Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Pakotarinat
Espoo: Hauskanpito ja pelit – sijalla 1/11
Auki tänään: 15.00 - 22.00
Tallenna
Arvostelujen tärkeimmät
Thumbs up

Merirosvolaiva-huone Espoon Leppävaarassa oli mukava kokemus. Olimme kahdestaan huoneessa jota voi... lue lisää

Arvosteltu 1 viikko sitten
erikmaggara
Espoo, Suomi
matkapuhelimen kautta
Erinomainen pakohuone

Ensimmäinen vierailu tässä pakohuoneessa ja hyvä vaikutelma jäi. Olimme kolmestaan... lue lisää

Arvosteltu 12. joulukuuta 2018

Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 20. syyskuuta 2017

Kiitos, oli oikein sopiva lapsillekin yhden aikuisen seurassa. Ihan viimeinen tehtävä on kyllä liian haastava jopa monille aikuisillekin tosin, mutta sinne asti toimii hyvin!

Elämyspäivä: syyskuu 2017
Kiitä käyttäjää taina911
Arvosteltu 20. syyskuuta 2017

Henkilökunta oli mukavaa, ja ennen kaikkea peli oli hyvä! vaikeustasoon pystyi itse vaikuttamaan pelin aikana (valitsemalla helppo/vaikea vihje) ja pelissä oli käänteitä joita ei osannut odottaa.
Kolmas pakopeli minulle, ja ehdottomasti paras!

Elämyspäivä: syyskuu 2017
Kiitä käyttäjää sakum2017
Arvosteltu 5. elokuuta 2017

Oli tosi jännä ja haastava rikosmysteeri! Meitä oli 5 henkilöä, ja kyllä tuli kiire. Vihjeitä saimme pari kertaa, kun omat rahkeet eivät riittäneet, mutta ihan viime tippaan meni, että selvisimme huoneesta ulos. Koko rahan edestä jännitystä, siis!

1  Kiitä käyttäjää 744eevas
Arvosteltu 2. elokuuta 2017

HIenot ja huolelliset lavastukset huoneissa. Monipuoliset tehtävät ja erinomainen asiakaspalvelu. Suosittelen!

Kiitä käyttäjää saijasusanna
Arvosteltu 23. heinäkuuta 2017

Todella hauska ja loistavasti tehty rikosmysteeri. Ensikertaalisille hieman haastava, mutta hauskuutta silti riitti.

Kiitä käyttäjää julle2017
Näytä lisää arvosteluja