Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Huonoa asiakaspalvelua”
Arvostelu: Hailong

Hailong
Sijalla 88/195: Ravintolat Oulussa
Hintaluokka: 12 $ - 23 $
Kuvaus: Sisustus on tunnelmallinen ja paikka on siisti. Buffetpöydän hinta on ajasta riippuen 10,90€ (arkisin ennen 14:00), 13,90€ (arkisin 14:00 jälkeen) tai 16,80€ (viikonloppuisin). Jokaisessa näistä on hieman eri tarjonta, mutta kaikki ovat rahansa arvoisia. Buffetiin kuuluu kaikkina aikoina juomaa, salaattia, kiinalaista ruokaa sekä sushia, joten paikka soveltuu sekä sushin että kiinalaisen ruoan ystäville. Arkilounaalla on tarjolla hieman yksinkertaisempia susheja kuin arki-iltaisin, mutta valikoima on silti laaja ja maistuva. Illalla susheissa on useampia komponentteja, kuten erilaisia kastikkeita, sekä kalliimpia raaka-aineita (rapu-nigiri on ehdoton suosikkini, myönnän syöväni itse suurimman osan). Viikonloppuna mukana on entistä laajempi valikoima erilaisia susheja perinteisillä ja erikoisemmilla raaka-aineilla. Viikonloppubuffet sisältää myös Yongshin, jossa voi itse päättää raala-aineet, josta kokki valmistaa annoksen, joka tuodaan valmiina pöytään. Kaikkina aikoina buffetin k
Arvosteltu 22. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Menimme kaverin kanssa ravintolaan syömään, ja tiskillä ollut tarjoilija käyttäytyi meitä kohtaan sangen tympeästi. Hän automaattisesti oletti meidän olevan alaikäisiä, eikä saatu mitään juomalistoja, vaan meidän olisi täytyny tyytyä pelkään veteen sekä limsaan. Hän vain ynseästi totesi virvokkeiden kuuluvan Buffetin hintaan. Kysyimme sitten häneltä, että kuuluvatko alkoholipitoisetkin juomat kun emme tosiaan listoja tai mitään mainintaa niistä saaneet. Hän vain vastasi, että juomat kuuluu erikseen, mutta hän ei tehnyt elettäkään myydäkseen juomia meille, totesi vain kaljaa löytyvän. Siinä sitten kaverin kanssa kyseltiin ja arveltiin mitähän muuta täältä löytyisi, ja jouduttiin siis todellakin itse kaivamaan informaatiota tarjoilijalta kun hän ei itse viitsinyt mainita meille mitään.

Itsekkin asiakaspalvelualalla työskentelevänä pyrin palvelemaan asiakkaan parhaalla mahdollisella tavalla, eikä tämä kokemus ollut lähelläkään sitä tasoa mihin olen itse tottunut.

Jäi kyllä paha maku suuhun kaikin puolin, vaikka ruoassa ei sinänsä ollut mitään vikaa.

Käyntipäivä: helmikuu 2020
1  Kiitä käyttäjää Nipustin

Arvosteltu 10. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Kävin ystävättäreni kanssa hai longissa syömässä pitkän pohjoisen reissun jälkeen. Nälkä oli kova, mutta onneksi hai longin buffetti täytti meidän molempien odotukset ja mahat ;) buffetti oli todella monipuolinen ja maittava, sekä uusia yllätyksellisiä makukokemuksia täynnä! Käymme ehdottomasti uudestaankin käydessämme Oulussa!

Kiitä käyttäjää Karokaroliina
weibolau, 经理 yrityksessä Hailong vastasi tähän arvosteluunVastattu 20. tammikuuta 2020
Google-käännös

谢谢!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 9. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Ruoka ihanan tuoretta ja buffetti todella laaja! Henkilökunta tekee ruokakokemuksesta mukavan heidän iloisella asenteellaan. Suosittelen kaikille uusille ja vanhoille kiinalaisen ruuan ystäville. Huippu paikka!

Kiitä käyttäjää katriinakivi
Arvosteltu 9. tammikuuta 2020

Olimme tyttöystäväni kanssa käymässä Oulussa ja meille suositeltiin Oulun Hai Longia.
Paikka ei kyllä pettänyt, ruoka oli erinomaista niin kuin myös palvelu. Ravintola oli itsessään erittäin viihtyisä ja siisti. Oulun Hai Longille täydet pisteet 10/10!!

• Ruoka
Kiitä käyttäjää makumies
Arvosteltu 8. tammikuuta 2020

Kävimme lasten kanssa juhlistamassa nimppareita ja tilasimme ruuat Ala carte-listalta. Oli erittäin maittavaa ja perheen pienimmille löytyi myös miedompia makuja. Eritoten kiitos upealle henkilökunnalle, jotka kiireestä huolimatta kohtasivat jokaisen asiakkaan lämpimästi. Ehdottomasti mennään uudestaan!

Käyntipäivä: marraskuu 2019
Kiitä käyttäjää sepinen

Hailong – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oulu, Pohjois-Pohjanmaa

Oletko käynyt kohteessa Hailong? Jaa kokemuksesi!