Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Lähistöllä olevia hotelleja
5762/2 438 arvostelua
Arvosteltu 9. helmikuuta 2018

• Yöpyi: helmikuu 2018, matkusti työn puolesta
Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Saija G, Johtaja yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 13. helmikuuta 2018

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 5. helmikuuta 2018

Aika monesti täällä on käyty, ja aamupala on aina ollut vertaistaan vailla. Huoneet myös ovat moderneja ja siistejä. Olen aina saanut hyvää palvelua täällä ja noh. Tarkoitus on jatkaa vierailuja tulevaisuudessakin. Lokaatio on myös erittäin hyvä jos rautatieasemalta aikoo johonkin suuntaan lähteä. (esim finnairin bussilla kentälle)

Yöpyi: joulukuu 2017
Kiitä käyttäjää JPP_1978
Heikki P, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. helmikuuta 2018

Hei JPP_1978,

Kiitos tosi kivasta palautteesta! On todella mukava kuulla, että olette viihtyneet meillä usein ja haluat tulla meille jatkossakin! Voit aina laittaa meille tai minulle suoraan viestiä, jos voimme olla avuksi varausten suhteen tai on jotain muuta mitä voimme tehdä puolestanne.

Mukavaa viikkoa, räntäsateesta huolimatta ja lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Heikki Päätalo
Guest Relations Manager
heikki.paatalo@radissonblu.com

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 5. helmikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Radisson Blu Plazassa on siisti ja tyylikäs ympäristö. Aulassa olevat baari tilat ovat mukavat kotoisat ja tunnelmalliset. Huone oli siisti ja mukavan kokoinen. Henkilökunta oli todella rentoa ja ammattimaista.

Yöpyi: tammikuu 2018, matkusti kavereiden kanssa
Kiitä käyttäjää Jenna Julia T
Heikki P, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 6. helmikuuta 2018

Hei Jenna Julia T!

Kiitos tosi kivasta palautteesta! Aivan ihanaa & upeaa, että pidit meidän henkilökunnasta ja palvelustamme - välitän terveisesi koko Plazan tiimille! Kiva kuulla, että myöskin huoneet ja hotellin muut tilat miellyttivät silmäänne. Toivottavasti ehdit käydä kokeilemassa, myös meidän Plaza Restaurantin pohjoisia makuja. Kannattaa muuten kokeilla seuraavalla kerralla, vaikka meidän Business Class -huoneita tai Sviittejä. Näiden ylempien huoneluokkien hintaan kuuluu pääsy meidän upeaan Plaza Loungeen, sekä nämä huoneet on suunniteltu extra hemmottelua kaipaaville.

Seuraa ja tykkää meistä myös muualla sosiaalisessa mediassa tunnisteilla: #plazahotelhelsinki, @plazahotelhelsinki

Oikein mukavaa talven jatkoa ja lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Heikki Päätalo
Guest Relations Manager

Arvosteltu 31. tammikuuta 2018

• Yöpyi: tammikuu 2018, matkusti työn puolesta
Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu
Heikki P, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 1. helmikuuta 2018

Arvosteltu 26. tammikuuta 2018

• Yöpyi: tammikuu 2018, matkusti puolison kanssa
Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu
Heikki P, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. tammikuuta 2018

Näytä lisää arvosteluja