Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
TripAdvisor
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 8. toukokuuta 2017

Kaikkea täällä kuuleekin. "Seinät kuin paperia." No, tämä on hostelli. Rouva menee hotelliin jos ei kestä ääniä, luuleeko hän että n.40 euron huone on vastaava kuin 100 euron hotellihuone. "Lakanat täytyi itse laittaa", no voi sentään, olipa hurja homma.Hiljaisuus on hostellissa sitä paitsi 23-06, jos se ei riitä niin johan on vaatimukset.Tämä hostelli on erittäin edullinen, siisti, erittäin (!) ystävällinen palvelu, hieno saunakerros (aamulla ilmainen, suosittelen!) ja uusittu aamiainen on ihan mahtava. Muutenkin alakerran ravintola on oikein hyvä, ei tarvitse kauas lähteä syömään. Sijaintihan on huippu: Katajanokalla. Nelosen ratikka tulee suoraan hostellille. TV:t on uusittu ja hienothan ne on. Yhteiskeittiö, yhteisvessat, jääkaappiin saa panttia vastaan avaimen omaan lokeroon. Jos talvella tulee kylmä saa lisäpeittoja (vanha talo) niin paljon kuin haluaa. Yksi Black Sabbathin fani ei ollut kuulemma löytänyt saunaa. Oiskohan kannattanut kysyä 24/7 olevalta palvelutiskiltä tarkennus, missä se on. Minä olen käynyt paljon, monta monta kertaa tässä hostellissa, palaan aina tänne. Koska tämä on paras hinta/laatusuhteeltaan. 10/10.

Vierailupäivä: toukokuu 2017
  • Matkan tyyppi: Matkusti yksin
Kiitä käyttäjää anttihenrik
eurohostel_helsinki, Myyntipäällikkö yrityksessä Eurohostel vastasi tähän arvosteluunVastattu 11. toukokuuta 2017

Kiitos positiivisesta palautteestasi. Mukava kuulla, että olet viihtynyt meillä! :)

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 6. joulukuuta 2016

Päivän hintaan nähden todella vaatimaton. Todella ohuet seinät ja jouduinkin turvautumaan korvatulppiin nukkuakseni niin alkuyöstä kuin aamustakin.
Lakanat piti laittaa itse. Yleiset suihkut ja vessa siisti.

Vierailupäivä: marraskuu 2016
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää jennip469
Arvosteltu 26. syyskuuta 2016

Vierailupäivä: syyskuu 2016
  • Matkan tyyppi: Matkusti yksin
Arvostelun keräämisessä auttoi Amoma.com
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
eurohostel_helsinki, Johtaja yrityksessä Eurohostel vastasi tähän arvosteluunVastattu 11. tammikuuta 2017

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 26. elokuuta 2016

Eka kertaa olin.Huonehan on vaatimaton,mutta siisti.Sauna aivan ihana.Tykkäsin kovasti ja tulen kyllä
uudestaan.merinäköala oli mahtava.Aamiainen monipuolinen ja oikein maittava,lämpimät karjalanpiirakatkin

Huonevinkki: Kertakäyttömukeja.Käsipapereita olisi hyvä olla
Vierailupäivä: elokuu 2016