Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Useasti tilattu woltin kautta”
Arvostelu: Ravintola Lukla

Ravintola Lukla
Sijalla 262/1 796: Ravintolat Helsingissä
Alue: Taka-Töölö
Alue: Taka-Töölö
Arvosteltu 6. helmikuuta 2020

Olen useasti tilannut woltin kautta ruokaa kotiin, joka kerta ollut hyvää ruokaa! Suosittelen! Tilaan yleensä itse butterchicken annoksen ja jokakerta olen ollut tyytyväinen

Käyntipäivä: marraskuu 2019
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää sannasyo

Arvosteltu 31. elokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Syön tässä ravintolassa lounaan useamman kerran viikossa, sekä päivällisen varsin usein. Keittiömestari Dilliraj Gaire on takuulla Suomen paras nepalilainen keittiömestari. Ruoka on aina aivan mahtavan hyvää!

Ravintolan omistaa Dilliraj vaimonsa Savitran ja tämän veljen Ram Prasad Gaire'n kanssa. Perhe pyörittää ravintolaa itse, keittiössä on välillä iltaisin töissä palkattu kokki. Oiva-raportti on aina kunnossa.

Käyntipäivä: elokuu 2019
1  Kiitä käyttäjää Ossi_108
Arvosteltu 11. tammikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Olen useasti tilannut täältä Woltin kautta kotiin, sillä tästä paikasta on tullut suosikki nepalilainen! Erityisen maininnan ansaitsee annos nimeltä malai kofta - kastike on aivan täydellinen, samoin kasvispyörykät. Suosittelen lämpimästi tätä ravintolaa muillekin.

Käyntipäivä: tammikuu 2019
1  Kiitä käyttäjää hannehein
Arvosteltu 8. joulukuuta 2018

Asumme Luklasta kävelymatkan päässä, käymme syömässä siellä toisinaan.
Ystävällinen palvelu, hyvää ruokaa.
Ruokalistan kana-annos numero 40, tomaattikermakastikkeella, on taivaallinen.

Käyntipäivä: joulukuu 2018
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää koiruli
Arvosteltu 29. heinäkuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Alkupalaksi tuotu "näkkäri" oli hyvää, annokset oli runsaat ja ruoka erinomaista ja tuoretta. Itselle tärkeä naan leipä oli täällä erityisen hyvää. Palvelu pelasi täällä moiteettomasti ja henkilökunta oli ystävällistä. Voin suositella, jos liikutte Töölön alueella.

Käyntipäivä: heinäkuu 2018
Kiitä käyttäjää MikaelL1340

Ravintola Lukla – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Helsinki, Uusimaa

Oletko käynyt kohteessa Ravintola Lukla? Jaa kokemuksesi!