Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Kumppaneiden suorittamat maksut vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Kumppaneiden maksut voivat vaikuttaa myös majoituspaikkaprofiilien järjestykseen esiteltyjä ja sponsoroituja yrityksiä lajiteltaessa.
Arvostelut (301)
Suodata arvosteluja
303 tulosta
Matkailijoiden arvio
65
99
91
29
19
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
65
99
91
29
19
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
510/303 arvostelua
Arvosteltu 15. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Odotettu palvelusvuosilahja loma työnantajan toimesta ja 3 yön majoitus sviitissä sisältäen puolihoidon, ilmaiset Spa käynnit sekä kuluttomia fysikaalisia hoitoja aina 220€ asti. Pitkän ajon jälkeen saavuttuamme perjantai iltapäivällä kylpylään sisäänkirjaus jossa saimme kuulla että fysikaalisia hoitoja olisi tarjolla vain hyvin rajoitettu määrä lauantaina. Sunnuntaina hoitola kiinni. Lisäksi huoneemme oli siivessä jonka hissi oli rikki ja meille kerrottiin että korjaajaa ei saa paikalle ennen maanantaita? Joudumme jättämään lastenrattaat aina alas aulaan ja tottakai se aiheutti ongelmia myös monille hieman vanhemmille asiakkaille. Paperiteollisuuden parissa ja hissien korjaus ammattilaisia tuntien, korjaaja on vain tuntien työn takana. Valtakunnallinen päivystys on olemassa joten hotellin asennella jättää väliin korjaus ennen viikonloppua oli ikävä rahaa säästävä sivumaku.

Huone oli tilava, erillinen oleskeluhuone jossa TV sekä tuplasuihkullinen kylpyhuone saunalla. Kylpytakkeja aikuisille ei ollut joten pyysin ne henkilökohtaisesti vastaanotosta. Kylpyhuoneen lattia oli jäänyt pesemättä edellisien asiakkaiden jäljiltä ja viemärin vesilukon kannen päällä oli tukku vieraanvärisiä hiuksia. Kävin siitä kertomassa respassa ja lupasivat informoida eteenpäin mutta huonettamme ei siivottu kertaakaan pe-ma välillä ja naperon vaipat alkoivat haista kylppärissä.

Siisteydestä vielä senverran että porraskäytävä 3. kerroksen huoneeseemme ja sen yläpäässä oli karkkipapereita perjantaina saapuessamme hotelliin, ne olivat samassa paikassa maanantaina kirjautuessamme ulos.

Aamiainen, se oli laitosmainen ja täyttä mättöä. Pekonia, lihapullia tai nakkeja, juustoja, hieman vihanneksia sekä leipää. Olimme ennen joulua Tallinnan Kreutzwald hotellissa ja voin sanoa että ero oli kuin yö ja päivä näiden Spa hotellien kesken. Siellä päivän kohokohta oli maistuva laaja aamiainen, Kuusamon Tropiikissa se oli vain pakkorako mahan niin vaatiessa. Kun puhutaan huoneyön hinnasta lähes 300€, pitäisi hotellin ehdottomasti panostaa premium aamiaiseen! Niin, ja Kreutzwald maksoi perheelle 62€/yö!

Spa osasto oli siisti, vesi lämmintä myös mukana olleelle taaperolle. Käynti oli helppoa kortin kanssa ja siellä viihdyimmekin oikein hyvin.

Puolihoito O Learys ravintolassa oli järjestetty hyvin ja ruoka siellä maistuvaa mutta jos omalla lompakolla maksettuna , jokseenkin tyyristä. Annokset olivat hintaluokkaa lähes 30€, Venäläisiä paljon joten heidän maksukykyä viitaten.

Kokemus tämäkin, hotelli on hieman nuhruinen. Vuodet näkyvät ja paikka tarvitsisi täyden remontin. Suomenlahden eteläpuolella saa rahalle parempaa vastinetta tarvitsematta ajaa 10 tuntia suuntaansa ja huomatessa tulleensa pettyneeksi

Vierailupäivä: tammikuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää Niko_sta
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HCKuusamonTropi... R, Vuoropäällikkö yrityksessä Holiday Club Kuusamon Tropiikki vastasi tähän arvosteluunVastattu 20. tammikuuta 2020

Hei,

Kiitos arvokkaasta palautteestasi. Valitettavasti emme saaneet paikalle hissin korjaajaa useista yrityksistä huolimatta kyseisenä aikana. Suuret pahoittelumme aiheutuneesta haitasta.

Meille on ensisijaisen tärkeää asiakkaiden viihtyvyys, joten ehdottomasti käymme asian myös siivouksen kanssa läpi ja pyrimme kehittämään hoito-osaston aukioloaikoja, sekä aamiaistuotetta ja palvelua vastaamaan asiakkaiden tarpeita paremmin.

On myös ikävää että hotellin yleisilme on paikoitellen vanhentunutta, mutta pyrimme pitämään paikat siisteinä ja viihtyisinä.

Mukava kuulla että kylpyläosasto oli mieleenne ja nautitte siellä olostanne.

Toivomme saavamme teidät uudelleenkin vieraaksemme ja oikein mukavaa talven jatkoa!

Ystävällisin terveisin, Suvi Pitkänen , Vastaanoton vuoropäällikkö, Kuusamon Tropiikki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 1. tammikuuta 2020

Huoneet kulahtaneita, tuoksuu jollekin ”kemikaalille”, siisteystaso keskinkertainen. Huoneissa EI ole esim jääkaappia joten kaikki lapsen välipalat yms olisi haettava joko kauempaa kaupasta ja syötävä heti tai aulan ärrältä; kallista!
Huoneessa vain vedenkeitin ja pari kertakäyttömukia ja yleisessä käytössä oleva mikro kerroksen hissin edessä... Ravintola ainakin ”sesonkina” tupaten täynnä ja ruokaa sai odottaa tilaamisen jälkeen 50min, tilaamista sai odottaa 45min eli pitkä ”iltapala” aika. Ruoka keskinkertaista ja yksipuolista ...
Lounasta tarjolla mutta lounasaika loppuu jo klo 14. (Aamiainen klo 10.30 saakka)

Aulassa, aamiaistilassa ja erityisesti kylpylässä hirveä meteli; huono akustiikka! Kylpylässä kun vesiputoukset käynnistyy tulee valtava meteli ja vaikka kylpylässä ei ruuhkaa niin hälyä ja ääntä riitti ... eikä kyseessä ihmisten tuottama ääni vaan hirvittävän huono akustiikka. Kylpylä tosi kulahtanut ja pesutiloissa hankalat säilytysmahdollisuudet ja suihkut sijoitettu oudosti. Uimavalvojat on ohjeistettu hyvin ja ohjaa esim ulkomaalaisia peseytymään ja poistamaan meikit jne.

Hotelliin ei pääse iltaisin omalla avaimella vaan kaikki kulku respan kautta (huoneet toisessa siivessä), myöskin kylpylän kaapit toimivat ns vanhanaikaisesti. Kouluikäinen lapsi ei saanut omaa kylpyläkorttia joka aiheutti hankaluuksia jos tyttö halusi esim isän kanssa uimaan eikä enää miesten puolen saunaan ja pukuhuoneeseen.

Kaikesta jäi ”rahastuksen maku”.

Vierailupäivä: joulukuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää murmurina
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HCKuusamonTropi... R, Vuoropäällikkö yrityksessä Holiday Club Kuusamon Tropiikki vastasi tähän arvosteluunVastattu 5. tammikuuta 2020

Hei murmurina, Kiitämme rakentavasta palautteestasi. Suuret pahoittelumme että lomanne ei ole ollut täysin onnistunut, todella ikävä kuulla että olette kokeneet "rahastuksen makua". Kylpylässämme tosiaan ikä alkaa näkyä, ja valitettavasti se vaikuttaa myös tilan akustiikkaan, etenkin sesonkina volumetaso voi nousta normaalimpaa korkealle. Tämä on valitettavaa, mutta olen välittänyt palautteen eteenpäin, jospa keksimimme keinon kehittää ja parantaa asiaa. Kiitos teille vierailusta ja mukavaa alkanutta vuotta! Ystävällisin terveisin, Suvi / Vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 30. joulukuuta 2019

Kaikki pelasi, ei meillä ole huomautettavaa. Lunta oli paljon, mutta ladut olivat hyvin hoidetut. Kuntosalissakaan ei ollut ruuhkaa. Ravintolahenkilökunta oli ystävällistä. Ainoa mieleen tuleva miinus voisi olla ravintolahinnat, esimerkiksi olut maksoi 9 euroa - sillä rahalla saan Tallinnasta koko casen vasyaavaa olutta!

Vierailupäivä: joulukuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi RCI
Kiitä käyttäjää joukoleinonen
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HCKuusamonTropi... R, Vuoropäällikkö yrityksessä Holiday Club Kuusamon Tropiikki vastasi tähän arvosteluunVastattu 5. tammikuuta 2020

Hei, Kiitos oikein paljon palautteestanne ja lämpimästi tervetuloa uudelleenkin vieraaksemme. Ystävällisin terveisin Suvi / Vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 6. marraskuuta 2019

Siisti huoneisto, hyvää palvelua vastaanotossa. Rauhallinen ja kaunis ympäristö. Aamupala konstailemattoman asiallinen, lounaasta ei valitettavasti kokemusta. Oleskeluumme liittyvä viikko-osakkeen esittely myönteinen kokemus vaikka kauppoja ei nyt syntynytkään.

Vierailupäivä: lokakuu 2019
    • Hinta-laatusuhde
    • Nukkuminen
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Sepotin
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HCKuusamonTropi... R, Vuoropäällikkö yrityksessä Holiday Club Kuusamon Tropiikki vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. marraskuuta 2019

Hei Sepotin,
Lämmin kiitos mukavasta palautteesta. Ihana kuulla että viihdyitte. Tervetuloa uudelleenkin vieraaksemme!
Ystävällisin terveisin, Suvi / Vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 16. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Valitsimme remontoidun Superior-huoneen, mikä osoittautui pieneksi ja tummaksi luolaksi. Kylpyhuoneen lattia ja seinät uudistettu kaakelimaalilla, joka alkoi jo lohkeilla. Kuntosalia uudistettu siten, että laitteita löytyi mm. Davidilta (vanhin) ja Matrixilta. Plussaa kunnon spinningpyörästä!
Ahdas allasosasto. Vedessä paljon klooria suuren ihmismäärän vuoksi. Hyvät ja kauniit ulkoilumaastot.

Vierailupäivä: lokakuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää susannen610
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HCKuusamonTropi... R, Vuoropäällikkö yrityksessä Holiday Club Kuusamon Tropiikki vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. marraskuuta 2019

Hei susannen610,
Kiitos paljon palautteestasi. Mukava kuulla että piditte hotellin ympäristöstä ja ulkoilumaastoista.
Harmillista kuitenkin että huone ei ollut mieleenne ja allasosasto tuntui ahtaalta.
Meiltä löytyy myös alueelta ihania villas-lomahuoneistoja ja mökkejä joissa tilaa on reilusti.

Kiitos teille vierailusta ja mukavaa talven jatkoa!

Ystävällisin terveisin, Suvi / Vastaanotto, Kuusamon Tropiikki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja