Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Todellinen äitienpäivän pettymys”

Keittiöt: Skandinaavinen
Ruokailuvaihtoehdot: Lounas, Päivällinen, Varaukset
Ruokailuvaihtoehdot: Lounas, Päivällinen, Varaukset
Arvosteltu 14. toukokuuta 2018

Olimme varanneet pöydän seureellemme klo 15, ruuhkaa ei ollut, mutta silti jotain häikkää varauksissa oli eikä kukaan toivottanut edes hyvää äitienpäivää. Saimme kuitenkin heti pöydän, mutta sen jälkeen kukaan ei ottanut juomatilauksia, eikä ohjeistanut buffetista ottamaan, ei mitään! Jossain vaiheessa tarjoilija tuli hakemaan tyhjiä kuohuviinilaseja (ei meidän laseja vaan joko edellisten tai puhtaita) pöydästämme niin kysyin, että anteeksi, kuinka tässä nyt toimitaan? Ai, niin, mitähän te joisitte?
Ruoka oli osittan loppu ( ei ruuhkaa!!) todella epäsiististi tarjolla, perunamuusi näytti siltä, että se oli seisonut niiden lämpölamppujen alla tunteja. Kokonaisuudessa kaikki oli mautonta. Meidän mielestä asiakkaiden aliarviomista tuollainen buffet eikä tuo ainakaan meistä ketään uudestaan ravintolaanne.

Kiitä käyttäjää marjo923
HeidiKoponen, Ryhmäpäällikkö yrityksessä Grill it! vastasi tähän arvosteluunVastattu 3 viikkoa sitten

Kiitos palautteestanne ja anteeksi, että vastaamme vasta nyt!

Olemme todella pahoillamme tapahtuneesta. Voisitteko laittaa yhteystietonne keittiömestarillemme liisa.manninen@sok.fi niin olemme teihin henkilökohtaisesti yhteydessä.

Kiitos ja hyvää kesää,

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.

Arvosteltu 5. toukokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Ruuhkaisena lauantai-iltana löytyi pöydännurkka satunnaisellekin matkalaiselle. Herkullinen parsarisotto ja grillattu nieriä oli taiten tehty ja maistuivat todella hyviltä. Pikkaisen ruuhkaa laskun maksuvaiheessa tarjoilijan alueeseen kuuluvan ison seurueen tehdessä tilauksiaan samaan aikaan vähän haittasi.

Kiitä käyttäjää Liisa M
Arvosteltu 20. huhtikuuta 2018

Ravintolassa oli ihana tunnelma ja ruoka oli taivaallisen herkullista! Talon pippuripihvi oli suussasulavan mehevä ja annoksen täydensi herkullinen parsa bernaisekastikkeella sekä rosmariinilla maustetut ranskanperunat. Ruoka kruunasi täydellisesti pikavisiittimme Oulussa - suosittelen siis!

Kiitä käyttäjää Jenni V
Arvosteltu 4. maaliskuuta 2018

Olimme lukeneet etukäteen sekä positiivia että negatiivisia kommentteja Gritt it! ravintolasta. Mutta siitä huolimatta pettymys ravintolan toiminnasta oli todella suuri pettymys! Tulimme ravintolaan klo 16:40 sillä meillä oli varattuna teatteriliput samalle illalle klo 19. Olimme varmoja, että meillä on hyvin aikaa syödä, istua ja jutella sitä ennen. Kaikkea muuta kyllä ehdimme, mutta ruokailuun ei jäänyt aikaa. Tullessamme ravintolaan kuulimme, että ruokaa joutuu odottamaan noin 30 min. Se ei ollut ongelma, sillä meillä oli hyvin aikaa. Tilasimme ruuat ja juomat hieman ennen klo 17. Juomat saimme nopeasti, mutta ruokaa odotimme ja odotimme. Lopulta klo 18 oli pakko kysyä, missä ruokamme viipyy, meidän on ehdittävä teatteriin. Kukaan henkilökunnasta ei käynyt välillä kertomassa, milloin saamme ruokamme. Klo 18:15 saimme vihdoin tilaamamme annokset. Sen lisäksi, että olimme odottaneet ruokaa yli tunnin, niin tilaamani Black Angus pihvi oli kylmä! Ranskalaiset olivat kylläkin kuumia, mutta muu ruoka ei. En ole koskaan ennen saanut näin huonoa palvelua, näin huonoa ruokaa en Suomessa enkä ulkomailla. Kun annoin palautetta ruuasta ja hitaasta palvelusta, henkilökunta ei reagoinut mitenkään. Olisi paikallaan panostaa asiakaspalveluun, samoin ravintolan esimiehet eivät ole ajan tasalla.

3  Kiitä käyttäjää Uffe38
HeidiKoponen, Ryhmäpäällikkö yrityksessä Grill it! vastasi tähän arvosteluunVastattu 6. maaliskuuta 2018

Hei!
Olemme todella pahoillamme, että olemme epäonnistuneet asiakaspalvelussa ja tuotteen laadussa näin pahasti. Haluaisimme käydä asian läpi teidän kanssa henkilökohtaisesti. Voisitteko olla toimipaikan esimieheen liisa.manninen@sok.fi tai ilmoittaa oman yhteystietonne.

Kiitos!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Arvosteltu 10. joulukuuta 2017

Suosittelen Grill It:n prerium menua siinä on loistava alkupala vielä loistavampi pihvi ja kaiken kruunasi suussa sulava suklaakakku. Tarjoilalle ”Nasu” kiitokset hyvästä palvelusta ja asiantuntemuksesta ja tämähän tarkoittaa sitä että palaamme uudelleen ja suosittelen paikkaa myös ystävilleni.

Kiitä käyttäjää harrikolmonen

Grill it! – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oulu, Pohjois-Pohjanmaa

Oletko käynyt kohteessa Grill it!? Jaa kokemuksesi!