Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (1 819)
Suodata arvosteluja
1 820 tulosta
Matkailijoiden arvio
1 169
457
137
39
18
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
1 169
457
137
39
18
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/1 820 arvostelua
Arvosteltu 1. elokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Yövyimme yhden yön kämpissä. Huoneemme oli yli tunnin myöhässä, mutta saimme asianmukaisen hyvityksen. Ruoka oli hyvää, aamiainen oli erinomainen. Tilasimme aamiaisen huoneeseen, romanttista. Aivan ihana rentoutus arjen keskellä. Hotelli oli ihana, mutta ei mielestämme kohdannut hinnan kanssa. Yö hotellissa ei täyttänyt odotuksia ja varsinkin spa-osasto oli pettymys.

Vierailupäivä: helmikuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Kahilka
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
KampCollectionHotels, Manager on Duty yrityksessä Hotel Kämp vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. elokuuta 2019

Hyvä Kahilka,

Kiitos arvostelustanne ja kallisarvoisesta palautteesta. Haluan esittää vilpittömät pahoitteluni, että Hotel Kämp ei vastannut odotuksianne yhden yön vierailullanne. Rakentava palautteenne on meille kultaakin kalliimpi, sillä se auttaa meitä pureutumaan epäkohtiin jatkoa ajatellen. Toivonkin, että saamme toivottaa teidät tervetulleeksi vielä uudestaan, jotta saamme uuden tilaisuuden näyttää teille mistä Kämpissä on todella kyse.

Aurinkoisin terveisin,

Milla Liljanko
Manager on Duty
Hotel Kämp

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 29. heinäkuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Täydellinen, on sana jolla Hotelli Kämpiä voi kutsua. Koko hotellissa huokuu vanhanajan arvokkuus, historia, kunnioitus mennyttä kohtaan. Henkilökunta on avuliasta, ystävällistä ja ammattitaitoista. Huoneet ovat todella upeat, sängyt ihanat. Ilahduttavaa oli tuoreet hedelmät ja raikas vesi meitä väsyneitä matkalaisia odottamassa.
Hieman haasteellista oli näin naisnäkökulmasta, henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen, koska kylpyhuoneesta puuttui alapesusuihku.
Aamiainen kunnioitti suomalaisia makuja, aamiaissalissa oli melko paljon ruuhkaa ja henkilökunta kiireessä. Olisin kaivannut sesongin tuoreita marjoja ja toivonut, että muutoin niin maukas puuro olisi ollut lämmintä.
Suosittelen todella lämpimästi Hotelli Kämpiä, kun kaipaat hiukan luxusta.

Vierailupäivä: heinäkuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää annekamunenkauro
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
KampCollectionHotels, Manager on Duty yrityksessä Hotel Kämp vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. elokuuta 2019

Hyvä annekamunenkauro,

Kiitos kun käytitte kallisarvoista aikaanne ja kerroitte kokemuksestanne Hotel Kämpissä. Mukava kuulla, että henkilökuntamme ja hotellihuone jäivät niin positiivisena mieleenne ja että historiallinen ilmapiirimme kruunasi kokonaisuuden. Kiitos myös rakentavasta palautteesta liittyen aamiaiseemme ja kylpyhuoneen varusteluun. Palautteenne auttaa meitä kehittämään palvelujamme jatkoa ajatellen. Olette lämpimästi tervetullut vieraaksemme uudestaan!

Parhain terveisin,
Milla Liljanko
Manager on Duty
Hotel Kämp

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 16. heinäkuuta 2019

Huoneet siistit, vaikka eivät sinällään ole mitenkään poikkeukselliset. Palvelusta ei mitään valittamista. Upper loungen aukioloajat liian suppeat ja toivoisin tarjoilun olevan 18-20 tai 19-21. Aamiaisen jonottaminen aamiaishuoneeseen ja ruuhka valitettavasti vaikuttaa asiakaskokemukseen.

Vierailupäivä: elokuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Mikki811
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
KampCollectionHotels, Asst. Front Office Manager yrityksessä Hotel Kämp vastasi tähän arvosteluunVastattu 30. heinäkuuta 2019

Hei Mikki811

Kiitos mukavasta palautteestanne! Kiva että piditte hotellista ja eritoten siisteydestä. Olen todella pahoillani että olette joutuneet jonottamaan aamiaiselle ja ymmärrän täysin että sillä on vaikutusta asiakaskokemukseen. Otamme palautteesi huomioon myös Upper loungen aukioloaikojen suhteen. Mahtava kuulla että muuten viihdyitte, joten lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,

Janne Tuominen
Asst. Front Office Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. heinäkuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Nyt on parin kuukauden aikana tullut käytyä Kämpissä muutamaan otteeseen niin työ, kuin vapaa-ajan merkeissä. Sitä ennen olikin välillä pitkä tauko, jonka aikana tuntuu moni asia parantuneen. Pakko todeta että Helsingin muut hotellit joita välillä tuli käytettyä, eivät yllä lähellekään. Palvelu Kämpissä on erinomaista ja huoneet mukavia. Jos jotain huomautettavaa on ollut, asiat on hoidettu kuntoon. Tämä on mielestäni erittäin tärkeä asia ja siitä erityiskiitokset. Hotelliin on kiva tulla kun auton voi jättää hotellin eteen eikä parkkeerauksesta tarvitse huolehtia. Vastaanotto on todella ystävällistä ja huolehtivaista. Lauantaisin aamupala alkaa aiemmin kuin monessa muussa keskustan hotellissa, ja auton saa pyydettyä aamulla oven eteen valmiiksi. On mukavaa kun ehtii syömään rauhassa aamiaisen ja auto odottaa nokka menosuuntaan oven edessä, kun koittaa ehtiä lasten kanssa urheilukisoihin kahdeksaksi. Myös huonepalvelu aamiainen on oikein hyvä ja täsmällinen. Suosittelen hotellia muillekin ja palaamme varmaan taas parin viikon sisällä.

Vierailupäivä: kesäkuu 2019
Kiitä käyttäjää SiniRoi
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
KampCollectionHotels, Manager on Duty yrityksessä Hotel Kämp vastasi tähän arvosteluunVastattu 9. heinäkuuta 2019

Hyvä SiniRoi,

Kiitos sydäntä lämmittävästä arvostelustanne, joka toi aurinkoa päiväämme tänne Esplanadin varrelle. Palaava asiakas on meille tärkeä mittari siinä, olemmeko onnistuneet palvelussamme. Siksi onkin ihana kuulla, että vierailunne meillä ovat lisäntyneet ja saamme toivottaa teidät tervetulleeksi takaisin jo muutaman viikon sisään.

Kiitos vielä suosituksestanne ja luottamuksesta. Rentouttavaa kesän aikaa!

Parhain terveisin,

Milla Liljanko
Manager on Duty
Hotel Kämp

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 5. kesäkuuta 2019

Ehkä eräs kuuluisimmista hotelleista Helsingin keskustassa. Ennakko-odotukset olivat kovat. Eikä tarvinnut pettyä. Kiireisen työpäivän jälkeen oli kiva puolison kanssa hengähtää. Palvelu oli erittäin kohteliasta ja hillittyä. Aamiainen huoneeseen kuului huoneen hintaan. Se todellakin kruunasi koko matkan :)

Vierailupäivä: maaliskuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää jukkisn2018
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
KampCollectionHotels, Manager on Duty yrityksessä Hotel Kämp vastasi tähän arvosteluunVastattu 1. heinäkuuta 2019

Hyvä jukkisn2018,

Kiitos kun jaoitte kokemuksenne muiden matkailijoiden hyödyksi ja iloksi. Hienoa kuulla, että Hotel Kämp onnistui täyttämään korkeat ennakko-odotuksenne ja vierailunne oli kaikin puolin rentouttava ja onnistunut. Koko henkilökuntamme puolesta haluan kiittää vierailustanne ja toivottaa teidät tervetulleeksi taas pian uudestaan!

Aurinkoisia kesäpäiviä toivotellen,

Milla Liljanko
Manager on Duty
Hotel Kämp

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja