Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (1 475)
Suodata arvosteluja
1 475 tulosta
Matkailijoiden arvio
923
426
86
18
22
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
923
426
86
18
22
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
27/1 475 arvostelua
Arvosteltu 3 viikkoa sitten

Ensimmäinen matka Haveniin. Olen ollut useita kertoja muissa Kämp Groupin hotelleissa, eniten Kämpissä, muutaman kerran Georgessa ja Lillassa.
Tulimme Unioninkadulta, pääovelta. Hissiä receptioniin ei ollut, mikä hiukan haasteellista. Vastaanotossa ystävällinen palvelu. Ja ylellisen tyylikäs aula.
Huone todella kaunis, hyvällä maulla sisustettu ja ilmastointi toimi! Siistiä. Kylpytuotteita Byredo ja tuoksuna Bal d'Afrique, joka on todella hyvä tuoksu. Ihan mahtava juttu ja ainoana Suomen hotelleista tämä merkki Havenissa. Pisteitä siitä 10+.
Aamiaishuoneet vanhassa upeasti sisustetussa rakennuksessa, henkilökunta ystävällisesti esitteli tiloja ja kertoi historiaa. Tämä oli oikein mieliinpainuva ja mukava seikka. Ja itse aamiainen: ihan huippukauniisti esille laitetut tuotteet, herkulliset katkarapu ja lohikimarat, laadukkaita juustoja, herkullista saaristolaisleipää. Raparperipiirakkaa ja suklaakakkua. Nämä jäivät mieleen. Ikkunapöytä, ja näkymä merelle, torille ja Uspenskin katedraalille - voisiko enää paremmin päivän aloittaa?!?
Ihan varmasti haluan tämän kokemuksen uudelleen!
Palvelu on 10+.

Vierailupäivä: elokuu 2019
    • Sijainti
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää ulla592018
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 4 viikkoa sitten matkapuhelimen kautta

Meidän suosikki hotelli aina kun tulemme Helsinkiin. Siistiä,mukava henkilökunta ja ihanat huoneet.
Aamiainen myös todella hyvä.
Hyvällä paikalla mistä lyhyt matka kaupungin nähtävyyksiin.
Jatkoon. Viisi tähteä ♥️

Vierailupäivä: elokuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
2  Kiitä käyttäjää miav521
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
KampCollectionHotels, Johtaja yrityksessä Hotel Haven vastasi tähän arvosteluunVastattu 3 viikkoa sitten

Hei Miav521,

Kiitos upeasta palautteestanne ja lojaaliudestanne Hotel Havenia kohtaan :). On ihanaa lukea, että vierailunne oli jälleen kaikinpuolin onnistunut.

Toivottavasti tapaamme pian jälleen :).

Ystävällisin terveisin,

Mika Makkonen
General Manager
Hotel Haven

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 10. elokuuta 2019

Haven on yksi Helsingin suosikkihotelleistani lomaan ja työmatkoihin. Yleensä nautin merinäköalasta, mutta nyt päätin tarttua tarjoukseen tilavasta Helsinki -sviitistä, eikä tarvinnut katua. Loistava iso, viihtyisä huone, jonka pöytä sopii vaikka neuvotteluiden pitämiseen tai romanttiseen ruokailu tai shamppanja hetkeen. Kylpyhuone ja amme olivat ylellisen isot. Suihku oli erikseen ja wc oman oven takana. Palvelu Havenissa oli erittäin ystävällistä kuten aina. Aamiainen on ylellinen jo upean tilansakin puolesta. Hotellin sijainti ei voisi olla parempi. Jäänkin nyt odottelemaan hyviä tarjouksia ja seuraavaa kertaa.

Vierailupäivä: elokuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää aurinkoonen
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. elokuuta 2019

Haven on yksi suosikkihotellejani. Palvelu on erittäin ystävällistä, miellyttävä aamiainen huippukauniissa ympäristössä ja kauniit, viihtyisät huoneet.
Harmittavaa on, että viime käynnillämme oli puutteita, jotka laskivat elämyksen tasoa.
Ensinnäkin, allergiahuoneen kylpyhuoneessa oli vahva huonetuoksukoriste. Toiseksi, olin tilannut huoneen kahdella erillisellä sängyllä ja vielä sähköpostilla tämän varmistanut. Kuitenkin, kun illalla palasimme huoneeseen ja olimme menossa nukkumaan, huomasimme, että sängyt oli pedattu petarilla ja lakanoilla parisängyksi. Uusi huone järjestyi, mutta oli ikävää joutua klo 23 pakkaamaan tavarat uudestaan laukkuihin, kuljettamaan ne toiseen huoneeseen ja taas purkamaan ja laittamaan tavarat paikoilleen. Toki täytyy huomioida, että henkilökunta auttoi maukkuni kanssa allergiapetivaatteiden kantamisessa uuteen huoneeseen.

Vierailupäivä: elokuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää Johannahelsingista
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
KampCollectionHotels, Johtaja yrityksessä Hotel Haven vastasi tähän arvosteluunVastattu 4 viikkoa sitten

Hei Johannahelsingistä,

Kiitos vierailustanne Hotel Havenissa ja rakentavasta palautteestanne. Harmillista, että tällä kertaa kaikki ei mennyt odotetulla ja totutulla tavalla. Ymmärrän hyvin vaivan joka mainitsemistanne asioista teille koitui. Otamme tiimin kanssa näistä opin ja toivomme todella, että saisimme toivottaa teidät vielä uudelleen tervetulleeksi Hotel Haveniin.
Olen myös mielelläni avuksi seuraavan varauksen kanssa.

Toivottavasti tapaamme pian uudestaan Hotel Havenissa.

Ystävällisin terveisin,

Mika Makkonen
General Manager
Hotel Haven
mika.makkonen@hotelhaven.fi

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. elokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Rauhallinen ja siisti hotelli. Erityisen viehättävä oli Bar Haven. Miellyttävä henkilökunta ja rauhallinen tunnelma. Aamiainen kauniissa miljöössä hyvä. Vastaanotossa ammattitaitoinen henkilökunta. Pieni miinus oli likainen sänkypeitto huoneessa, mutta henkilökunta hoito asian hienosti annettuamme palautetta.

Vierailupäivä: elokuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää anksuliini
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja