Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (1 667)
Suodata arvosteluja
1 667 tulosta
Matkailijoiden arvio
480
788
296
73
30
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
480
788
296
73
30
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
4550/1 667 arvostelua
Arvosteltu 16. lokakuuta 2017

Varasimme Royal night out -paketin yhdeksi vuorokaudeksi. Pakettiin kuului huoneen lisäksi kolmen ruokalajin illallinen, pysäköinti ja aamiainen. Illallinen oli erinomainen! Aamiainen saisi olla hieman monipuolisempi ja huoneen lattiamaton saisi päivittää

  • Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu
Kiitä käyttäjää Hayabusa2016
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Service Manager R, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 17. lokakuuta 2017

Hyvää huomenta Hayabusa2016,

Kiitos oikein paljon kattavasta ja kivasta palautteesta. Olemme koko Royalin henkilökunnan kanssa hyvin otettuja, että olette kirjoittaneet näin mukavan palautteen, joka varmasti auttaa meitä kehittämään palveluitamme entistäkin paremmiksi. Loistavaa, että Night Out -paketti on ollut hintansa väärti ja etenkin että olette nauttineet vierailustanne. Harmi tosin, ettei aamiaisella ollut ihan sitä kaikkea mitä olisitte halunneet. Vien palautteesi varmasti eteenpäin, jotta voimme keskittyä näihin mainitsemiisi asioihin. Myöskin pahoittelemme, että huoneen matto ei ole ollut ihan päivitetyimpiä malleja. Toivottavasti palaatte kuitenkin, jolloin voimme parantaa kokonaisvaltaisesti kokemustanne täällä.

parhain terveisin,
Juho Hynninen
Guest Relations

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 9. lokakuuta 2017

  • Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti työn puolesta
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Service Manager R, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 15. lokakuuta 2017

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 9. lokakuuta 2017

  • Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Service Manager R, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 15. lokakuuta 2017

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 22. syyskuuta 2017

  • Yöpyi: syyskuu 2017, matkusti työn puolesta
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Service Manager R, Manager yrityksessä Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. syyskuuta 2017

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 15. syyskuuta 2017

  • Yöpyi: syyskuu 2017, matkusti työn puolesta
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Petro E, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 16. syyskuuta 2017

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Näytä lisää arvosteluja