Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Myöhäinen lounas”
Arvostelu: Ravintola Sauraha

Ravintola Sauraha
Sijalla 2/186: Ravintolat Oulussa
Erinomainen kohde
Arvosteltu 7. helmikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Hyvä palvelu, erinomainen ruoka (erityisesti annos 30) ja tarpeeksi suuret annokset
Ravintolatila voisi olla viihtyisämpi, mutta sopii aivan hyvin lounasaikaan. Hintataso ehkä hiukan korkea (19€ annos), mutta oli hintansa väärti.

Kiitä käyttäjää Jonna T

Arvosteltu 28. tammikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Tosi maukas ruoka,isot annokset,naan-leipä juustolla herkullista. Hintasuhde kohdillaan. Kaikinpuolin viihtyisä paikka.

Kiitä käyttäjää Riikka A
Arvosteltu 26. tammikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Olen käynyt useasti lounaalla ja ruoka on aina hyvää. Suosittelen. Ihan viihtyisä paikka ja hyvä palvelu.

Kiitä käyttäjää Nenjaka
Arvosteltu 15. tammikuuta 2018

Olen nyt käynyt Saurahassa kaksi kertaa kahden eri ystävän kanssa, ja uskallan tässä vaiheessa antaa viiden tähden arvosanan. Ravintola on viihtyisä ja tarjoilijat ystävällisiä ja hymyileviä. Ruoka on todella maistuvaa ja annokset täydellisen kokoisia! Yhtään enempää tai vähempää en olisi lautaselle tavaraa kaivannut. Alkupalaksi tuodaan jonkinlaista nachojen tapaista levyä dipin kanssa, varsinaisen aterian kera tarjoillaan sitten isot naan-leivät. Tässä paikassa osataan käyttää mausteita, sillä vaikka oma ruokani ei ollut yhtään tulista, se oli silti erittäin maukasta. Hintataso on hyvin kohtuullinen.

Suosittelen lämpimästi kaikille aasialaistesta, maustetusta ruoasta pitäville!

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Synseri
Arvosteltu 14. tammikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Parasta ruokaa ystävällisen henkilökunnan tarjoamana.
Paikkaa on kehuttu eikä syyttä.
Suosittelen käymään ja kokeilemaan erilaisia vaihtoehtoja.
Gluteeniton ja muu erikoisruokavalio on hyvin hallussa

Kiitä käyttäjää Timo P

Ravintola Sauraha – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oulu, Pohjois-Pohjanmaa

Oletko käynyt kohteessa Ravintola Sauraha? Jaa kokemuksesi!