Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (2 699)
Suodata arvosteluja
2 699 tulosta
Matkailijoiden arvio
1 427
956
213
71
32
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
1 427
956
213
71
32
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
38/2 699 arvostelua
Arvosteltu 20. toukokuuta 2019

Yövyimme huoneessa 745. Erityistoiveemme oli huone hyvällä näköalalla kaupungille, olimme pettyneitä huoneen sijaintiin ja pieniin ikkunoihin. Muuten hotelli oli oikein hyvä ja laadukas. Aamupalla oli kaikkien hotellikokemusten jälkeen paras ja kymmenen pistettä siitä, että se oli katettuna 12 saakka! Kalat ja perunat toi merkittävän lisän valikoimaan.

Vierailupäivä: toukokuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Explorer54338210638
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HeikkiP, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 21. toukokuuta 2019

Hei Explorer!

Kiitos viiden tähden palautteestanne! Todella mukava kuulla, että piditte hotellistamme ja erityseisti aamiaisestamme! Hotellimme sijaitsee keskellä Helsinkiä ja vieressämme on muita rakennuksia, olen pahoillani, etteivät näkymät vastanneet odotuksianne. Vinkki: Kannattaa seuraavalla kerralla varata jokin meidän Executive Suiteista, kaikista näistä huoneista on erittäin hyvät näkymät rautatientorille ja sieltä on kiva seurata kaupungin menoa.

Kannattaa muuten, myös pitää silmällä S-omistajantarjouksia, omistajathan saavat tosiaan parhainmillaan jopa -25% alennusta majoituksesta ja lisäksi bonukset päälle, muistaessaan tehdä varauksen suoraan hotellin omilta nettisivuilta, varaus onnistuu helposti kirjoittamalla etukoodikenttään koodin ASOM.

Seuraa ja tykkää meistä myös muualla sosiaalisessa mediassa tunnisteilla: #plazahotelhelsinki, @plazahotelhelsinki

Mukavaa ja aurinkoista kevättä ja kesää sekä lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,

Heikki Päätalo
Head Concierge & Guest Relations Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 14. toukokuuta 2019

Huoneiden ilmastointia olisi hyvä parantaa, en saanut viilennettyä huonetta riittävästi. Viileässä pystyisi nukkumaan vieläkin paremmin kun on pitkämatkalainen niin se on tärkeää että nukkuu hyvin.
Henkilökunta on todella ystävällistä ja avuliasta asiakkaita kohtaan.

Vierailupäivä: huhtikuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti yksin
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Trek67788667523
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HeikkiP, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 20. toukokuuta 2019

Hei Trek!

Kiitos arvioinnistanne ja palautteesta! Todella kiva kuulla, että piditte henkilökuntamme tarjoamasta avusta ja palvelusta. Olen pahoillani, että huoneenne ilmastoinnin kanssa oli haasteita, vien terveisenne huoltomiehellemme.

Kannattaa muuten, pitää silmällä S-omistajantarjouksia, omistajathan saavat tosiaan parhainmillaan jopa -25% alennusta majoituksesta ja lisäksi bonukset päälle, muistaessaan tehdä varauksen suoraan hotellin omilta nettisivuilta, varaus onnistuu helposti kirjoittamalla etukoodikenttään koodin ASOM.

Mukavaa ja aurinkoista kevättä sekä kesää ja lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,

Heikki Päätalo
Head Concierge & Guest Relations Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 8. toukokuuta 2019

Tässä tasokas hotelli, jossa hotellihuoneita myös vaativampaan makuun. Ruoka, ravintolapalvelut ja ennenkaikkea henkilökunta ansaitsee kiitokset. Hotellin sijainti on aivan loistava. Kaikki ydinkeskustan palvelut ovat aivan äärellään!

Vierailupäivä: toukokuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Happiness33294063481
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HeikkiP, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 10. toukokuuta 2019

Hei Happiness!

Kitos tosi kivasta palautteesta! Aivan mahtavaa kuulla, että viihdyitte vieraanamme ja piditte palvelustamme ja loistavasta sijannistamme!

Oikein mukavaa ja aurinkoista kevättä ja lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,

Heikki Päätalo
Head Concierge & Guest Relations Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. toukokuuta 2019

Hotelli oli kaikinpuolin erinomainen. Aamiainen aivan poikkeuksellisen mahtava! Huoneet isoja ja hyvin varusteltuja. Palvelu erittäin ystävällistä. Huoneessa sattui ongelma valojen kanssa, jota ei yöllä saatu korjattua. Kirjautuessamme ulos, huoneesta ei tästä syystä laskutettu mitään.

Vierailupäivä: toukokuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Jarvilynx
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HeikkiP, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. toukokuuta 2019

Hei Jarvilynx!

Kiitos aivan mahtavasta palautteesta, tällaisia palautteita lukee aina ilomielin! Todella kiva kuulla, että piditte Super Breakfast aamiaisestamme ja palvelustamme! Kannattaa muuten, pitää silmällä S-omistajantarjouksia, omistajathan saavat tosiaan parhainmillaan jopa -25% alennusta majoituksesta ja lisäksi bonukset päälle, muistaessaan tehdä varauksen suoraan hotellin omilta nettisivuilta, varaus onnistuu helposti kirjoittamalla etukoodikenttään koodin ASOM.

Mukavaa ja aurinkoista kevättä ja lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Heikki Päätalo
Head Concierge & Guest Relations Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 22. huhtikuuta 2019

Hyvä hotellin sijainti ja helppo tulla hotelliin.Vastaanotossa ei joutunut odottamaan!
Hotellin sisäkäytävät olivat vähän pimeät valaistukseltaan.Huone oli riittävän kokoinen ja hyvin kalustettu.Huonepalvelu toimi nopeasti ja hyvin,palvelu erinomaista.

Vierailupäivä: huhtikuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää 694karis
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HeikkiP, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. huhtikuuta 2019

Hei 694karis!

Kiitos kivasta palautteestanne ja siitä, että jaoitte kokemuksennen kanssamme! Ihanaa ja aurinkoista kevättä sekä lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Heikki Päätalo
Head Concierge & Guest Relations Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja