Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (2 702)
Suodata arvosteluja
2 702 tulosta
Matkailijoiden arvio
1 429
957
213
71
32
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
1 429
957
213
71
32
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
510/2 702 arvostelua
Arvosteltu 14. toukokuuta 2019

Huoneiden ilmastointia olisi hyvä parantaa, en saanut viilennettyä huonetta riittävästi. Viileässä pystyisi nukkumaan vieläkin paremmin kun on pitkämatkalainen niin se on tärkeää että nukkuu hyvin.
Henkilökunta on todella ystävällistä ja avuliasta asiakkaita kohtaan.

Vierailupäivä: huhtikuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti yksin
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Trek67788667523
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HeikkiP, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 20. toukokuuta 2019

Hei Trek!

Kiitos arvioinnistanne ja palautteesta! Todella kiva kuulla, että piditte henkilökuntamme tarjoamasta avusta ja palvelusta. Olen pahoillani, että huoneenne ilmastoinnin kanssa oli haasteita, vien terveisenne huoltomiehellemme.

Kannattaa muuten, pitää silmällä S-omistajantarjouksia, omistajathan saavat tosiaan parhainmillaan jopa -25% alennusta majoituksesta ja lisäksi bonukset päälle, muistaessaan tehdä varauksen suoraan hotellin omilta nettisivuilta, varaus onnistuu helposti kirjoittamalla etukoodikenttään koodin ASOM.

Mukavaa ja aurinkoista kevättä sekä kesää ja lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,

Heikki Päätalo
Head Concierge & Guest Relations Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 8. toukokuuta 2019

Tässä tasokas hotelli, jossa hotellihuoneita myös vaativampaan makuun. Ruoka, ravintolapalvelut ja ennenkaikkea henkilökunta ansaitsee kiitokset. Hotellin sijainti on aivan loistava. Kaikki ydinkeskustan palvelut ovat aivan äärellään!

Vierailupäivä: toukokuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Happiness33294063481
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HeikkiP, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 10. toukokuuta 2019

Hei Happiness!

Kitos tosi kivasta palautteesta! Aivan mahtavaa kuulla, että viihdyitte vieraanamme ja piditte palvelustamme ja loistavasta sijannistamme!

Oikein mukavaa ja aurinkoista kevättä ja lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,

Heikki Päätalo
Head Concierge & Guest Relations Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. toukokuuta 2019

Hotelli oli kaikinpuolin erinomainen. Aamiainen aivan poikkeuksellisen mahtava! Huoneet isoja ja hyvin varusteltuja. Palvelu erittäin ystävällistä. Huoneessa sattui ongelma valojen kanssa, jota ei yöllä saatu korjattua. Kirjautuessamme ulos, huoneesta ei tästä syystä laskutettu mitään.

Vierailupäivä: toukokuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Jarvilynx
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HeikkiP, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. toukokuuta 2019

Hei Jarvilynx!

Kiitos aivan mahtavasta palautteesta, tällaisia palautteita lukee aina ilomielin! Todella kiva kuulla, että piditte Super Breakfast aamiaisestamme ja palvelustamme! Kannattaa muuten, pitää silmällä S-omistajantarjouksia, omistajathan saavat tosiaan parhainmillaan jopa -25% alennusta majoituksesta ja lisäksi bonukset päälle, muistaessaan tehdä varauksen suoraan hotellin omilta nettisivuilta, varaus onnistuu helposti kirjoittamalla etukoodikenttään koodin ASOM.

Mukavaa ja aurinkoista kevättä ja lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Heikki Päätalo
Head Concierge & Guest Relations Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 22. huhtikuuta 2019

Hyvä hotellin sijainti ja helppo tulla hotelliin.Vastaanotossa ei joutunut odottamaan!
Hotellin sisäkäytävät olivat vähän pimeät valaistukseltaan.Huone oli riittävän kokoinen ja hyvin kalustettu.Huonepalvelu toimi nopeasti ja hyvin,palvelu erinomaista.

Vierailupäivä: huhtikuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää 694karis
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HeikkiP, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. huhtikuuta 2019

Hei 694karis!

Kiitos kivasta palautteestanne ja siitä, että jaoitte kokemuksennen kanssamme! Ihanaa ja aurinkoista kevättä sekä lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Heikki Päätalo
Head Concierge & Guest Relations Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 20. huhtikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Parsamenu oli mahtava ja palvelu ylitti kaikki normaalit odotukset. Kiitos tarjoilijallemme Arjanille, joka mm. esitteli Juho Rissasen lasimaalaukset henkilökohtaisesti ja palveli meitä kuin vip-vieraita. Kiva tunnelma ja erinomainen ruoka. Viinisuositukset olivat myös todella hyvät.

Vierailupäivä: huhtikuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää TiinaV234
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HeikkiP, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. huhtikuuta 2019

Hei TiinaV!

Kiitos tosi paljon kivasta palautteestanne! Aivan mahtava kuulla, että piditte hotellistamme ja erityisesti parsamenustamme sekä Arjanin tarjoamasta palvelusta! Välitän terveisenne hänelle ja koko tiimillemme!

Kannattaa muuten, pitää silmällä S-omistajantarjouksia, omistajathan saavat tosiaan parhainmillaan jopa -25% alennusta majoituksesta ja lisäksi bonukset päälle, muistaessaan tehdä varauksen suoraan hotellin omilta nettisivuilta, varaus onnistuu helposti kirjoittamalla etukoodikenttään koodin ASOM.

Mukavaa ja aurinkoista kevättä ja lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Heikki Päätalo
Head Concierge & Guest Relations Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja