Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Mukavan erilainen paikka!”

Pincho Nation Helsinki
Sijalla 888/1 777: Ravintolat Helsingissä
Hintaluokka: 3 $ - 5 $
Arvosteltu 13. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Mukavan erilainen paikka! Hauskat ja viihtyisä sisustus. Ruoat tilataan kännykkäsovelluksen kautta, ruoat ja juomat haetaan itse omista pisteistään. Ruoat pieniä tapas annoksia, ruoka oli hyvää, ainut miinus, että kaikki annokset olivat haaleita. Palvelu oli ystävällistä, menisin uudestaankin!

Käyntipäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää RoosaIk

Arvosteltu 6. marraskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Suosittelen! Ruuat olivat maistuvia ja tulivat suht nopeasti. Ravintola kokemus oli todella hauska ja erikoinen, ja drinkit maistuvia. Mahtava konsepti ja sitäkin parempi miljöö! Heti kun astut ravintolaan, sinulle tarjoillaan popparia, mikä oli mielestäni todella hauska ja sirkus teemaan sopiva :)

Käyntipäivä: marraskuu 2019
Kiitä käyttäjää noohel59
Arvosteltu 21. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Hauska konsepti, mutta ei toiminut sitten lainkaan. Odottelimme kahdessa erässä tilattuja ruokia yhteensä kolmisen tuntia. Keittiöhenkilökunta oli stressaantunutta, ja heidän kinastelunsa kyllä näkyi ja kuului. Missään toiminnassa ei tuntunut olevan päätä eikä häntää. Kaiken tämän kruunasi vielä kummalliset vatsanväänteet seuraavana päivänä. Ei kiitos uudestaan.

Saimme onneksi laskun loppusummasta alennusta, siitä sentään pieni plussa.

Kiitä käyttäjää P3689PFjessicak
Arvosteltu 19. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Ravintolan idea voisi olla toimiessaan mielenkiintoinen, mutta en lähde kokeilemaan toista kertaa.

Ilta alkoi mukavasti, saimme aluksi mukavaa palvelua ja drinkit olivat hyviä! Kuitenkin siihen se sitten jäikin. Osa seurueesta saivat ruoat yli tunnin odottelun jälkeen, mutta puolet pöytäseurueesta jäivät kokonaan ilman ruokia. Tunnin ja kolmen vartin odottelun jälkeen luovutimme ruokien odottelussa ja poistuimme vastapäiseen ravintolaan.

Emme saaneet tarjoilijaa paikalle, joten jouduimme loppujen lopuksi itse etsimään hänet ravintolasta. Kaaos näkyi tarjoilijoiden toiminnassa sekä kokkien nahistelu avokeittiössä näkyi ja kuului asiakkaille.

Olisimme toivoneet hieman enemmän pelisilmää ”kaaoksen yllättäessä”.

Kiitä käyttäjää susannliis
Arvosteltu 18. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Tunnelma todella mielenkiintoinen, mutta ruokia saat odottaa lähes tunnin tai pidempään jos tilaat useammassa erässä. Viinipullossa, jonka saat itse hakea baarissa menee miltein 15min. Ajateltiin että tilataan ruuat kahdessa erässä ja ensimmäisiin ”tapas”-annoksiin meni 40min ja seuraaviin 50 min. Kerromme tästä tarjoilijalle kun hän tuli kyselemään meiltä kuulumisia. Kerroimme pienoisesta pettymyksestämme että ruuassa kesti aivan liian kauan. Tarjoilija pahoitteli tätä ja sanoi että heidät oli yllättänyt 40 henkilön joukko, kuitenkin kun olimme saapuneet ravintolaan ei paikka edes ollut mitenkään täynnä (perjantaina klo 18). Hyvitykseksi tarjoilija tarjosi ensin alennusta laskuun jonka olimme jo applikaatiolla (ravintolassa käytössä oma applikaatio) maksaneet. Seuraavaksi tarjottiin crediittejä seuraaville kerroille (joita tuskin tulee). Ehdotamme hyvitykseksi punaviinipulloja, joita olimme tilanneet jo seurueemme kanssa useamman pullon. Tarjoilija pamautti pöydille kaksi valkoviinipulloa sanomatta sanaakaan (enkä edes itse pysty valkoviiniä juomaan). Taisi jäädä ensimmäinen kerta viimeiseksi. Kaiken lisäksi täällä kellarissa paistuu kuumuudessa.

Kiitä käyttäjää jaatynytbanaani

Pincho Nation Helsinki – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Helsinki, Uusimaa

Oletko käynyt kohteessa Pincho Nation Helsinki? Jaa kokemuksesi!