Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Solid Escape Room - SULJETTU

Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 14. joulukuuta 2019

Kävimme historiallinen aarrejahti-huoneessa. Meillä oli todella hauska! Suosittelin ehdottamasti! Ystävällinen ja mukava vetäjä.

Elämyspäivä: joulukuu 2019
Kiitä käyttäjää 773viktoriam
Arvosteltu 12. marraskuuta 2019

Ihan loistava peli! Paljon tekemistä ja erikoisia ratkaisuja. Oli käytetty tekniikkaa ja tehtävät olivat loogisia sekä mielenkiintoisia. Suosittelen ehdottomasti käymään tämän pelin.

Elämyspäivä: marraskuu 2019
2  Kiitä käyttäjää Miia K
Arvosteltu 3. marraskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Aarrejahti pakohuone oli erittäin nerokas ja yksi parhaista ellei jopa paras pakopeli jossa olen käynyt. Pidin siitä, että pelissä oli käytetty paljon erilaisia tekniikoita ja hauskoja ratkaisuja. Palvelu oli myös hyvää, suosittelen ehdottomasti!

Elämyspäivä: marraskuu 2019
1  Kiitä käyttäjää sjute
Arvosteltu 24. lokakuuta 2019

Huone jakoi kavereiden kesken mielipiteitä. Tykkäsin siitä, että pelissä näkyi pienemmän firman peli, jolloin on luovia ja hienoja ratkaisuja tehtäviin ja ulkoasu erilainen, väririkas. Legoukot oli parhaita :)

Elämyspäivä: marraskuu 2018
1  Kiitä käyttäjää Pakohuone
MikkoP436, Omistaja yrityksessä Solid Escape Room vastasi tähän arvosteluunVastattu 24. lokakuuta 2019

Mukava kuulla, että pelistä on löytynyt arvoituksia, joita olette pitäneet luovina ja hienoina. Olemme pyrkineet siihen, että huoneessa olisi monipuolisia ja hauskoja tehtäviä sekä kaikille pelaajille riittävästi tekemistä.

Mutta sitäkin ikävämpi kuulla, että peli jakoi mielipiteitä, eikä kokemus ole ollut kaikilla paras mahdollinen. Muilta ryhmiltä saadun palautteen perusteella tästä huoneesta on arvoitusten erilaisuuden, loogisuuden ja hauskuuden takia pidetty todella paljon, joten näin heikko arvosana aiheuttaa hieman hämmennystä. Olisimme erittäin kiitollisia, mikäli voisitte laittaa sähköpostiosoitteeseemme (info@solidescaperoom.fi) tarkemman palautteen siitä, mikä pelissä oli mielestänne vikana, kun arvosana jäi näin heikoksi.

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 13. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Loppuun asti mietitty pelikokonaisuus, jossa sai yllättyä useammankin kerran! Yksi parhaista pakopeleistä juuri tehtävien ansiosta. Mukava ja osaava pelinohjaaja kruunasi vierailun, suosittelen. + hienoja yksityiskohtia

Elämyspäivä: lokakuu 2019
1  Kiitä käyttäjää jasminzzzx