Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (215)
Suodata arvosteluja
215 tulosta
Matkailijoiden arvio
33
68
84
22
8
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
33
68
84
22
8
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
611/215 arvostelua
Arvosteltu 7. huhtikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Hieman jo saneerausta kaipaava upealla paikalla sijaitseva kylpylä-hotelli. Helppo pysäköinti. Rauhallinen ympäristö. Ystävällistä henkilökuntaa tuntui ainakin ravintoloissa olevan aavistuksen liian vähän.

Vierailupäivä: huhtikuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
Kiitä käyttäjää Paako69
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Jaana J, Front Office Manager yrityksessä Break Sokos Hotel Eden vastasi tähän arvosteluunVastattu 17. huhtikuuta 2019

Hyvä Paako69,

lämmin kiitos vierailustanne ja palautteestanne.On mukava kuulla, että vierailunne meillä on sujunut mukavasti.
Hotellimme sijainti on kyllä vertaansa vailla täällä meren äärellä. Ja vaikka olemmekin vähän kauempana keskustasta, täältä on kuitenkin hyvät kulkuyhteydet aivan Oulun ytimeen.

Kiitos vielä kerran palautteestanne ja toivottavasti näemme vielä uudestaan!

Ystävällisin terveisin,

Jaana Järvinen
Hotellipäällikkö

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 2. tammikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Kylpylä kaipaisi pikaista remonttia, varsinkin suihkutilojen osalta! Ikivanhat ja huonosti toimivat suihkut olivat jo riittävän epämiellyttävät, mutta lattia oli jotain järkyttävää! Olisi ehdottomasti pitänyt olla jotkut tossut jalassa. Yäk! Aamiainen oli myös pettymys niin valikoiman kuin maunkin suhteen. Erikseen mainostetut "smoothiet" oli käytännössä yksi mangojogurtilta maistuva litku.
Ehkä luetunymmärtämisemme oli huonoa, mutta mielestämme hotellin sivuilla annettiin ymmärtää, että kylpytossut kuuluvat kaikkiin huoneisiin ja aamiaisella olisi suklaasuihkulähde. Ilmankin tulimme toimeen, mutta ennakko-odotukset eivät täyttyneet.
Huone oli kuitenkin hyvää perustasoa ja kuntosali hyvin varusteltu.

Vierailupäivä: tammikuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää Matkailija72
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Jaana J, Front Office Manager yrityksessä Break Sokos Hotel Eden vastasi tähän arvosteluunVastattu 3. tammikuuta 2019

Hyvä Matkailija72,


kiitoksia vierailustanne ja palautteestanne. Otamme kaikki palautteet kiitollisina vastaan parantaaksemme palveluamme! On ikävää ja harmillista kuulla, että ette olleet kaikin puolin tyytyväisiä hotelliimme.

Kylpylässämme on tällä hetkellä menossa kuukauden kestävä remontti, jolloin koko kylpylä on kiinni. Kylpylän kaikki altaat on tyhjennetty ja teemme niihin peruskorjausta. Samoin korjaamme suihkut pesutiloista ja korjaamme pesutilojen lattiat.

Kylpytossut kuuluvat superior-huoneiden varustukseen, eivät valitettavasti standardi-huoneisiin. Pahoitteluni, jos sivumme ovat antaneet teille väärän kuvan asiasta, korjaamme tämän varmasti.

Kiva kuitenkin kuulla, että huone on ollut hyvä ja olette pitäneet kuntosalistamme.

Oikein mukavaa talven jatkoa:)

Ystävällisin terveisin,

Jaana Järvinen
Hotellipäällikkö

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 2. tammikuuta 2019

Tulimme tänne 31.12 viettämään lyhyen loman ja uutta vuotta. Saapuessamme oli yläkerran ravintolassa yyden vuoden buffetti, joka ainakin minulla ylitti odotukset. Muutenkin ruuat alakerran aulabaari Arassa, sekä aamiaisella olivat hyviä, pisteet tuoreista hedelmistä ja oikein rapeasta pekonista. Huone sijaitsi aivan ensimmäisen kerroksen toisessa päässä,ja oli ihan perustasoa. Ainoa havaitsevani miinus tuli huoneen ääni eristyksen kanssa. Jos joku puhui käytässä jotain tai liikkui esimerkiksi koiran kanssa,se kuului huoneeseen. Kylpylä puoli oli hieman kulahtanut, mutta ajoi asiansa. Henkilökunta saa meiltä todella suuret kiitokset, olitte oikein ystävällisiä ja avulliaita oli kellon aika mikä hyvänsä. Pisteet myös isosta ja veloituksettomasta parkkipaikasta.

Vierailupäivä: joulukuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää RiiMeh
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Jaana J, Front Office Manager yrityksessä Break Sokos Hotel Eden vastasi tähän arvosteluunVastattu 3. tammikuuta 2019

Hyvä RiiMeh,


Iso kiitos palautteestanne. On mukava kuulla, että vierailunne meillä on sujunut mukavasti. Ihanaa, että Uuden Vuoden buffet on maistunut, ja jopa yli odotusten, ja että ruoka on ollut myös maistuvaa, niin aulabaarissa kuin aamiaisellakin. Mahtavaa myös kuulla, että henkilökuntamme on pitänyt teistä hyvää huolta.

Kiitos vielä kerran palautteestanne ja toivottavasti näemme vielä uudestaan!

Ystävällisin terveisin,

Jaana Järvinen
Hotellipäällikkö


Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 24. marraskuuta 2018

Huone normaalia ketjuhotelli tasoa. Aamiainen hyvä. Kylpylä sopii paremmin lapsiperheille mutta aamusaunan yhteydessä riittävä. Uimaan, siis oikeasti uimaan ei pääse, ainoastaan lutaamaan. Iltaravintola ei ihmeellinan mutta ruokaa sai. Meille tämä oli vain lepopaikka etelästä lappiin mennessä. Sellaisena loistava.

Vierailupäivä: marraskuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Sijainti
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää jussireissumies
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Jaana J, Front Office Manager yrityksessä Break Sokos Hotel Eden vastasi tähän arvosteluunVastattu 26. marraskuuta 2018

Hyvä jussireissumies,


kiitoksia vierailustanne ja palautteestanne. On mukava kuulla, että vierailunne meillä on sujunut mukavasti ja että aamiainen on maistunut. Kiva kuulla, että olette saaneet levättyä hyvin matkalla Lappiin:)

Oikein Ihanaa talven jatkoa ja toivottavasti vielä näemme teidät vieraanamme!

Ystävällisin terveisin,

Jaana Järvinen
Hotellipäällikkö

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. marraskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Sääli, hieno paikka sekä rakennuksena että sijainniltaan. Autoilevan työmatkalaisen kannalta keskustan hotelleja paremmin lähestyttävä. Mutta välinpitämättömyys täällä alkaa saamaan jo surullisia piirteitä. Huoneet ovat pääosin 80-lukua edustavia, eivätkä edes sen loppupäätä. Hilseilevää maalia, niin tahraisia kaakeleita ettei tiedä ovatko ne olleet alunperin minkä värisiä, olematon äänieristys joka ei jätä epäselväksi jos naapurissa katsotaan televisiota, nukutetaan lapsia, tai tehdään niitä. Sama välinpitämättömyys alkaa jo tarttua henkilökuntaan. Huone oli siivottu kehnosti, uusia pyyhkeitä ei saanut vaikka ne oli pyydetysti laitettu lattialle. Roskia löytyi sieltä sun täältä. Vastaanotossa ei paljoa juteltu, rahat pois ja avain käteen, ei mitään kertomisia aamiaisista, kylpylästä tai kuntosalista. Käytävillä meluaviin tai huoneissa ja ravintolassa huuteleviin känniporukoihin ei puututtu ja kylpyläkin on nähnyt parhaat päivänsä jo viime vuosikymmenellä ja kaipaisi pikaista ja täydellistä uusimista. Ruokatarjonta on ravintoloissa ihan ok ja aamiainen hyvä. Potentiaalia olisi, mutta tuntuu kuin omistava taho pitäisi paikkaa löysässä hirressä, myisi mielummin pois kun kiusaisi asiakkaita.

Vierailupäivä: marraskuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
Kiitä käyttäjää nikoin79
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Jaana J, Front Office Manager yrityksessä Break Sokos Hotel Eden vastasi tähän arvosteluunVastattu 12. marraskuuta 2018

Hyvä nikon988,

kiitoksia vierailustanne hotellissamme ja kiitoksia antamastanne palautteesta. Olen todella pahoillani, että vierailunne on ollut mitä suuremmissa määrin pettymys. Kiva kuitenkin kuulla, että aamianen oli ollut maistuva. Tulemme käymään palautteenne todella huolellisesti läpi hotellimme johdon kanssa.

Mukavaa talven odotusta!

Ystävällisin terveisin,

Jaana Järvinen
Hotellipäällikkö

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja