Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Wallis Karaoke Bar
Helsinki: Yöelämä – sijalla 1/84
Auki tänään: 20.00 - 3.00
Tallenna
Arvostelujen tärkeimmät
Olimme Walliksessa viettämässä synttäreitä omassa pöytänurkkaus missä pystyi seurustelemaan ja välillä käydä tanssimassa

Wallis, the place to be! Loistavaa palvelua Walliksen henkilökunnalta koko illan. Erityiskiitos... lue lisää

Arvosteltu 2 päivää sitten
20200927
Suosittelen!

Erinomainen palvelu ja hyvä meno! Hauska ja viihdyttävä paikka koko kaveriporukalle, tullaan... lue lisää

Arvosteltu 2 päivää sitten

Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 3. elokuuta 2020

Erittäin viihtyisä karaoke mesta todella hyvällä äänentoistolla! Ihana terassi, josta upeat maisemat merelle. Baarissa aina hyvä meno ja paljon väkeä. Kaikenlisäksi työntekijät kauniita daameja! Suosittelen kaikille!

Elämyspäivä: kesäkuu 2020
Kiitä käyttäjää 091lol
Arvosteltu 3. elokuuta 2020

Yks parhaimpia karaokepaikkoja äänenlaadun ja viihtyvyyden perusteella! Drinkit laadukkaita ja mukavan ystävällinen vastaanotto.

Elämyspäivä: elokuu 2020
Kiitä käyttäjää Tiuskii
Arvosteltu 3. elokuuta 2020

Paras baari mitä löytyy stadista! Huikea tunnelma aina ja henkilökunta on aivan timanttinen! Juomavalikoima hakee myös vertaistaan.

Kiitä käyttäjää TyttiE5
Arvosteltu 3. elokuuta 2020

Stadin paras Karaoke. Erinomainen palvelu ja hyvä pössis. Veneen saa parkkiin suoraan eteen. Suosittelen

Kiitä käyttäjää johann385
Arvosteltu 3. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Erittäin hyvä tunnelma, sopivasti vähän aikuisempaa asiakasta :)
Ei mikään lato, sopivan kokoinen.
Sijainti ihanan merellinen, edukseen varsinkin kesällä.

Kiitä käyttäjää kuikkaP
Näytä lisää arvosteluja