Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Rakkaudesta porilaiseen ❤️”
Arvostelu: Pohjanmaan Grilli

Pohjanmaan Grilli
Sijalla 75/263: Ravintolat Espoossa
Arvosteltu 24. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Pohjanmaan grilli tuo aitoa tunnelmaa jota on vaikeeta enää löytää kun tuotteet eivät vastaa odotuksia, mutta Pohjanmaan grilli teki sen ❤️ Tilaan aina porilaisen paikasta riippumatta. Jahti vai Lauantaimakkara, itse päätät kummalla haluut syödä, itse otin jahtimakkaralla. Porilaisesta teki hyvää itse leipä, koostumus oli rapsakkaa ja erilaista. Oikein maistuva kokonaisuus ja kaiken kruunasi lisä kanamuna! Kokeilemisen arvoinen paikka ja uskon että jokaiselle löytyy menusta oma lemppari ja tästä porilaisesta tuli minun lemppari!

Käyntipäivä: elokuu 2020
Kiitä käyttäjää FoodManiac87

Arvosteltu 28. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Ehdottomasti Helsingin/Espoon paras hampurilainen. Grillit huurussa - hampurilainen on todella hyvä. Suosittelen

Käyntipäivä: heinäkuu 2020
1  Kiitä käyttäjää mokilny
Arvosteltu 17. toukokuuta 2020

Erityisesti suosittelen hampurilaisten väliin juuston mukaan. On kunnon siivu koskenlaskijaa ja sulaa mukavasti pihvin kanssa

Käyntipäivä: toukokuu 2020
Kiitä käyttäjää PasiT80
Arvosteltu 3. toukokuuta 2020

Autokaistalta tilattiin Hedbergin burgerit ja ranskalaiset. Odotusaika oli pitkä eli 25 min. Burgerit oli tosi isokokoisia ja ehtineet vähän jäähtyä. Burgerin
parillaleipä oli hyvinkin maukas. Burgerin väliin oli erikoisesti tungettu kylmiä aurajuustoviipaleita. Ranet oli rapeita ja maustettuja. Mesta oli hiukan vaikea löytää ja huomata, mutta ihan nyt ookoo kokemus muuten.

Käyntipäivä: toukokuu 2020
Kiitä käyttäjää 777hen
Arvosteltu 23. marraskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Useamman kerran tullut piipahdettua Pohjanmaan Grillillä hakemassa Sami Hedbergin purilaiset (10 €). Ihan paras hamppari mitä olen koskaan saanut, kunhan muistaa pyytää että laittavat aurajuustomajoneesia vain puolet normaalista määrästä (normaalilla määrällä sitä on aivan liikaa). Palvelu ei koskaan ole ollut hidasta, vaikka välillä joutuu hieman odottemaan, jos paljon asiakkaita. Suosittelen piipahtamaan, kunhan et odota gourmet'ta vaan olet vailla perinteistä grilliruokaa. Annokset vievät kyllä isommankin nälän!

Käyntipäivä: marraskuu 2019
Kiitä käyttäjää Mynmeli

Pohjanmaan Grilli – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Pohjanmaan Grilli? Jaa kokemuksesi!