Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Iso annos”
Arvostelu: Noodle Bar 9

Noodle Bar 9
Sijalla 32/168: Ravintolat Oulussa
Keittiöt: Aasialainen
Arvosteltu 7. syyskuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Hyvä ruoka oli ja iso, kanaa ja nuudeleita. Palvelu hyvää ja nopeaa lounas aikana. Miljöö tökkii, kolkko ja akvaariomainen olo. Sisustukseen voisi hiukan panostaa ja tehdä viihtyisämmäksi.

Kiitä käyttäjää annukka2016

Arvosteltu 19. elokuuta 2017

Hyvät arvostelut saivat kokeilemaan paikkaa. Oli pettymys aikaisempien arvostelijoiden kommentteihin verrattuna.

Palvelu tönkköä, paikka epäsiisti ja rasittavan riipivä "tautamusiikki" ei sovi ruokaravintolaan.

Nuudeliannos oli syötävä, ei mitenkään herkullinen, vihanneksia/lihaa niukasti ja annos oli aika pieni nälkäiselle pienelle naisihmiselle. En tilaisi toista kertaa.

Laatu taitaa vaihdella vähän liikaa paikalla olevan henkilökunnan mukaan?
Hinta -laatusuhdekin jää tämän kokemuksen perusteella keskiverroksi.

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Wiminni
Arvosteltu 11. elokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Useaan kertaan olen käynyt ravintolassa ja kertaakaan en ole pettynyt. Todella ystävällinen henkilökunta, varsinkin omistaja pariskunta :)

Ruoka on maistuvaa ja annokset isot. Lounaskeiton hinta-laatusuhde on täysi kymppi!

Ilmaiset parkkipaikat edessä.

Suosittelen!

Kiitä käyttäjää Outi H
Arvosteltu 28. kesäkuuta 2017

Annokset ovat todella isot. Yleensä otan ruuan mukaan ja syötävää riittää kahdelle aterialle. Hinnat ovat edulliset ja palvelu hyvää. Suosittelen!

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Saija P
Arvosteltu 11. huhtikuuta 2017

Loistavaa Thai-ruokaa. Isot ja edulliset annokset. Erittäin hyvä, suosittelen todella paljon! Keittiössä käytetään erinomaisia raaka-aineita ja itse maahantuotuja mausteita. Annoksia voi myös lisämaustaa.

1  Kiitä käyttäjää Noodlebanger

Noodle Bar 9 – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oulu, Pohjois-Pohjanmaa

Oletko käynyt kohteessa Noodle Bar 9? Jaa kokemuksesi!