Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Mahtava palvelu”
Arvostelu: Puistola

Puistola
Sijalla 3/7: Jälkiruoka Oulussa
Erinomainen kohde
Ruokailuvaihtoehdot: Päivällinen, Auki myöhään, Varaukset
Ruokailuvaihtoehdot: Päivällinen, Auki myöhään, Varaukset
Arvosteltu 6 päivää sitten

Hyvä illallinen, herkullista viiniä ja mikä parasta, erittäin miellyttävä ja nopea palvelu. Myös miljöö tunnelmallinen. Suosittelen.

Käyntipäivä: syyskuu 2020
Kiitä käyttäjää nmk787

Arvosteltu 1 viikko sitten matkapuhelimen kautta

Mukava ja erilainen kahvila. Ehkä tyyriinpuoleiset hinnat, mutta onneksi maku on hyvä. Tulisin toistekin. Ystävällinen palvelu.

Kuvissa itsetehty limonadi sekä mustikka & lakritsi-vadelma macaronsit.

Käyntipäivä: syyskuu 2020
Kiitä käyttäjää kurnau
Arvosteltu 3 viikkoa sitten matkapuhelimen kautta

Todellinen pettymys. Olen kuullut kehuttavan, mutta en enään ymmärrä että miksi. Menimme lounas-aikaan, tarjolla oli HYVIN suppea lista. Minä otin possunposkea, toinen meistä pizzaa. Minun possu oli niin mauton, ja annos niin pieni, että minulle jäi nälkä, vaikka syön yleensä todella vähän lounaalla. Yleensä vain salaatin. Pitsapohja oli niin sitkeä, että siitä ei saanut leikattua, täytteet vain lähti karkuun. Appelsiinimehu 3,5dl.. nojoo, puolet oli jäätä. Palvelu oli todella sekavaa. Kukaan ei edes kertonut mistä saa alkusalaatin tai kahvin (kahvilan puolelta). Itse piti kysellä. En kyllä tule ikinä vierailemaan toiste, kallis pettymys.

Käyntipäivä: elokuu 2020
Kiitä käyttäjää Mary3076
Arvosteltu 9. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Helteisen lauantai illan kunniaksi päätimme lähteä syömään Puistolan terassille Oulun parhaat pizzat. Menimme sisälle jonoon jossa edellä olevalle pariskunnalle kerrottiin ettei ole pöytiä vapaana. Samoin meille myös. Kysyin onko terassilla vapaita pöytiä. Tarjoilija kertoi ettei sinne oteta enään ruokailijoita. Kello oli vähän yli kahdeksan illalla. Joten menimme vastapäiseen ravintolaan syömään kun ei Puistolaan päässyt. Yllätyksekseni sain katsella ikkunasta kun terassilla kannettiin ruokalistoja pöytiin. Terassilla ruokaili useampi seurue sen jälkeen kun meille kerrottiin sen olevan mahdotonta. Ihmettelen henkilökunnan toimintaa suuresti. Paikassa Oulun parhaat pizzat mutta palvelu tökkii liki joka käyntikerralla. Tästä edespäin mietin kannattaako edes sinne mennä kun palvelu usein ISO pettymys

Käyntipäivä: elokuu 2020
Kiitä käyttäjää Pikku-Jusa
Arvosteltu 23. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Tultiin lomalla illalla syömään, pöytä saatiin heti ilman varausta. Ravintolassa oli melko täyttä ja tarjoilijoita oli silmämääräisesti ihan riittäväst. Kuitenkin ruokalistojen saantia piti pöydässä odotella aika pitkään. Kun ne lopulta tuli saatiin juomatilaus tehtyä, mutta taas alkoi väkimäärään nähden suhteettoman pitkä odottelu. No juomat tuli mutta tilausta ei kysytty samalla. Taas odottelua ja toinen tarjoilija tuli kysymään tilauksen, karitsaa ja lasagnea. Ruuat tuli eri aikaa pöytään ja ruokia tuodessa piti kysellä mahtaako viini tulla kohta.

Ruoka oli Ok, mutta palvelussa reilusti parannettavaa. Ystävällistä oli kyllä mutta koordinointi ei toiminut.

Käyntipäivä: heinäkuu 2020
1  Kiitä käyttäjää pasivai

Puistola – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oulu, Pohjois-Pohjanmaa

Oletko käynyt kohteessa Puistola? Jaa kokemuksesi!