Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (1 727)
Suodata arvosteluja
1 727 tulosta
Matkailijoiden arvio
496
809
308
78
36
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
496
809
308
78
36
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
712/1 727 arvostelua
Arvosteltu 26. helmikuuta 2019

Liikematka perheen kanssa. Valitsimme hotellin ihan sijainnin takia. Vastaanotto oli OK, saimme tietää kaiken tarpeellisen ja osin tarpeettomankin. Huone oli OK, tilavakin. Tosin snäky oli kuin kiikkustuoli ja patja hieman liian pehmeä isolle miehelle.

Vaan molempina aamuina aamiaiselle mennessä en kuullut huomenen huomenta, nähnyt hymyn hymyä. Murjottivat kuin hautajaisissa. En ole ihan tottunut hotellihenkilökunnalta näkemään moista välinpitämätöntä käytöstä. Ehkä kun tämä asia on kunnossa, tulemme taas.

Huonevinkki: Sijainti loistava
Vierailupäivä: helmikuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää BintangTurku
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Service Manager R, Front Office Manager yrityksessä Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 27. helmikuuta 2019

Hei Bingtang Turku,

Kiitos aiheellisesta palautteestanne. Mukava kuulla että pääosin viihdyitte vieraanamme. Uusia sänkyjä pääsette testaamaan pian uusien huoneiden myötä.

Osuit kultasuoneen antaessasi palautetta hymystä. Hymy kun kuuluu kiistatta työasuun. Vien ehdottomasti tämän palautteen eteenpäin jokaiselle hotellissa työskentelevälle ja toivon asian korjaantuvan per heti.

Toivottavasti saamme vielä uuden tilaisuuden näyttää teille kaunista hymyämme.

Ystävällisesti,

Anna / Vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 15. tammikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Huone siisti, kylpyhuone puhdas. Huoneilma oli todella kuiva siten, että aamulla silmät olivat aristavat. Hotellissa oli remonttia joten mietimme mahtoiko ilmastoinnista tulla hienoa pölyä. Aamiainen oli sekava, eri ruokia piti juosta etsimässä monesta paikasta. Ruokailuvälineet olivat myös etsinnässä. Hotelli mainosti omeletteja, niiden saaminen molempina aamuina oli todella työlästä ja kesti pitkään. Kävimme monta kertaa katsomassa koska olisi valmista, molempina aamuina saimme ne vasta kun olimme jo aterioineet! Olisi parempi jos ei mainostettaisi palvelua jota et saa asiallisesti. Aiemmin kaikki on toiminut po hotellissa, nyt taso oli laskenut kauttaaltaan. Hotellin sijainti on loistava ja minkä vuoksi olen käyttänyt sitä työmatkoillani. Nyt kyllä harkitsen kahdesti.

Vierailupäivä: tammikuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää 641mirjap
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Service Manager R, Front Office Manager yrityksessä Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 24. tammikuuta 2019

Hei 641mirjap,

ja kiitos palautteestasi. Mukava kuulla että olet uskollinen kanta-asiakkaamme!

Harmi juttu ettei tällä kertaa aamiainen sujunut parhaalla mahdollisella tavalla. Jokaiselle henkilökohtaisesti avogrillissä valmistetut munakkaat ovat saaneet paljon kiitosta. Odottelu ei tietenkään ole hyvä juttu, harmi että osuit aamuruuhkaan. Aterimethan pitäisi olla pöydissä valmiina, tästäkin päättelin että ruuhka-aika ollut. Pahoitteluni tästä!

Jatkamme kehitystä ja kehittämistä hotellissa. Pian myös niitä uudistettuja huoneita on saatavilla, tervetuloa testaamaan!

Ystävällisesti,

Anna
Vastaanottopäällikkö

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 14. joulukuuta 2018

Vierailupäivä: joulukuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Service Manager R, Vastaanottovirkailija yrityksessä Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. tammikuuta 2019

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 19. marraskuuta 2018

Vierailupäivä: marraskuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Service Manager R, Vastaanottovirkailija yrityksessä Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. tammikuuta 2019

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 5. marraskuuta 2018

Vierailupäivä: marraskuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Service Manager R, Front Office Manager yrityksessä Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. marraskuuta 2018

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Näytä lisää arvosteluja