Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Erittäin maistuvaa ruokaa,”

Ravintola Kainan, Iso Omena
Sijalla 51/261: Ravintolat Espoossa
Hintaluokka: 4 $ - 24 $
Kuvaus: FILIPPIINILÄISIÄ MAKUELÄMYKSIÄ RENNOSSA YMPÄRISTÖSSÄ Tule kokemaan autenttisia Filippiiniläisiä makuelämyksiä ja ystävällisestä palvelusta meidän Espoon Kauppakeskus Iso Omenassa sijaitsevaan ravintolaan.  Voit valita meidän päivittäiin vaihtuvan noutopöydön tai Á la carten listan väliltä
Arvosteltu 8. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Erittäin maistuvaa ruokaa, hyvä salaattipöytä kuului hintaan. Seuraavaksi kokeilen lounasbuffettia joka maksaa vain 10.50 € ja on klo 19 asti illalla.

Ystävällinen palvelu

Käyntipäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää miarautinen
Camper20787936299, Owner yrityksessä Ravintola Kainan, Iso Omena vastasi tähän arvosteluunVastattu 10. helmikuuta 2020

Kiitos Mia mukavasta palautteesta ja arviosta ja oikein mielellämme näemme sinua maistelemassa myös meidän lounasbuffettia :) t. Kainan tiimi

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.

Arvosteltu 27. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Voissa oli 2 hiusta.
Ruoka oli huonointa jota olen syönyt hetkeen.. kaiken kukkuraksi voista löytyi 2 hiusta. Kun sanoi siitä työntekijälle hän meinasi alkuun vain jättää voin siihen mutta loppujenlopuksi onneksi vei sen pois. Hän ei edes pahoitellut asiaa.

Kiitä käyttäjää flyfinn101
Camper20787936299, Owner yrityksessä Ravintola Kainan, Iso Omena vastasi tähän arvosteluunVastattu 28. tammikuuta 2020

Ikävää kuulla, että sinulla ei ollut mieluinen vierailu meidän ravintolassa sekä ruoan että tuon hius tapauksen johdosta. Otamme asian esille henkiökunnan kanssa. Jotta voisimme kehittää toimintaa, niin kuulisin mielelläni mitä ruokaa söit ja jos on suoraa palautetta mitä osa-alueita meidän tulisi parantaa niin kuulisin niistä mielelläni.

Arvosteltu 17. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Olipa todella hyvä ruoka ja lämmin palvelu! Ollaan totuttu käymään aasialaisissa ja täällä hieman eri mausteet kuin totutuissa, kivaa vaihtelua. Maukkaat lihat ja kastikkeet. Vahva suositus.

Kiitä käyttäjää anninaka

Kiitos mukavasta palautteesta.

Filippiiniläinen keittiö on tosiaan hieman poikkeava muista aasialaista keittiöstä, koska siihen on tullut vaikutteita monesta eri maan keittiöstä historian saatossa ja ovat saaneet paljon vaikutteita espanjalaisesta keittiöstä johtuen heidän olosta Espanjan alaisuudessa 333 vuotta ja sen takia kanssa monella annoksella espanjankielinen nimi.

Arvosteltu 14. tammikuuta 2020

Pieni hieno paikka Iso Omenassa.Kävin kaverin kanssa.Ystävälinen henkilökunta.Mutta ruoka ehkä oli ei ole mun makua asia.

Kiitä käyttäjää AnnaBots
Camper20787936299, Owner yrityksessä Ravintola Kainan, Iso Omena vastasi tähän arvosteluunVastattu 15. tammikuuta 2020

Kiitos kommentista ja harmi jos ruoka ei ihan ollut teidän makuun. T. Kainan tiimi

Arvosteltu 9. tammikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Ensimmäinen kerta filippiiniläisessä ravintolassa. Erittäin hyvä. Monipuolinen. Herkullinen hedelmätarjonta
Hinta/laatusuhde kohdallaan.

Kiitä käyttäjää jyrki49

Ravintola Kainan, Iso Omena – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Ravintola Kainan, Iso Omena? Jaa kokemuksesi!