Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Löytö”
Arvostelu: Coyoacan

Coyoacan
Sijalla 8/202: Ravintolat Oulussa
Erinomainen kohde
Hintaluokka: 14 $ - 30 $
Arvosteltu 9. heinäkuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Tripadvisorin arvioiden perusteella päädyimme Coyoacaniin. Oikein miellyttävä illallinen. Palvelu oli erittäin ystävällista ja ruoka maukasta. Hyvä hinta-laatusuhde. Tiistaisin taco tuesday, suosittelen!

Käyntipäivä: kesäkuu 2019
Kiitä käyttäjää JonnaP800

Arvosteltu 25. kesäkuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Olin työmatkalla illallisella ja voin suositella paikkaa. Parasta Meksikolaista ruokaa mitä olen syönyt.

Käyntipäivä: kesäkuu 2019
Kiitä käyttäjää SuomiSisu
Arvosteltu 20. toukokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Maanantai hiljainen ilta.
Olimme ruokiin tyytyväisiä , ruuat olivat hyviä . En ole käynyt Meksikossa mutta jotenkin tuntui maut aidoilta. Pitää käydä useammin että saa isomman kuvan paikan tasosta. Positiivinen kokemus.

Käyntipäivä: toukokuu 2019
Kiitä käyttäjää matkatane
Arvosteltu 19. toukokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Kävimme ekaa kertaa kyseisessä ravintolassa ja se yllätti meidät positiivisesti. Ruoka oli mausteista, muttei kuitenkaan tulista. Tulisuusastetta sai lisätä eri kastikkeilla. Ruoka ei ollut ylihinnoiteltua. Suosittelen pöytävarausta, koska ravintola on pieni! Jatkoon menee.

Käyntipäivä: toukokuu 2019
Kiitä käyttäjää larpe
Arvosteltu 16. maaliskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Erinomainen makukokemus. Tacoja voin suositella, raikkaita, maukkaita ja mausteisia Todella ystävällinen asiakaspalvelu

Käyntipäivä: maaliskuu 2019
Kiitä käyttäjää Jussi L

Coyoacan – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Kempele, Pohjois-Pohjanmaa

Oulu, Pohjois-Pohjanmaa

Oletko käynyt kohteessa Coyoacan? Jaa kokemuksesi!