Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Erinomaista, ilahduttavaa, kaunista ruokaa”
Arvostelu: Kungfu Kitchen

Kungfu Kitchen
Sijalla 268/1 757: Ravintolat Helsingissä
Hintaluokka: 17 $ - 70 $
Arvosteltu 28. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Hyvä, ystävällinen ja ammattimainen palvelu. Ruoka kaunista ja mielettömän hyvää, mutta melko kallis illallinen kokonaisuudessaan. Alkudrinkkien ja viinien kanssa (3 lasia) lasku yli 180€.
En yleensä pidä Dim sumista, mutta täällä se oli rapeaksi paistettu(!) ja todella maukas!
Suosittelen lämpimästi, vaikka vähän kallis olikin.

Kiitä käyttäjää Maikki_Wee

Arvosteltu 27. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Kävimme syömässä Kungfussa tiistai-iltana. Olimme tehneet pöytävarauksen etukäteen. Meidät ohjattiin ensin hyvin pieneen pöytään, baaritiskin eteen. Saimme pyydettyämme kuitenkin isomman pöydän. Kukaan ei huolehtinut päällysvaatteistamme. Minä istuin ikään kuin ikkunalaudalla. Söimme neljänlajin illallisen. Alkupalat olivat herkullisia. Kuha taas mautonta. Hinta oli päätä huimaava. Kohtuuton siihen nähden, mitä me koimme. Pöydässä olisi voinut olla vaikka kaitaliina. Mieheni mietti jo ruokaillessamme, miten paljon "pöpöjä" huokoisessa puupöydässä on. Ruokailukokemus oli erilainen. Meille tuossa ravintolassa kuitenkin viimeinen.

Kiitä käyttäjää KatiK563
Arvosteltu 15. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Masterchefin kiva ravintola, jossa saa hyvää aasialaista tyyliteltyä ruokaa hyvällä hinta laatu tasolla! Tartar todella maukasta. Samoin Marmorihärkä!

Kiitä käyttäjää 283juhak
Arvosteltu 1. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Viihtyisä ja tyylikäs ravintola, palvelu oli ystävällistä ja nopeaa. Ruoka oli hyvää, ei juuri voimakkaita makuja. Alkupalojen bunit maukkaita, gyozat olisivat omaan makuun voineet olla rapeampia. Pääruokana marmorihärkää ja kanabowl, molemmat taitavasti tehty ja maut kohdillaan. Menu ei ole kovin laaja, mikä toisaalta helpottaa valinnan tekemistä. Drinkit hyviä, suosittelen. Ruoassa ei mitään tajunnanräjäyttäviä makukokemuksia, mutta voisin käydä toistekin.

1  Kiitä käyttäjää sarduu
Arvosteltu 23. syyskuuta 2017

Positiivinen kokemus. Erinomainen ja ystävällinen palvelu, tyylikäs sisutus, hyvä ja kompakti ruokalista, viinivalikoima voi näyttää äkkiseltään hieman suppealta mutta se on toimiva ja sopii hyvin ravintolan annoksiin. 7 ruokalajin Chef´s Menu oli hyvä ja paikka sopi hyvin rennonpaan illalliseen.

Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän ravintolan kanssa
Kiitä käyttäjää Linkku74
Yrityksen vastaus:Vastattu 25. syyskuuta 2017

Kiitoksia erittäin mukavasta palautteesta. Kehitämme viinilistaa jatkuvasti ja pysrimme lisäämään valikoimaa tulevaisuudessa kun voluumimme muutoinkin kasvavat. Hyvää syksyä toivottaen!

Miro & Kungfu team

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.

Kungfu Kitchen – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Helsinki, Uusimaa

Oletko käynyt kohteessa Kungfu Kitchen? Jaa kokemuksesi!