanssa.

Elämyspäivä: syyskuu 2019
Kiitä käyttäjää NinaPuhos