Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Erinomainen ruoka ja palvelu”
Arvostelu: Indian Cuisine

Soveltuu: Liiketapaamiset
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Kotiinkuljetus, Varaukset
TripAdvisorin jäsen
Arvosteltu 3. toukokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Pyysin tulista, sain tulista. Kannatti käydä työmatkalla ennen junaan menemistä syömässä. Voin suositella.

Kiitä käyttäjää TripAdvisorin jäsen
Kirjoita arvostelu
Arvostelut (96)
Paikasta Indian Cuisine on uudempia arvosteluja
Katso uusimmat arvostelut

Arvosteltu 13. maaliskuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Eka kerta, eikä takuulla viimeinen! Oulun paras intialainen. Lounasbuffet oli todella hyvä ja maistuva

Kiitä käyttäjää Marja R
Arvosteltu 5. maaliskuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Indian Cuisine on meidän vakiopaikka. Ruoka on todella hyvää ja palvelu parasta laatua. Ruoka on maukasta ottipa sen mukaan tai söi ravintolassa. Suosittelen lämpimästi!

Kiitä käyttäjää Anni H
Arvosteltu 2. maaliskuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Söimme Indian Cuisinessa torstailounasbuffetin ja ruoassa oli todellakin maut kohdallaan. Ruokalajeja oli tarjolla kymmenkunta, lisäksi salaattia ja nanleipää. Maittavaa ruokaa ja hinta-laatu - suhde oli kohdallaan. Yksi parhaita intialaisia joissa olemme Suomessa käyneet.

Kiitä käyttäjää shpkallioinen
Arvosteltu 17. helmikuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Aina kun perheeni käy luonani Oulussa, käymme syömässä kyseisessä ravintolassa. Palvelu on joka kerta ollut ensiluokkaista.

Äitini tarvitsee allergioittensa vuoksi aina ruoan, jota ei löydy listalta. Tämä ei ole mikään ongelma. Usein omistaja itse tekee äidilleni hänen mieleisensä ruoan, mikäli vain on silloin paikalla.

Sipulirenkaat ovat ehdoton suosikki! Jos pidät normaaleista sipulirenkaista, tulet yllättymään, mikäli odotat saavasi samoja täältä. Nämä sipulirenkaat ovat ennemmin sipulimöykkyjä kuin renkaita, ne tarjoillaan salaattipedissä intialaisten kastikkeiden kera (erikseen) ja ne ovat mielettömän hyvin maustettuja. Itselle nämä olivat totaalisen uusi tuttavuus, mutta näitä pitää tilata joka ikinen kerta, kun tässä ravintolassa syömme.

Minulle on myös tehty joka kerta makuuni sopiva tulisuusaste, joka on medium ++. Se, että palvelu on asiakaslähtöistä ja kaikki toiveet toteutetaan, kertoo mielestäni ammattimaisuudesta ja palvelualttiudesta.

Parasta intialaista ruokaa, mitä olen syönyt. Suosittelen todella lämpimästi!

1  Kiitä käyttäjää Satu N

Indian Cuisine – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oulu, Pohjois-Pohjanmaa

Oletko käynyt kohteessa Indian Cuisine? Jaa kokemuksesi!